معرفی 0 تا 100 بهترین سه چرخه کودک (ایرانی و خارجی)

در این مقاله با راهنمای خرید سه چرخه کودک سعی کرده ایم به شما کمک کنیم تا با در نظر گرفتن یک سری فاکتور های مهم بهترین انتخاب را داشته باشید و همچنین بهترین مارک سه چرخه کودک را به شما عزیزان معرفی کنیم.
معرفی 0 تا 100 بهترین سه چرخه کودک (ایرانی و خارجی)

شاید شما هم جزو آن دسته افرادی باشید که کم تحرکی کودکان به دلیل وابستگی آن ها به رسانه ها و بازی های کامپیوتری برایتان تبدیل به دغدغه شده باشد. یکی از راهکار های رفع این کم تحرکی میتواند تشویق آن ها به بازی های ورزشی و هیجان انگیز باشد. برای مثال اکثر کودکان از سنین پایین به سه چرخه سواری علاقه مند هستند. در گذشته کودکان کوچکتر و مبتدی با وصل کردن چرخ های اضافه به دوچرخه شان آن را تبدیل به سه چرخه میکردند . اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی مدل های مدرنی از سه چرخه کودک در بازار موجود شده که معروف ترین آن ها سه چرخه کالسکه ای است که دارای یک دسته برای هدایت سه چرخه توسط والدین نیز میباشد. معمولا کودکان از 1 سالگی میتوانند از سه چرخه کالسکه ای استفاده کنند. یعنی به نوعی، این مدل سه چرخه کودک میتواند جایگزینی برای کالسکه کودک نیز باشد. به همین خاطر هم اخیرا، سه چرخه کالسکه ای کودک بسیار ترند و محبوب شده است.

اما انتخاب بهترین سه چرخه کودک نیز یکی از مشکلاتی است که والدین با آن درگیر می‌شوند و باعث سردرگمی آن‌ها می‌شود. بهترین مارک سه چرخه کودک چیست؟ پرفروش ترین سه چرخه کودکان کدام است؟ و در نهایت بتوانند بهترین سه چرخه کودک خود را انتخاب کنند. سه چرخه به کودک شما کمک می‌کند هیجان و بازی را همزمان در فضایی سالم تجربه کند.

 به دلیل تنوع بالای این مدل سه چرخه در بازار، انتخاب بهترین سه چرخه کودک کالسکه ای کمی گیج کننده به نظر می آید. در این جا سعی کردیم تا شما را با فاکتور هایی که قبل از خرید سه چرخه کودک باید در نظر داشته باشید آشنا کنیم تا بتوانید بهترین مارک سه چرخه کودک را خریدای کنید. فروشگاه اینترنتی اسباب بازی و سیسمونی پیکوتویز در این راه شما را همراهی میکند تا تجربه ای شیرین از خرید انواع سه چرخه ها داشته باشید. در ادامه مقاله با راهنمای خرید سه چرخه کودک همراه ما باشید.

راهنمای سه چرخه کودک

سه چرخه کالسکه‌ای
بهترین سن برای استفاده از سه چرخه کالسکه ای سن بین یک تا سه سالگی است.  یکی از امتیازات سه چرخه کالسکه ای داشتن سایه بان برای کودک است. علاوه بر این کودک شما در این سه چرخه می‌تواند هنگامی که خسته شد بخوابد. صندلی در این مدل از سه چرخه 360 درجه می‌چرخد و این خود امتیاز زیادی محسوب می‌شود. 
در قسمت عقبی آن فضایی وجود دارد که شما می‌توانید کیف یا وسایل همراه خود را آنجا بگذارید. 
جای پا برای کودک تلاش او برای به حرکت راندن این سه چرخه ها ایجاد شوق و نشاط در او می‌کند. در این مدل سه چرخه والدین به راحتی می‌توانند کنترل چرخ جلو را داشته باشند و دیگر نیاز به بلند کردن چر‌خهای جلو نیست. چرخ‌های سه چرخه کالسکه‌ای نیاز به باد کردن ندارد. از همه این‌ها مهم تر راحتی استفاده از سه چرخه کالسکه‌ای است که باعث شده بین خانواده‌ها محبوبیت زیادی داشته باشد و این مدل کالسکه‌ای یکی از بهترین سه چرخه کودک است. 
 یکی دیگر از ویژگی‌هایی که هنگام خرید سه چرخه باید به آن توجه کنید امنیت و ایمنی آن است. 

