هدیه تولد یک سالگی: بهترین کادو تولد کودک 1 ساله

هدف از کادو برای کودکان 1 ساله و خرید کادو برای بچه یک ساله باید بیشتر، تقویت مهارت های فیزیکی و هوشی آنها باشد، بنابر این در خرید کادو تولد برای کودک 1 ساله باید وسواس بیشتری به خرج داد.
هدیه تولد یک سالگی: بهترین کادو تولد کودک 1 ساله

شاید از نظر خیلی ها خرید کادو تولد برای کودکان 1 ساله چندان اهمیتی نداشته باشد. زیرا بر این باور هستند که کودکان 1 ساله حتی با کاغذ کادو هم به اندازه ی خود کادو سرگرم میشوند. این که کودکان 1 ساله با کوچکترین چیز ها هم سرگرم میشوند درست است اما این نباید باعث شود که در خرید هدیه تولد 1 سالگیشان دقتی نداشته باشیم. با راهنمای خرید هدیه برای کودک 1 ساله و پاسخ به سوالاتی همچون برای تولد پسرم چی بخرم یا کادو تولد برای دختر یک ساله چی خوبه همراه ما باشید .

بهترین روز برای هر پدر و مادری روز تولد و به دنیا اومدن کودک آنهاست. از مهمترین دغدغه های والدین تو این روز انتخاب و خرید کادو تولد کودک هست. خرید هدیه مناسب کودک بسیار لذت بخش و شیرین است. وبسایت پیکوتویز با استفاده از تجربه زیاد خود، در زمینه خرید کادو اسباب بازی و انتخاب بهترین هدیه تولد ، مجموعه ای از اسباب بازی های مناسب را به عنوان هدیه تولد برای کودکان با رنج سنی 1 سال به بالا جمع آوری و دسته بندی کرده تا به شما در انتخاب و خرید بهترین هدیه تولد، کادو اسباب بازی ، مشاوره و راهنمایی مناسب دهد . جهت خرید کادو تولد یک سالگی کودک کلیک کنید .

خرید کادو تولد مناسب

خرید کادو برای بچه یک ساله شاید کار راحتی به نظر برسد اما هدف از کادو برای کودکان 1 ساله باید بیشتر، تقویت مهارت های فیزیکی و هوشی آنها باشد، چرا که در این سن کودکان در مورد همه چیز کنجکاو میشوند و رنگ ها، اشکال و صدا ها بیشتر برایشان جلب توجه میکند. در یک سالگی کودکان سعی میکنند تا چهار دست و پا و یا با قدم های ناشیانه به این طرف و آن طرف حرکت کنند.

حتما برای شما هم سوالاتی از قبیل کادو تولد یکسالگی پسرم چی بخرم؟ کادو تولد یک سالگی دختر چی بخرم؟ کادو برای بچه یک ساله چی بخرم؟ کادو تولد برای پسر یک ساله چی بخرم؟ پیش آمده است. پاسخ این سوالات در این مقاله داده خواهد شد . مثلا یکی از هدیه های پیشنهادی ما خرید میز و صندلی طرح ایکیا مدل لات است که هم با کیفیت و کاربردی است و هم زیبا .

مهمترین نکته که در خرید هدیه روز تولد باید در نظر گرفت رده سنی اسباب بازی است که باید متناسب با سن کودک انتخاب شود. اگر قصد خرید اسباب بازی به عنوان هدیه برای کودک خود دارید، حتما به سن پیشنهادی که روی اسباب بازی درج شده دقت نمایید چراکه خرید هدیه کودک باید متناسب با سن آنها باشد تا آنها را کسل یا دلزده نکند. البته باید به میزان توانایی کودک هم توجه داشت به طور کلی ممکن است یکسری از توانایی های کودک نسبت به همسالانش بالاتر یا پایین تر باشد. نکته بعد که در خرید هدیه تولد کودک باید توجه داشت علاقه کودک است. اگر پسر بچه ای به ماشین بازی، اکشن فیگور یا بازی های هیجانی علاقه دارد با خرید جورچین یا لگو خوشحال نخواهد شد.

