بهترین کادو تولد بچه 2 ساله [دختر + پسر]

1 تا 5 سال بهترین سن برای پرورش مهارت های کودک است. کودک 2 ساله میتواند راه برود، حرف بزند و احساسات خود را به خوبی بروز دهد، بنابر این در خرید کادو تولد دو سالگی کودک باید دقت بالایی داشته باشیم.
بهترین کادو تولد بچه 2 ساله [دختر + پسر]

بزرگترین دغدغه خرید هدیه تولد برای کودکان است. اطلاع از علایق کودکان، مناسب بودن رده سنی اسباب بازی و از طرفی مفید بودن و کارا بودن اسباب بازی یکی از مهمترین اصل برای خرید هدیه تولد برای کودکان است. همانطور که می دانید کودکان دو ساله به شدت احساساتی هستند و با کوچکترین چیزی این احساسات را بروز می دهند ، همچنین در این سن حس کنجکاوی و انرژی برای جنب و جوش در آن ها افزایش می یابد و علایق آن ها مرتب در حال تغییر است یکبار ممکن است عاشق شخصیت سگ نگهبان و گشت های پنجولی باشند و فردا همانند پپا پیگ در حال پریدن در گودال های گلی باشند یا همانند ماشا در حال خرابکاری باشند . گاهی نیز ممکن است عاشق حلقه بسکتبال فضای باز باشند .

کادو تولد دوسالگی

کودکان دو ساله میتوانند راه بروند و فعالیت های حرکتی داشته باشند ، ازاین رو، با گرفتن هدیه تولد های متحرک و وابسته به حرکت بسیار خوشحال میشوند. هچنین کودکان دو ساله عاشق صداهای مختلف هستند، بنابراین اسباب بازی موزیکال در این سن برایشان بسیار جذاب میباشد. در ادامه به چند کادو تولد دو سالگی مناسب و پیشنهادهایی برای کادو تولد پسر بچه 2 ساله اشاره کرده ایم که در بین مشتریان پیکوتویز بسیار محبوب میباشند.برای اطلاع از مناسب ترین هدیه تولد برای دختر 2 ساله با ما همرا باشید.

کادو تولد دوسالگی

انواع کادو برای تولد دو سالگی

فرش بازی کودک برای کادو تولد پسر بچه 2 ساله و دختر 2 ساله

فرش بازی همیشه یکی از محصولات مورد علاقه مشتریان پیکوتویز بوده است. کودکان دو ساله عاشق تحرک و فعالیت های بدنی هستند بنابراین خرید فرش بازی کودک میتواند یک انتخاب عالی برای کادو تولد دو سالگی باشد.فرش بازی و  تشک بازی در طرح ها و مدل های متفاوت وجود دارند. برخی از آن ها موزیکال هستند و هر کدام طرح خاصی دارند مانند پیانو فرشی و یا تشک بازی موزیکال طرح حیوانات یا فرش معمولی با طرح خیابان و.. است. دقت داشته باشد که کودکان و نوزادان به محیط اطرافشان توجه و دقت زیادی دارند. آن ها به اطراف خوب نگاه میکنند و از همه ی چیزهایی که دور و برشان است تاثیر میگیرند. توجه به این نکته که در عین بازی کردن مهارت هایی را در کودک تقویت کنیم بسیار حائز اهمیت و مهم است. اگر کودک شما هم اهل جنب و جوش است فرش بازی کودک را برای هدیه تولد دو سالگی انتخاب کنید.

کادو تولد پسر بچه دوساله

علاوه بر فرش های موزیکال فرش ها با طرح های متنوع مانند لی لی، ماشین بازی، آموزشی و همچنین شخصیت های محبوب مانند سگ های نگهبان در فروشگاه پیکوتویز موجود است که می تواند بهترین کادو تولد برای کوچولوتون باشه. با این فرش های زیبا و با کیفیت که ضد حساسیت است نمای بسیار زیبا به اتاق کودک هدیه میکنید و همچنین باعث فعالیت و جنب و جوش بیشتر کودک نیز می شوید.

