مرکز فروش تاب و سرسره در تهران

امروزه مهد کودک ها، خانه بازی ها و حتی والدین به دنبال یک مرکز فروش با محصولات متنوع و استاندارد هستند.
ما در پیکوتویز به شما کمک می کنیم تا مناسب ترین تاب و سرسره را با توجه به نیاز و بودجه مورد نظرتان انتخاب کنید.
مرکز فروش تاب و سرسره در تهران

شما که این مقاله را می خوانید احتمالا به دنبال یک مرکز فروش تاب و سرسره در تهران هستید. شرکت پیکوتویز دارای دو بخش فروش و تولیدی مجزا، مستقر در ساری استان مازندران می باشد و امکان ارسال انواع تاب و سرسره را به سراسر کشور با بهترین قیمت، ارسال رایگان و ضمانت ارسال کالا تا درب منزل را مهیا کرده است.

مرکز فروش تاب و سرسره کودک

ما در پیکو تویز انواع تاب و سرسره کودک موجود در بازار را ارائه می دهیم.محصولات ما شامل تاب تک،سرسره تک، تاب و سرسره خانگی، تاب و سرسره پارکی، تاب فلزی، تاب و سرسره پلی اتیلنی، تاب و سرسره فضای باز و... می باشد.

برای مشاهده تمام محصولات کلیک کنید!

Children's swing and slide

 خرید آنلاین تاب و سرسره کودک

پیکوتویز با هدف فروش تجهیزات و وسایل بازی کودکان و توسعه فضاهای تفریحی و سرگرمی فعالیت خود را از سال 1386 با تولید لوازم بازی کودکان و همچنین تهیه و عرضه محصولات از بهترین و معتبرترین برندهای اسباب بازی و سیسمونی خارجی و داخلی آغاز نموده است.

در کنار فروشگاه فیزیکی مستقر در شهرستان ساری که امکان خرید حضوری را برای تمام مشریان فراهم ساخته، پیکو تویز با طراحی اپلیکیشن و وب سایتی جامع و کامل، خرید اینترنتی و ارسال به سراسر کشور را  نیز در زمره اصلی ترین خدمات خود قرار داده است.

واحد تولیدی این مجموعه با ساخت لوازم بازی با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ها تجربه استفاده از بهترین تولیدات داخلی را برای والدین ، صاحبان مهدکودک و خانه های بازی فراهم ساخته است.

Children's swing and slide

ارسال رایگان تاب و سرسره کودک

در پیکوتویز ارسال محصولات هر روزه به سراسر کشور انجام می شود. خرید بالای 1.500.000 تومان از وب سایت پیکو تویز با پست پیشتاز رایگان هست که در نتیجه اکثر تاب و سرسره های ما شامل ارسال رایگان می باشد.

Children's swing and slide

ضمانت ارسال کالا تا درب منزل

همه ی محصولات ما دارای ضمانت سلامت کالا تا درب منزل می باشد همچنین اگر کالای خریداری شده ایراد یا اشکال فنی داشته باشد باید حداکثر تا 72 ساعت پس از دریافت کالا توسط مشتری به واحد پیگیری اطلاع داده شود تا پس از بررسی و تایید کارشناسان فنی پیکوتویز در صورت مشکل اصالت یا ایراد فنی ، کالای خریداری شده در صورت موجود بودن تعویض ، و در صورتیکه کالای مورد نظر مشتری در فروشگاه موجود نباشد ، به انتخاب خود مشتری کالا با کالای مشابه دیگر تعویض و یا در صورت دلخواه وجه پرداختی برگشت داده شود و هزینه ی بازگشت و ارسال کالا به عهده ی پیکو خواهد بود.

 مزایای تاب و سرسره پلی اتیلنی

تاب و سرسره های پلی اتیلنی به علت قیمت مناسب، ایمنی بالا، عدم نیاز به رنگ کردن بعد از گذشت مدتی و شستشوی آسان، امروزه انتخاب اول برای خرید تاب و سرسره به عنوان تاب و سرسره خانگی، تاب و سرسره مهدکودکی و حتی تاب و سرسره پارکی هستند.

 

 Swings and slides

 

 Swings and slides

 

راهنمای خرید تاب و سرسره کودک

برای خرید تاب و سرسره بچه گانه شما باید به سن کودک، ابعاد تاب و سرسره و فضای مد نظرتون توجه کنید، همچنین از استاندارد های محصول مطمئن شوید.

فواید تاب و سرسره کودک

تاب و سرسره کودک باعث هماهنگی بین چشم و دست، بالا رفتن میزان سوخت و ساز بدن، بهبود عملکرد دستگاه گوارش، تقویت مهارت های حرکتی درشت، ایجاد هماهنگی بین حواس پنجگانه، ایجاد آرامش در کودک، تقویت مهارت حس تعادل و بهبود حرکات ظریف فیزیکی میشود؛ همچنین بازی با تاب و سرسره باعث تقویت مهارت های گروهی و مشارکت در کودکان می شود.

Children's swing and slide

چرا تاب و سرسره کودک

تاب و سرسره کودک یکی از وسایل بازی نوستالژی است که همیشه بین کودکان و بزرگسالان پر طرفدار است و می تواند کودکان را ساعت ها مشغول بازی با یکدیگر کند؛ و همانطور که از تجهیزات مهد کودک، خانه بازی و پارک می باشد مشتریان خانگی زیادی نیز دارد؛ همچنین تاب و سرسره های پلی اتیلنی امروزه مشتریان زیادی برای مجموعه بازی های پلی اتیلنی دارند.

Children's swing and slide

نگهداری و شستشوی تاب و سرسره کودک

به علت ایمنی و مزایای بهتر تاب و سرسره پلی اتیلنی امروزه مشتریان خانگی، خانه بازی و پارکی از تاب و سرسره های پلی اتیلنی خریداری کرده اند. برای نگهداری مناسب از تاب و سرسره پلاستیکی باید مواردی نظیر تحمل وزن و رده ی سنی محصول در نظر گرفته شود. برای شستشو و تمیز کردن این نوع تاب و سرسره بچه گانه نیز باید از مواد شوینده معمولی و غیر اسیدی استفاده شود که به محصول آسیبی نرسد.

سوالات متداول

انواع تاب و سرسره کودک چیست؟

تاب تک، سرسره تک، تاب و سرسره پلی اتیلنی، تاب فلزی، تاب چند نفره، سرسره آبی، تاب و سرسره خانگی، تاب و سرسره مهد کودکی، تاب سرسره پارکی و تاب و سرسره فضای باز می باشد.

لیست قیمت انواع  تاب و سرسره کودک

قیمت تاب و سرسره بسته به ابعاد، جنس و برند طیف قیمتی متفاوت و تقریبا وسیعی دارد.

مزایای تاب و سرسره برای کودکان چیست؟

بازی با تاب و سرسره کودک باعث افزایش اعتماد به نفس، از بین رفتن ترس از ارتفاع، تقویت عضلات، یادگیری نوبت و بطور کل یادگیری در کنار بازی می شود.

بهترین مرکز خرید تاب و سرسره کودک در کجاست؟

قطعا فروشگاه پیکوتویز با داشتن انواع تاب و سرسره کودک در بازار یکی از بهترین ها در بورس تاب و سرسره کودک می باشد؛ همچنین شرکت پیکوتویز دارای خدماتی نظیر ضمانت سلامت کالا تا درب منزل و ارسال رایگان برای خرید بالای 1.000.000 تومان با پست پیشتاز می باشد.

برای مشاهده نقشه فروشگاه پیکوتویز در گوگل مپ لطفا VPN خود را روشن کنید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)