هدیه تولد یک سالگی

کودکان در 1 سالگی به کشف محیط اطراف خود میپرازند. اکثر آن ها هر چیزی که به دستشان می رسد را به دهان میگذارند و به همین دلیل هم اشیای ریز باید از دسترس آنها خارج شود. بنابراین با توجه به نکاتی که گفته شد باید در خرید کادو تولد یک سالگی وسواس بیشتری به خرج داد. در ادامه به معرفی چند هدیه مناسب برای کودکان 1 ساله پرداخته و در مورد هر کدام توضیحی مختصر داده شده است. اگر به دنبال خرید هدیه خاص و کادو برای بچه یک ساله هستید تا آخر این مقاله همراه ما باشید.

تشک بازی کودک: کادو برای بچه یک ساله

تشک بازی نوزاد در مدل ها و طرح های مختلفی در بازار موجود است. برخی از آنها موزیکال هستند. تشک بازی میتواند یک هدیه مناسب برای 1 سالگی باشد. تشک بازی موزیکال علاوه بر خاصیت تقویت هوش و سرگرم کنندگی، به تقویت مهارت های حرکتی ظریف او مانند انگشتان دست کمک می کند.

پیانو فرشی کوچک winfun مدل 002512

ماشین پایی کودک و موتور پایی کودک

ماشین پایی یکی دیگر از گزینه های جذاب برای کادوی تولد 1 سالگی بخصوص کادو تولد یک سالگی پسر بچه ها میباشد.بچه ها بخصوص پسربچه ها عاشق ماشین سواری و ماشین بازی هستن. با خرید ماشین پایی و موتور پایی بچه ها نیاز به کنترل و مراقبت دائم ندارند و با توجه به شناخت خود از محیط به ماشین بازی می پردازند. در ماشین پایی و موتور پایی، کودک با کشیدن پایش روی زمین به سمت جلو حرکت میکند و همین امر موجب تقویت عضلات پای او میشود. بنابراین به جای ماشین شارژی حتما ماشین پایی بخرید! ماشین پایی یکی از بهترین گزینه ها برای تولد پسر بچه یک ساله یا دختربچه های یک ساله می باشد.

ماشین بازی واکر چهار چرخ رنگ قرمز مشکی کد 4150403   

تاب کجاوه ای تک نفره زرافه

تاب یکی از محبوب ترین ابزار های بازی کودکان است،همه کودکان به حرکت های پاندولی مانند علاقه دارند و این حالت را از زمانی که در آغوش مادر قرار میگیرند تجربه میکنند.

تاب یک نفره زرد با بدنه ای به شکل زرافه و پایه های فلزی سفید رنگ با نشیمن زرد .تعادل این تاب توسط تسمه که رابط بین میله هاست برقرار میشود .این تاب دارای گارد جلو و محافظ پشت برای کودکان کوچکتر است تا ایمنی بیشتری را برای فرزند شما فراهم آورد.

تاب کجاوه ای کودک تک نفره مدل زرافه کد MAN109A

کادو تولد یک سالگی

واکر کودک

همانطور که گفته شد کودکان یک ساله تمایل زیادی به تمرین راه رفتن و حرکت به گوشه کنار خانه دارند ولی گاهی قدم های ناشیانه آنها موجب نگرانی والدین میشود. کودکان نیاز به استفاده از واکر کودک دارند، واکر کودک کمک میکند تا فرزندتان نحوه ی درست ایستادن و قدم برداشتن را یاد بگیرند چراکه با واکر، کودک از همان ابتدا یاد می گیرد کف پایش را کامل زمین بگذارد و برای راه رافتن باید یکی یکی پاهایش را از زمین برداشته و راه برود، از طرفی دیگر کودک با انگیزه هل دادن تلاش می کند راه برود و به این ترتیب راه رفتن عادی را به سرعت یاد می گیرد و همه عضلات پا و ستون فقرات کودک بطور یکسان و یکنواخت تقویت می شود.واکر میتواند یک کادو تولد 1 سالگی مناسب و دوست داشتنی باشد. کودک با گرفتن دسته ی واکر میتواند بایستد و قدم بردارد.  به شما پیشنهاد میکنیم که واکر کودک را جایگزین خرید روروئک کنید. 