هدیه تولد خاص برای کودک

ماشین پایی کودک

کودکان دو ساله توانایی راه رفتن را دارند. بنابراین با خرید ماشین پایی کودک به عنوان کادو تولد 2 سالگی میتوانید کودکتان را سورپرایز کنید. ماشین پایی ها به تقویت عضله های پای کودک کمک میکنند زیرا در این نوع ماشین ها کودک با کشیدن پایش به زمین به جلو حرکت میکند. اگر سلامت کودکتان برایتان در اولویت قرار دارد حتما به جای خرید ماشین شارژی، ماشین پایی کودک را برای فرزندتان تهیه کنید. به طور کلی منظور از ماشین پایی در این بخش، مدل های مختلفی از آن است برای مثال لوپ کار، موتور پایی، اتوبوس پایی، سطح شیب دار کودک و ... همه و همه مدل هایی از ماشین پایی کودک هستند که خود کودک میتواند به تنهایی آن ها را کنترل کند و از سواری لذت ببرد و یکی از پیشنهادهای خوب برای کادو تولد پسر بچه 2 ساله و کادوی تولد برای دختر بچه 2 ساله است . میتوانید مدل هایی از ماشین پایی کودک را در وبسایت پیکوتویز مشاهده و خریداری بفرمایید.

کادو تولد دختر بچه 2 ساله

کودک با با کمک ماشین پایی نحوه ی درست ایستادن و قدم برداشتن را یاد می کیرد. از طرفی دیگر کودک با انگیزه هل دادن تلاش می کند راه برود و به این ترتیب راه رفتن عادی را به سرعت یاد می گیرد و همه عضلات پا و ستون فقرات کودک بطور یکسان و یکنواخت تقویت می شود. ماشین پایی کودک محصولی بسیار کاربردی برای کودکان نو پا می باشد. 

کادو تولد کودک

خرید سه چرخه کودک

بچه ها از یک سالگی شروع به راه رفتن و کشف اطراف میکنند. آن ها دوست دارند تا با انجام بازی ها حرکتی و هیجان انگیز انرژی خود را تخلیه کنند. برای خرید اسباب بازی کودک برای بچه های یک ساله تا 6 ساله علاوه بر تاب و سرسره کودک، ترامپولین کودک و ...میتوانید سه چرخه تاشو کودک را نیز در لیست بهترین اسباب بازی برای کودک 1 ساله تا 6 ساله قرار دهید. خرید سه چرخه کودک طرح کالسکه میتواند بهترین اسباب بازی برای کودکان تا 6 سال باشد. 

پیشنهاد بهترین کادو برای پسر بچه و دختر بچه

کودکان یک ساله و دو ساله می توانند با یک مدل سه چرخه کودک کم ارتفاع که نیاز به هل دادن یا راه رفتن با پا دارد شروع کنند. مدل‌های دارای دسته هدایت والدین، به والدین اجازه می‌دهند تا به کودک خود در حرکت کردن کمک کنند. همچنین ویژگی هایی که باید به آن توجه کنید عبارتنداز: پشتی سه چرخه، صندلی قابل تنظیم، پدال های مناسب، فرمان محکم، کمک فنر و دستگیره های دستی ایمن. و نکته مهم اینکه مطمئن شوید که پای کودکتان به پدال یا زمین برسد. سه چرخه کودک به عنوان هدیه تولد دو سالگی می تواند کودک را بسیار خوشحال و هیجانزده کند.

کادو تولد برای کودک

استخر توپ و پارک حفاظ کودک

پارک حفاظ کودک محیطی امن برای بازی کودکان نوپا و مهد کودکی است .استخر توپ کودک 6 ضلعی فضای تقریبی 1.5 متر را برای بازی در اختیار کودک قرار میدهد. همچنین با پر کردن این استخر از توپ رنگی پلاستیکی یک فضای بازی مهیج برای کودکان ایجاد می شود.