انتخاب رنگ بهترین سه چرخه کودک

می‌دانید که رنگ در وسایل کودکان اهمیت زیادی دارد، رنگ ابزاری برای ترغیب کودک برای تحرک و رفتن به سمت بازی با آن وسیله می‌شود. به همین دلیل است که طراحان وسایل بازی کودک تمام تلاش خود را برای طراحی اسباب بازی‌های کودکان با رنگ‌های شاد و  پر نشاط کرده‌اند. 
برای انتخاب رنگ بهترین سه چرخه کودک بهتر است ابتدا سلیقه و شوق کودک خود را در نظر بگیرید. او را به فروشگاه ببرید و یا به صورت آنلاین به او رنگ‌های سه چرخه‌های مختلف را نشان دهید تا ببینید خود او به کدام رنگ تمایل پیدا می‌کند. خیلی مهم است که کودک سه چرخه خود را دوست داشته باشد. پیشنهاد می شود از انواع موتور شارژی پیکوتویز دیدن فرمایید.

بهترین سه چرخه کودک

بهترین مارک سه چرخه کودک کدام است؟

همه ی ما هنگام خرید به دنبال بهترین مارک و برند از آن محصول میگردیم. لطفا هنگام خرید سه چرخه کودک به استاندارد های جهانی مانند استاندارد اروپایی EN71 توجه کنید! اصولا فروشگاه هایی که محصولات و برند های شناخته شده را معرفی میکنند قابل اطمینان تر هستند. چرا که کیفیت و سابقه ی کار خود را با کالاهای بی کیفیت و بسیار ارزان قیمت پایین نمی آورند. بنابراین، سعی کنید با توجه به بودجه خودتان در بین برند های خوب انتخابی درست داشته باشید. در ادامه به معرفی برخی از بهترین مارک های سه چرخه کودک میپردازیم:

سه چرخه کودک کیکابو و بهترین مارک سه چرخه کودک

بهترین مارک سه چرخه کودک

کیکابو  Kikkaboo بهترین مارک سه چرخه کودک است.  کیکابو یک برند بلغاری است که کیفیت عالی در تولید سه چرخه برای کودکان دارد و قیمت مناسبی نیز دارد.
سه چرخه کالسکه‌ای کیکابو که بهترین مارک سه چرخه کودک است یک ویژگی فوق العاده دارد که این است شما به راحتی و آسانی می‌توانید از آن استفاده کنید. 
دکمه‌هایی دارد که کودک شما به راحتی از آن استفاده می‌کند و می‌تواند لذت بازی و حرکت را همزمان بچشد. سه چرخه کیکابو سه مدل دارد که هر کدام امکانات خاص خودشان را دارند. الونسی، جی یو وی و نیکی سه مدل از سه چرخه کیکابو بهترین مارک سه چرخه کودک هستند.  پیشنهاد می شود از انواع اسکوتر پسرانه و دخترانه پیکوتویز دیدن فرمایید.

پرفروش ترین سه چرخه کودکان

سه چرخه‌های بیبی لند  با وزن کم و مناسب با  امنیت بسیار بالا طراحی شده‌اند. این بهترین سه چرخه کودک از سیستم کمک فنر برای مواقعی که کودک در سطوح ناهموار قرار می‌گیرد استفاده کرده تا آسیبی به کودک وارد نشود. 
سیستم سه چرخه بیبی لند موزیکال است و همین هم باعث جذابیت آن برای کودک شده است. داشتن سایبان و سبد و چرخ پهن  و اهرم هدایت فرمان دیگر ویژگی‌های این بهترین مارک سه چرخه است. 
سه چرخه فلامینگو

سه چرخه فلامینگو

سه چرخه فلامینگو که بهترین مارک سه چرخه کودک است دارای طراحی فوق العاده زیبا و با ظاهری مستحکم و مقاوم است. این سه چرخه‌ها دارای سایبان است تا آفتاب کودک شما را اذیت نکند و قابلیت تحمل وزن تا 30 کیلوگرم را دارد. 
سه چرخه فلامینگو تا سن 6 سالگی برای کودک قابل استفاده است و  دارای ترمز و چراغ نیز هست. 
سه چرخه دلیجان یک برند ایرانی