واکر موزیکال دو کاره هواپیما Winfun کد 00875   واکر و ماشین پایی كودک 4 کاره مدل 100085

خرید سه چرخه کودک : بهترین کادو برای بچه یک ساله

بچه ها از یک سالگی شروع به راه رفتن و کشف اطراف میکنند. آن ها دوست دارند تا با انجام بازی ها حرکتی و هیجان انگیز انرژی خود را تخلیه کنند. آموزش سواری با سه چرخه کودک و انجام فعالیت های منظم آن، اهمیت آمادگی جسمانی را به طور ماهرانه ای معنا می کند و باعث ایجاد علاقه به یک سبک زندگی فعال می شود. به هر حال، کودکان غیرفعال و کم تحرک معمولاً در مراحل بعدی زندگی خود از سطح آمادگی جسمانی مناسبی برخوردار نیستند. با توجه به اینکه تنوع سه چرخه کودک کم نیست، یک مورد متناسب با قد و سن انتخاب کنید. کودکان یک ساله می توانند با یک مدل سه چرخه کودک کم ارتفاع که نیاز به هل دادن یا راه رفتن با پا دارد شروع کنند. مدل‌های دارای دسته هایت والدین، به والدین اجازه می‌دهند تا به کودک خود در حرکت کردن کمک کنند. ئبرای خرید اسباب بازی کودک برای بچه های یک ساله تا 6 ساله علاوه بر تاب و سرسره کودک، ترامپولین کودک و ...سه چرخه طرح کالسکه میتواند بهترین اسباب بازی برای کودکان تا 6 سال باشد. میتوانید سه چرخه کودک را نیز در لیست بهترین اسباب بازی برای کودک 1 ساله تا 6 ساله قرار دهید. 

سه چرخه کودک تاشو پلی کیدز مدل Play Kids Nova plus Eva رنگ زغالی کد 625195     سه چرخه کودک با سایبان کیکابو رنگ مشکی طوسی مدل Kikka Boo Nikki Makani کد 31006020109

اسباب بازی موزیکال کودک

انتخاب هدیه برای کودکان یک ساله می‌تواند کمی دشوار باشد.بهترین هدیه تولد برای کودکان آن دسته اسباب بازی هایی هستند که حواس کودک را تحریک می کند. اسباب بازی های مناسب سن با رنگ ها، شکل ها، اندازه ها و بافت های مختلف به تقویت توانایی های حسی آنها کمک می کند. صدا نیز یک عامل حسی مهم است: اسباب‌بازی‌هایی موزیکال یا جغجغه توجه کودک را جلب می کند و ادراک شنوایی‌شان را تیزتر می‌کنند. انواع اسباب بازی موزیکال برای کودکان 1 سال بسیار جذاب میباشد. در خرید اسباب بازی موزیکال، به اندازه و جنس آن دقت کنید زیرا کودکان در این سن همه چیز را به دهان میگیرند و این گاهی میتواند خطرناک باشد. دقت کنید که اگر اسباب بازی موزیکال پلاستیکی میخرید، ریز و حاوی مواد پلاستیکی سمی نباشند .اسباب بازی موزیکال بعنوان کادو برای کودک یک ساله دختر یا پسر بسیار جذاب است.

خانه درختی موزیکال هوش و سرگرمی winfun مدل 000786   تبلت اسباب بازی موزیکال کودک مدل winfun 00732

کاغذ کادو

جورچین کودک و پازل کودک

پازل و جورچین کودک یک سرگرمی  محبوب و چالش برانگیز و یک ابزار آموزشی لذت‌ بخشی هستند که ذهن کودکان رو درگیر کرده و به اونها مهارت‌های مهم زندگی‌شان رو آموزش میده و باعث تقويت حركات ظريف و هماهنگي چشم و دست, تقویت مهارت تشخیص رنگ ها و حل مسئله میشود. خرید پازل و جورچین،  پازل و اسباب بازی جورچین، کودک را با مفهوم نظم آشنا میکند و تفکر منطقی در او ایجاد میشه. پازل چوبی کودک حس کنجکاوی رو تحریک می کنه و او را وادار می کنه تا قوای ذهنی خود را در جهت رسیدن به هدف به کار بگیره. بنابراین پازل و جورچین یکی از بهترین هدیه‌هایی هستند که میتونیم به کودکان بدهیم و گزینه مناسبی برای هدیه تولد 1 سالگی میباشد. در خرید جورچین و پازل به جنس و اندازه آن بسیار دقت کنید.