کادو برای دختر 2 ساله

همچنین با خرید ضلع تک نیمه می توانید سرسره را هم به استخر توپ خود اضافه کنید.خرید انواع استخر توپ و پارک حفاظ کودک در پیکو تویز!

کادو تولد دوسالگی

برد تعادلی کودک

خرید اسباب بازی چوبی مثل برد تعادلی کودک، یک تخته تعادلی چوبی از جنس درخت راش است که تا 100 کیلو تحمل وزن دارد. این محصول چند کاره که در اصل برای برای ورزش و مدیتیشن کودکان و بزرگسالان به کار میرود، پیشنهادی عالی برای کادو تولد 2 سالگی کودکان میباشد. کودکان با قرار گرفتن روی این برد تعادلی، برقراری تعادل را تمرین میکنند. همچنین این برد تعادلی برای سرسره بازی و ماشین بازی هم به کار میرود. این محصول باعث تقویت عضلات کودک میشود. برد تعادلی در بین مشتریان پیکوتویز بسیار محبوب است و برای کادو تولد دوسالگی و کادو تولد پسر بچه 2 ساله انتخاب بسیار خوبی میباشد. برای مشاهده انواع اسباب بازی چوبی کودک و نوزاد کلیک کنید .

برد تعادلی کودک

اسباب بازی هایی مانند تخته و برد تعادلی کودک یک اسباب بازی با پایان باز است. بازی ها با پایان باز به بازی هایی گفته می شه که کودک در آن یک عضو فعاله و بدون نتیجه خاصی بازی رو دنبال میکنه. درست یا غلط بودن مسیر اهمیتی نداره فقط مهم اینه که با ابزاری که در اختیارش گذاشته میشه خلاق باشه. در برد تعادلی کودک خودش راه بازی کردن را یاد می گیرد.این اسباب بازی چوبی وبل برد برای تقویت قدرت بدنی ، حفظ تعادل و البته خلاقیت و سرگرمی کودک بسیار مناسب می باشد. خرید برد تعادلی کودک میتواند بهترین کادو تولد برای بچه ها باشد.

خرید کادو تولد خاص

لوازم ورزشی کودک

کودکان دو ساله عاشق اسباب بازی ورزشی بازی های پرتحرک و هیجان انگیز هستند. با خرید بولینگ ( بولینگ، ورزشی مفرح برای کودکان و بزرگسالان است)، توپ، اسکوتر و... به عنوان کادو تولد 2 سالگی فرزندتان و بازی با او، اوقات شادی را رقم بزنید. اسباب بازی ورزشی کودکباعث تقویت هماهنگی چشم و کودکان میشود و بازی با آن برای کودکان بسیار لذت بخش است.

برای بچه 2 تا 6 سال کادو چی بخ

اگر شما هم دوست دارین که کوچولون فعالیت های ورزشی رو تجربه کنه و مهارت های جسمس و ذهنی خودش رو تقویت کنه، اسباب بازی ورزشی کودک

کادو تولد دوسالگی

کلبه و چادر بازی کودک

کودکان دو ساله کم کم باید انجام کارهای شخصی خود را تمرین کنند و مستقل بودن را یاد بگیرند. کلبه کودک محصولی دوست داشتنی برای بازی کودکان و به خصوص مناسب کادو تولد پسر بچه 2 ساله است. شاید رویای هر کودکی داشتن یک کلبه بازی زیبا باشد زیرا اکثر مشتریان پیکوتویز نظرات مثبتی در مورد خرید کلبه بازی به عنوان کادو تولد کودک دو ساله خود داشتند و از ذوق و شوق زیاد کودکشان هنگام دیدن کلبه بازی خود برای ما فیلم و عکس ارسال میکنند. چه چیزی بهتر از یک کلبه بازی رویایی برای بچه هاست؟