سه چرخه دلیجان

در بین مارک‌های ایرانی مارک دلیجان بهترین مارک سه چرخه کودک است که انصافا در طراحی و کیفیت یک محصول عالی و بادوام است. 
طراحی محصولات دلیجان مطابق با سلیقه ایرانی است و از اشکال حیوانات و یا شخصیت‌های کارتونی نیز استفاده کرده است. سه چرخه‌های دلیجان دارای چرخ‌های پهنی هستند که باعث حفظ تعادل سه چرخه برای کودک شماست. سایبان برای محافظت کودکان شما از آفتاب و سبد برای گذاشتن وسایل  را در طراحی این سه چرخه قرار گرفته است. داشتن سیستم موزیکال از دیگر جذابیت‌های سه چرخه دلیجان است. 
از بهترین مارک‌های سه چرخه کودک کیکابو، فلامینگو، بیبی لند، دلیجان و .. را می‌توان نام برد و در واقع پرفروش ترین سه چرخه کودکان نیز هستند. جهت مشاهده انواع موتور پایی پیکوتویز کلیک کنید.

بهترین مارک‌های سه چرخه کودک

قابلیت های خاص سه چرخه کودک

همه ی ما اکثرا هنگام خرید یک محصول، اول به قابلیت های آن دقت میکنیم. و سعی میکنیم محصولی را خریداری کنیم که بتواند چندین سال برای ما کاربردی باشد. انواع سه چرخه کالسکه ای کودک موجود در بازار برای بالای یک سال مناسب هستند و تا 25 کیلوگرم تحمل دارد. ولی این فقط کافی نیست! هنگام تهیه بهترین سه چرخه برای کودک حتما به قابلیت های دیگر آن نیز دقت کنید.

دارا بودن سایه بان

حالت خواب صندلی

چرخش 360 درجه صندلی

کیف یا سبد برای حمل وسایل

 جا پایی کودک

قرار گرفتن پدال در حالت هرز برای زمان هایی که هدایت سه چرخه به عهده والدین است

قابلیت چرخش چرخ جلو و فرمان توسط دسته کنترل والدین برای اینکه دیگر نیازی به بلند کردن چرخ های جلو نباشد

 داشتن چرخ های EVA  که نیازی به باد زدن ندارند

تاشو بودن و...

موارد بالا بخشی از قابلیت های عمومی یک سه چرخه کودک خوب و مطمئن است. در کنار داشتن قابلیت های زیاد، راحتی در استفاده از این قابلیت ها نیز از اهمیت خیلی زیادی برخوردار است! پیشنهاد می شود از انواع کریر نوزاد پیکوتویز دیدن فرمایید.

امنیت و ایمنی سه چرخه کودک

امنیت و ایمنی

مهمترین چیزی که باید هنگام خرید سه چرخه کودک کالسکه ای در نظر بگیرید امنیت کودکتان است. چرا که قرار است از همان سنین کم از آن استفاده کند و مسئولیت حفط ایمنی کودک به عهده شماست. یک سه چرخه کودک مناسب باید موارد زیر را برای ایمنی و مراقبت از کودک حین بازی و سواری داسته باشد:

 ترمز چرخ عقب برای جلوگیری از سر خوردن و یا رها شدن سه چرخه در حالت ساکن

قابلیت تنظیم فاصله نشیمن تا دسته سه چرخه برای جلوگیری از آسیب به کمر کودک حین سه چرخه سواری

پد محافظ سر و گردن کودک بر روی صندلی برای ایمنی بیشتر کودک 

جا پایی قابل جدا شدن برای استراحت و جلوگیری از آویزان ماندن پای کودکان کوچکتر و ...

با در نظر گرفتن موارد بالا حین خرید سه چرخه کودک میتوانید امنیت آن ها را فراهم کنید تا بتوانید با خیال راحت از گردش با کودکتان لذت ببرید. پیشنهاد می شود از انواع بوستر صندلی کودک پیکوتویز دیدن فرمایید.

سه چرخه کودک کالسکه ای

راحتی کودک و والدین

سه چرخه کودک مدل کالسکه ای باید هم برای والدین و هم برای کودک کاملا راحت و استفاده از آن نیز آسان باشد. چرا که هر دوی آن ها قرار است مدت طولانی از آن استفاده کنند.