 

اسباب بازی مکعب هوش

اسباب بازی مکعب هوش یک انتخاب بی نظیر برای بچه های بالای 18 ماهه. هر سمت از این مکعب دارای بازی هایی هست که موجب تقویت هوش، مهارت های ذهنی و فیزیکی بچه ها میشه.

اسباب بازی مکعب هوش هانگر huanger کد HE0520

الاکلنگ کودک، تاب کودک و سرسره کودک

با خرید الاکلنگ کودک و تاب و سرسره بعنوان کادو تولد برای بچه یک ساله میتوانید پارک بازی کوچکی در محیط منزل خود بسازید. کودکان عاشق بازی ها و فعالیت های فیزیکی هستند و تحرک و بازی باعث تقویت تعادل و حرکت آنها میشود. موقع خرید تاب و سرسره کودک انتخاب های زیادی وجود دارد. هنگام خرید سرسره دقت کنید که سرسره دو پله و یا سرسره سه پله مناسب گروه سنی 1 سال میباشد. الاکلنگ، تاب و یا سرسره میتواند یک هدیه تولد هیجان انگیز برای کودکان 1 ساله باشند.تاب سرسره کودک از جمله وسایلی است که اغلب بچه ها بازی کردن با آن را دوست دارند.

تاب و سرسره کودک ملودی آبی با حلقه بسکتبال مدل ps5137   تاب و سرسره کودک هپی صورتی با حلقه بسکتبال مدل ps5146

الاکلنگ کودک برای کودکان مانند یک ورزش هوازی عمل می کند و باعث تقویت سیستم قلب و جذب بیشتر اکسیژن در بدن کودک می­ شود. به همین دلیل به رشد عضلات کودک کمک می کند و قدرت فیزیکی او را بهبود می بخشد. بازی با الاکلنگ، کودک متوجه می­ شود که برای تکان خوردن و بالا و پایین رفتن خود از چه حرکاتی استفاده کند. حرکت دادن الاکلنگ به صورت مستقل و بدون کمک دیگران سبب افزایش حس اعتماد به نفس کودک می شود. طرح و رنگبندی متنوع الاکلنگ ها مثل الاکلنگ ماهی، پونی و... سبب می شود که به یکی از بهترین هدیه تولد برای کودکان یک ساله تبدیل شود.

الاکلنگ کودک تعادلی دو کاره پونی یک نفره

راکر کودک

اگر شما هم بدنبال پاسخ برای سوال "کادو برای نوزاد پسر چی بخرم" هستید این بخش مناسب شماست. راکر کودک در طرح ها، اندازه ها و جنس های متفاوتی در بازار وجود دارد. کودک با سوار شدن بر روی آن به صورت گهواره ای تکان بخورند و حس و حال یک سواری واقعی را تجربه کنند. برخی راکر ها چرخ دار هستند و کودک میتواند با کشیدن پایش به زمین آن را به حرکت در بیاورد. 

راکر اسب چوبی ایرانی

راکر چوبی از جمله راکر های پر طرفدار هستند. راکر های چوبی بدلیل ظاهر زیبای پارچه ای و گاها چرمی جزو پرطرفدار ترین راکر ها میباشد. همچنین  سوار شدن بر روی راکر علاوه بر اینکه هیجان انگیز است میتواند به حفظ تعادل و مهارت های حرکتی کودک هم کمک کند. راکر میتواند یک هدیه تولد خوب 1 سالگی باشد. بنابراین از آن غافل نشوید!