هدیه تولد دو سالگی

اگر میخواهید محیطی مجزا برای بازی کودکتان داشته باشید تا بتواند مستقل بودن را تمرین کند، چادر بازی همانند کلبه بازی انتخاب هوشمندانه ای برای کادو تولد دو سالگی و کادوی تولد برای دختر بچه 2 ساله کودک میباشد. کودکان عاشق وقت گذراندن در چادر بازی هستند و معمولا ساعت ها میتوانند در چادر بازی، خودشان را مشغول بازی با عروسک ها و اسباب بازی هایشان کنند.

کادو تولد دوسالگی پسر بچه

کلبه باربی میتونه بهترین کادو تولد برای کودک 1ساله تا 8 ساله باشه. همه ی کودکان عاشق یک فضای اختصاصی مثل کلبه کودک هستند که توش در خیال خودشون نقش آفرینی کنن و کلی تجربه های جالب به دست بیارن. یک کلبه کودک به کودک شما این امکان را می دهد تا در عین امنیت و راحتی بتوانند خلاقیت به خرج دهند و تخیلشان را تقویت کنند.همچنین کلبه کودک منبعی برای مجموعه‌ مهارت‌های رشد بیشتر است تا استعدادشان را شکوفا کنند.کودک شما با داشتن کلبه بازی کوچکش حس استقلال داشتن و میزبان بودن را تجربه خواهد کرد و میتواند ساعت ها در کلبه بازی رویاییش نقش پردازی کند. به طور خلاصه، بازی بدون ساختار و نظارت مستقیم می تواند زمینه لازم را برای کودکان فراهم کند تا از نظر فیزیکی و عاطفی به بزرگسالانی سالم تبدیل شوند.

چادر به عنوان فضایی برای زندگی و بازی کودکانه طراحی شده است که علاوه بر تقویت استقلال کودک، فضایی برای تعریف تعاملات کودک با خود، دیگران، محیط پیرامون و اجتماع را برای او فراهم می‌نماید.اگر فضای زیادی در خانه‌تان ندارید کلبه کودک پارچه‌ای اغلب تاشو هستند و به عنوان هدیه تولد کودک شما عالی هستند. همچنین برای نصب و جداسازی آن در هنگام عدم استفاده بسیار راحت هستند. چادر بازی ها قابل حمل هستند، بنابراین می توان آنها را در هر جایی برد و به راحتی بدون هیچ زحمتی نصب کرد.

هدیه برای کودک دختر 2 ساله

تاب و سرسره کودک

تاب و سرسره کودک همیشه در بین کودکان محبوب بوده و همه ما بارها کودکان را در حین بازی در پارک دیده ایم که چقدر ذوق زده مشغول بازی هستند. داشتن تاب و سرسره و لوازم پارک بازی در خانه میتواند یکی از بهترین هدیه ها برای کودکتان باشد. با خرید تاب و سرسره کودک میتوانید مشاهده کنید که چطور کودکتان ساعت ها در محیطی امن و شاد مشغول بازی میشود. بازی با وسایل پارک بازی برای تقویت عضلات کودکان مفید است و همچنین در روحیه کودک شما بسیار موثر میباشد. تاب وسرسره کودک میتواند یکی از بهترین انتخاب ها برای کادو تولد دو سالگی کودک باشد.

بهترین پیشنهاد کادوی تولد برای ۲ ساله‌ها (دخترانه و پسرانه)

تاب و سرسره کودک می تواند کودکان را ساعت ها مشغول بازی کند و یک گزینه ایده آل برای یک کادو تولد جذاب باشد. انواع تاب و سرسره پلی اتیلنی، تاب تک، سرسره تک و... در پیکوتویز موجود می باشد.