نشیمن ضد تعریق برای کودک

قابلیت چرخش راحت صندلی رو به مادر

قابلیت تاشو بودن برای آن هایی که اهل سفر هستند

کیف و سبد برای حمل وسایل مادر و نوزاد

جاپایی کودک

سبک بودن سه چرخه کودک برای راحتی در حمل

هدایت آسان سه چرخه کودک توسط والدین و...

جدا از مواردی که ذکر شد کار کردن با سه چرخه کودک و استفاده از قابلیت های آن باید بسیار آسان و روان باشد. برخی از انواع سه چرخه تاشو کودک در بازار بسیار سنگین هستند، سخت تا میشوند و یا استفاده از قابلیت های آن ها برای والدین بخصوص مادرها بسیار سخت است. بنابر این سبک بودن سه چرخه کودک و استفاده راحت از همه ی امکانات آن در کوتاهترین زمان میتواند برتری کیفیت یک سه چرخه کودک کالسکه ای را نسبت به بقیه ثابت کند. پیشنهاد می شود از انواع آغوشگیر نوزاد پیکوتویز دیدن فرمایید.

سه چرخه کودک خارجی

قیمت و بودجه

حتما شما هم هنگام خرید یک کالا بودجه ای مخصوص در نظر میگیرید . نکته ای که هنگام خرید سه چرخه کودک باید خیلی به آن دقت کنید این است که هیچگاه کیفیت، راحتی و امنیت کودک خود را فدای ارزان بودن یک سه چرخه کودک بی کیفیت نکنید. کالاهایی مانند سه چرخه کودک، کالسکه کودک، صندلی ماشین کودک و ... مستقیما با امنیت و راحتی کودک شما در ارتباط هستند بنابراین سعی کنید از برند های خوب و معروف خرید داسته باشید.

بهترین سه چرخه برای کودک

پیشنهاد پیکوتویز برای سه چرخه

پیکوتویز با در نظر گرفتن مواردی که بالاتر ذکر شد، بهترین مارک سه چرخه کودک را برای راحتی و امنیت کودک شما تهیه کرده است. پیشنهاد پیکوتویز به شما سه چرخه کودک کیکابو است. کیکابو Kikkaboo یک برند بلغاری فوق العاده با کیفیت است که با توجه به امکاناتی که دارد از قیمت خوبی نیز برخوردار است. پیشنهاد می شود درباره دروغگویی کودکان بخوانید.

جدا از قابلیت های منحصر به فردش، چیزی که سه چرخه کودک کیکابو را از باقی انواع سه چرخه کالسکه ای های موجود در بازار مستثنی میکند، استفاده ی فوق العاده راحت از امکانات و قابلیت های آن است. بدنه فلزی سه چرخه کودک کیکابو نسبت به بقیه سه چرخه های موجود در بازار بسیار سبک است و دارای دکمه هایی میباشد که کار کردن با آن را بسیار لذت بخش و آسان میکند.

سه چرخه کیکابو دارای سه مدل الونسی، جی یو وی و نیکی میباشد که هر کدام قابلیت های خاص خود را دارند و امنیت و راحتی کودک و والدین را به طور کامل فراهم میکنند. با توجه به افزایش قیمت سیسمونی نوزاد، پیکوتویز سعی کرده تا بهترین برند ها که دارای قیمت های مناسبی نیز هستند را معرفی و حمایت کند. برند کیکابو Kikkaboo با دارا بودن قابلیت های منحصر به فرد و استاندارد اروپایی EN71 میتواند بهترین مارک سه چرخه کودک باشد.

قیمت سه چرخه کودک

 

تمامی سه چرخه ها در پیکوتویز دارای ارسال رایگان، گارانتی سلامت و ضمانت کیفیت کالا میباشند. در نتیجه، اگر شما هم به دنبال خرید سه چرخه خارجی کودک مطمئن، کاربردی و با کیفیت میگردید حتما از انواع سه چرخه کودک کیکابو در وبسایت پیکوتویز دیدن کنید.

 کالسکه سه چرخه

 برخی از سوالات رایج:

1. بهترین مارک سه چرخه کودک چیست؟

همه ی ما هنگام خرید به دنبال بهترین مارک و برند از آن محصول میگردیم. لطفا هنگام خرید سه چرخه کودک به استاندارد های جهانی مانند استاندارد اروپایی EN71 توجه کنید!

2. سه چرخه کودک باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

دارا بودن سایه بان، حالت خواب صندلی، چرخش 360 درجه صندلی و ...

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)