راکر چوبی اسب سفید

اسباب بازی چوبی 

خرید اسباب بازی چوبی میتواند یک انتخاب دیگر به عنوان بهترین اسباب بازی برای کودکان 1 ساله باشد. به طور کلی اسباب بازی چوبی به دلیل ماندگاری و طراحی خاصش حتی برای بزرگتر ها هم هیجان انگیز است. اسباب بازی چوبی فاقد مواد سمی است و کاملا سازگار با محیط زیست است. شما میتوانید با توجه به سن و علاقه ی کودک خودتان مدل های مختلفی از اسباب بازی چوبی را انتخاب کنید. 

شما میتوانید متنوع ترین اسباب بازی های چوبی را از میان بهترین برند های دنیا مانند برند پیکاردو و برند کلاسیک ورلد، در وبسایت پیکوتویز انتخاب کنید. همچنین برند های با کیفیت دیگری از اسباب بازی چوبی ایرانی و خارجی در اسباب بازی فروشی آنلاین پیکوتویز موجود میباشد. انواع اسباب بازی های چوبی گزینه های بسیار خوبی بعنوان کادو برای بچه یک ساله پسر یا دختر می باشد.

بلوک چوبی خانه سازی 60 تکه

خرید لوپ کار ( پلاسماکار)

سه چرخه لوپ کار با چرخ ژله ای یه اسباب بازی باحال سوار شدنیه که فقط با چرخوندن فرمان به چپ و راست، بدون نیاز به باطری به جلو و عقب حرکت میکنه و تا 10 کیلومتر سرعت میگیره.لوپ کار تو شرکت کانادایی FA6 تولید میشه و تا 100 کیلوگرم تحمل وزن و چرخ های ژله ای داره!

سه چرخه لوپ کار

 سه چرخه لوپ کار برای بچه ها از سن 18 ماهگی به بعد یعنی از زمانی که بتونن بشینن و فرمان را هدایت کنن مناسبه. در ضمن بخاطر وزن سبکش، جابه جایی اون برای بچه ها راحته. خرید لوپ کار بعنوان کادو تولد برای دختر یک ساله یا کادو تولد برای پسر 1ساله  میتواند بهترین اسباب بازی باشد.

به طور کلی کودکان در یک سالگی به جنب و جوش بیشتر و کشف محیط اطراف میپردازند. بنابر این در خرید کادو تولد یک سالگی (کادو برای بچه یک ساله) دقت بیشتری داشته باشد چرا که خرید اسباب بازی کودک میتواند نقش مهمی در رشد بهتر و تقویت مهارت های کودک داشته باشد. لیستی که بالا ارائه شد تعدادی از پیشنهاد های پیکوتویز برای کادو تولد یک سالگی بوده و شما میتوانید با کلیک بر روی بخش کادو تولد فروشگاه اینترنتی پیکوتویز، اطلاعات مربوط به هر کدام را مطالعه کنید. برای خرید هر کدام از اسباب بازی های پیکوتویز کافیست محصول را به سبد خرید افزوده و آن را درب منزل تحویل بگیرید. مشاوران پیکوتویز با توجه به بودجه و نیاز شما بهترین و معتبرترین اسباب بازی های روز دنیا را در اختیار شما قرار میدهند. بنابر این اگر قصد خرید کادو تولد 1 سالگی کودکتان را دارید، پیکوتویز را فراموش نکنید!

پیکوتویز

برخی از سوالات رایج:

1. بهترین کادو برای بچه یک ساله چیست؟

کادو برای بچه یک ساله باید بیشتر مربرط به تقویت مهارت های فیزیکی و هوشی آنها باشد، چرا که در این سن کودکان در مورد همه چیز کنجکاو میشوند و رنگ ها، اشکال و صدا ها بیشتر برایشان جلب توجه میکند.

2. کادو تولد یکسالگی پسرم چی بخرم؟

ماشین کودک یکی دیگر از گزینه های جذاب برای کادوی تولد 1 سالگی بخصوص کادو تولد یک سالگی پسر بچه ها میباشد. البته میز و صندلی کودک طرح ایکیا هم میتواند انتخاب خوبی باشد .

3. بهترین هدیه مناسب کودک دختر چیست؟

دختر بچه ها عاشق بازی های آرام هستند. عروسک پولیشی و عروسک دخترانه یک هدیه تولد هیجان انگیز به عنوان کادو تولد یک سالگی است.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)