کادو تولد دوسالگی

الاکلنگ کودک

الاکلنگ کودک می تواند باعث افزایش حس کنجکاوی کودک می شود. با این اسباب بازی کودک متوجه می­ شود که برای تکان خوردن و بالا و پایین رفتن خود از چه حرکاتی استفاده کند. حرکت دادن الاکلنگ به صورت مستقل و بدون کمک دیگران سبب افزایش حس اعتماد به نفس کودک می شود. الاکلنگ ها شیب ملایمی دارند که باعث می شود کودک به نرمی و راحتی به جلو و عقب حرکت کند و جای پا و جای دست مناسب نیز به ایمنی و حفظ تعادل کودک کمک می کند. خرید الاکلنگ ماهی میتواند بهترین هدیه تولد 2 سالگی کودک باشد.

کادو تولد برای دختر بچه و پسر بچه 

الاکلنگ کودک یکی از جذابترین و پرکاربردترین تجهیزات خانه بازی، مهد کودک ها، پارک و حتی منازل به حساب می آیند و مورد استفاده قرار می گیرند. اگر به دنبال بازسازی یا ساخت فضای بازی هستید، استفاده از الاکلنگ کودک یک راه عالی برای محبوبیت زمین بازی جدید شما است. امروزه انواع متنوعی از الاکلنگ در بازار وجود دارد که الاکلنگ تعادلی ماهی بدون سقف، الاکلنگ تعادلی ماهی سقف دار، الاکلنگ تعادلی پونی، الاکلنگ تعادلی خرچنگ و الاکلنگ دلفین از انواع الاکلنگ های پر طرفدار پیکوتویز میباشد.

کادو تولد دوسالگی

میز و صندلی کودک

کودکان تمایل زیادی به انجام کارهای شخصی خود و همچنین داشتن لوازم شخصی دارند. صندلی کودک میتواند انتخابی درست برای کادو تولد دو سالگی باشد. با خرید صندلی کودک و میز کودک مناسب آن، به کودک اجازه میدهید تا مکانی شخصی برای غذت خوردن، نقاشی کشیدن ، بازی کردن و حتی نشستن و تلویزیون دیدن داشته باشند.

لیست کادو برای کودک

کودکان می تونن بدون نیاز به دیگران و به صورت کاملا مستقل کار کنن عمل کنند. میز و صندلی های کودک موجود در پیکوتویز با کیفیت فوق العاده، دوام بالا و طراحی خاصش توانسته در بین خانواده ها محبوبیت زیادی به دست بیاره. با خرید میز و صندلی کودک میتونین یک فضای خصوصی و منظم برای کودکتان ایجاد کنین تا کاملا مستقل بتونه به انجام کارهای شخصیش بپردازه و اعتماد به نفسش را تقویت کنه میز بازی یکی دیگر از هدایای تولد 2 سالگی کودک است که یکی از زیباترین مدل های آن صندلی کودک ایکیا مدل ماموت آبی است .

خرید انواع میز و صندلی های کودک از جمله میز و صندلی پلی اتیلنی، میز و صندلی چوبی، میز مربع، میز مستطیلی و... به عنوان یک کادو تولد کاربردی در پیکوتویز.

کادو تولد دوسالگی

اسباب بازی های هوش و سرگرمی

اسباب بازی هایی مانند جورچین، پازل، مکعب هوش، کتاب موزیکال و لپ تاپ آموزشی جزو انتخاب های آموزشی برای کادو تولد دو سالگی کودک میباشند. 1 تا 5 سالگی بهترین زمان برای تقویت مهارت های کودک است و همانطور که میدانیم کودکان به واسطه اسباب بازی، بسیاری از این مهارت ها را تمرین میکنند. بنابر این انتخاب اسباب بازی برای کودکان در این سنین از اهمیت بالایی برخوردار میباشد. انواع اسباب بازی برای تقویت هوش کودک و سرگرمی آنها در وبسایت پیکوتویز قابل مشاهده و خریداری میباشد. پیشنهاد می شود از انواع اسباب بازی ربات پیکوتویز دیدن فرمایید.

بهترین هدیه تولد برای دختر دوساله

با شکل های سرگرم کننده و رنگ های جذاب جورچین میتواند به بازی مورد علاقه کودکان شما تبدیل شود و مهارت های ذهنی و حرکتی زیادی رو در اونها پرورش دهد.

کادو تولد دوسالگی

ابزار موسیقی

کودکان دو ساله به موسیقی و صداها علاقه زیادی دارند. با خرید ابزار موسیقی مانند پیانو(ارگ) کودک، گیتار کودک، میکروفن و سایر اسباب بازی های مربوط به موسیقی میتوانید ساعاتی شاد را برای کودکتان محیا کنید تا بتواند از نواختن و خواندن لذت ببرد. تمرین با ابزار موسیقی برای تقویت هوش، مهارت های شنیداری و همچنین هماهنگی دست و چشم بسیار کاربردی است. ابزار موسیقی کودکان میتواند یک کادو تولد 2 سالگی شاد و دل انگیز باشد.

ایده برای کادو تولد دو سالگی پسر

امروزه ثابت شده كه حافظه می‌تواند از طریق موسیقی تقویت شود و افرادی كه از كودكی در معرض آموزش و بازی‌های موسیقایی بوده‌اند‌، حافظه بسیار بهتری دارند. ریتم، ملودی، هارمونی و... جزو عواملی هستند كه موجب تقویت حافظه می‌شوند. نواختن موسیقی همچنین باعث افزایش اعتماد به نفس در کودک نیز می شود. با خرید گیتار و سایر ابزار موسیقی مانند بلز، طبلک، پیانو و... به عنوان هدیه تولد کودک خود را با این هدیه زیبا خوشحال کنید.

کادو تولد دوسالگی

همچنین نقاشی کردن و نوشتن باعث تقویت مهارت های هنری و همچنین هماهنگی چشم و دست کودک میشود. همچنین کار با تخته نقاشی کودک باعث آشنایی با رنگ ها، اشکال و اندازه ها میشود. تخته نقاشی یک هدیه تولد دو سالگی سرگرم کننده و بسیار عالی برای رشد مهارت های کودکتان میباشد. انواع تخته نقاشی های متنوع در وبسایت پیکوتویز موجود می باشد.

یکی از فواید نقاشی کردن افزایش مهارت های دستی کودک و تقویت عضلات دست او است. با افزایش سن و با بیشتر شدن این مهارت ها رنگ آمیزی کردن های او نیز بهتر خواهد شد.

کادو تولد دو سالگی

اسباب بازی حرکتی و نخ کش

خرید اسباب بازی حرکتی و نخ کش می تواند یک انتخاب دیگر به عنوان بهترین اسباب بازی برای کودکان 2 ساله باشد. اسباب بازی های نخکش به طور چشمگیری باعث افزایش فعالیت بدنی کودکان میشه و از اونجایی که در حین بازی کودک با اسباب بازی نخ کش مجبور به را رفتن، کشیدن و هل دادن میشود و از تمام عضلاتش استفاده میکند بازی با اسباب بازی های نخ کش باعث تقویت و رشد ماهیچه ها و تقویت مهارت های حرکتی کودکان می شود و بر مهارت های فیزیکی او  تاثیر می گذاره.

بهترین اسباب بازی برای کودکان یک تا دو ساله

اسباب بازی های نخ کش برای تمرین و تشویق بچه ها به راه رفتن یک انتخاب عالیه. این اسباب بازی باعث تقویت مهارت های حرکتی ظریف، هماهنگی، تعادل و درک روابط علت و معلولی کودک میشود. رنگ شاد این اسباب بازی برای بچه ها خیلی جذابه و همین باعث تمایل اونها به بازی باهاش میشه. تهیه اسباب بازی های کشیدنی راهی برای تشویق کودکان جهت تقویت مهارتهای هل دادن و کشیدن است.

کادو تولد دوسالگی

راکر کودک

راکر کودک از دیرباز جزء اصلی اسباب بازی کودکان بود، یک اسباب‌بازی سنتی که برای سرگرمی، آموزش و ورزش کودکان خردسال چیزهای زیادی برای ارائه دارد.از بدو تولد، مادران در سراسر جهان فرزندان خود را تکان می دهند. با وجود اینکه کودکان در عصر فناوری و ارتباط اکثرا به اسباب‌بازی‌های الکترونیکی و بدتر از آن گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها علاقه نشان می دهند، راکر کودک در عین سادگی توانایی‌اش در جلب توجه کودکان قابل توجه است و ایده آل برای هدیه تولد دوسالگی است.

پیشنهاد بهترین کادو برای پسر بچه و دختر بچه

راکر کودک می تواند به عنوان یک کادو تولد دخترانه و پیرانه زیبا انتخاب شود. متنوع ترین مدل های راکر بچه گانه مانند: راکر اسب ، راکر موزیکال، راکر چوبی و ... با گارانتی سلامت و ضمانت کیفیت کالا در اسباب بازی فروشی آنلاین پیکوتویز! جهت خرید واکر چوبی کودک کلیک کنید.

کادو تولد دوسالگی

عروسک پولیشی و پارچه ای

عروسک از دیرباز به عنوان یک کالای پرطرفدار بین کودکان و حتی برزگسالان بوده است و به عنوان کادو تولد نیز هماره کاربرد دارد. عروسک های پولیشی و پارچه ای با جنس نرم و طرح های فانتزی و زیبای خود ایده آل به عنوان کادو تولد دوسالگی است. همچنین عروسک پولیشی به عنوان یک کادو تولد ارزان و اقتصادی نیز مناسب است.

کادو برای دختر 2 ساله

خرید عروسک پولیشی طرح شخصیت های معروف و محبوب کودکان می تواند حسابی آن ها را خوشحال کند و ساعت ها آن ها را سرگرم بازی و نقش بازی کند. عروسک پولیشی یک کادو تولد ارزان به عنوان کادو تولد پسر بچه و کادو تولد دختر بچه می باشد.

کادو تولد دوسالگی

محصولات برند هولی تویز

شرکت اسباب بازی سازی هویلی تویز یکی از شرکت های اسباب بازی سازی بزرگ در دنیا می باشد که محصولاتی برای کودکان از بدو تولد تا 36 ماهگی تولید می کند. این شرکت چینی از بهترین و مرغوب ترین مواد در ساخت محصولات خود استفاده کرده تا هیچگونه آسیب و خطری به کودکان نوپای شما عزیزان وارد نگردد. هویلی تویز با تحقیق و بررسی دقیق ، محصولاتی را تولید می کند که متناسب با نیاز سرگرمی ، رشد و یادگیری کودک شما در سنین 0 تا 36 ماهگی باشد. اسباب بازی های برند هولی تویز اغلب موزیکال و آموزشی هستند و می توانند ساعت کودکان را سرگرم کنند لذا محصولات این برند به عنوان یک کادو تولد کودکانه پیشنهاد می شود.

برای بچه 2 تا 6 سال کادو چی بخرم؟

همچنین محصولات برند ها دیگرد از جمله برند پیکاردو، برند وین فان و برند کلاسیک ورلد در وبسایت پیکوتویز موجود می باشد. همچنین محصولات برند های با کیفیت دیگری از اسباب بازی های ایرانی و خارجی در اسباب بازی فروشی آنلاین پیکوتویز موجود می باشد. 

کادو تولد دوسالگی

محصولات برند تولو

کمپانی اسباب بازی تولو TOLO یک برند بریتانیایی است که در سال 1985 تاسیس شده است. اسباب بازی  TOLO طیف کاملی از محصولات را برای کودکان از نوزادی تا پیش دبستانی ارائه می دهد که شامل بازی هایی ارزشمند و سرگرم کننده که امکان آموزش را در هر مرحله از رشد کودک فراهم می کند.

اسباب بازي کادو تولد پسر بچه 2 ساله

مجموعه TOLO شامل اسباب بازی هایی است که طراحی شده اند تا  کنجکاوی کودکان را تحریک و ترغیب کنند. اسباب بازی های برند تولو دارای بالاترین کیفیت هستند و اغلب از جنس نشکن می باشند و دارای رنگ های ثابت، شاد و غیر سمی می باشند.

کادو تولد دوسالگی

خرید لوپ کار (پلاسماکار)

سه چرخه لوپ کار چرخ ژله ای یه اسباب بازی باحال سوار شدنیه که فقط با چرخوندن فرمان به چپ و راست، بدون نیاز به باطری به جلو و عقب حرکت میکنه و تا 10 کیلومتر سرعت میگیره.لوپ کار تا 100 کیلوگرم تحمل وزن و چرخ های ژله ای داره! سه چرخه لوپ کار برای بچه ها از سن 18 ماهگی به بعد یعنی از زمانی که بتونن بشینن و فرمان را هدایت کنن مناسبه. در ضمن بخاطر وزن سبکش، جابه جایی اون برای بچه ها راحته. خرید لوپ کار میتونه بهترین اسباب بازی برای کودکان دو ساله و کادو تولد پسر بچه 2 ساله باشد.

خرید لوپ کار

سه چرخه لوپ کار برای بچه ها از سن 18 ماهگی به بعد یعنی از زمانی که بتونن بشینن و فرمان را هدایت کنن مناسبه. در ضمن بخاطر وزن سبکش، جابه جایی اون برای بچه ها راحته. خرید لوپ کار بعنوان کادو تولد برای دختر یک ساله یا کادو تولد برای پسر 1ساله  میتواند بهترین اسباب بازی باشد.

در این مقاله به معرفی انواع کادو تولد دو سالگی کودک پرداختیم. ایده برای تولد دو سالگی کودک زیاد است و شما باید متناسب با جنسیت کودک بهترین هدیه تولد برای دختر 2 ساله و همینطور اسباب بازي کادو تولد پسر بچه 2 ساله را انتخاب و آنها را هیجان زده کنید.

شما میتوانید برای خرید اسباب بازی با کلیک بر روی بخش مورد نظر، اطلاعات مربوط به هر کدام را مطالعه کنید. برای خرید هر کدام از اسباب بازی های پیکوتویز کافیست محصول را به سبد خرید افزوده و آن را درب منزل تحویل بگیرید. مشاوران پیکوتویز با توجه به بودجه و نیاز شما بهترین و معتبرترین اسباب بازی های روز دنیا را در اختیار شما قرار میدهند. بنابر این اگر قصد خرید کادو تولد 2 سالگی کودکتان را دارید، پیکوتویز را فراموش نکنید!

پیکوتویز

برخی از سوالات رایج:

1. بهترین هدیه تولد برای دختر 2 ساله کدام است؟

اگر میخواهید محیطی مجزا برای بازی کودکتان داشته باشید تا بتواند مستقل بودن را تمرین کند، چادر بازی انتخاب هوشمندانه ای برای کادو تولد دو سالگی دختر بچه ها میباشد.

2. کادو تولد پسر بچه 2 ساله چی خوبه؟

سه چرخه لوپ کار چرخ ژله ای یه اسباب بازی باحال سوار شدنیه که فقط با چرخوندن فرمان به چپ و راست، بدون نیاز به باطری به جلو و عقب حرکت میکنه و تا 10 کیلومتر سرعت میگیره و میتونه یه پیشنهاد خیلی عالی برای کادو تولد پسر بچه 2 ساله و کادو تولد برای دختر بچه 2 ساله باشه.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)