سرسره کودک برای منزل

سرسره بازی فعالیت مورد علاقه کودکان و حتی بزرگسالان می باشد.با خرید سرسره کودک در منزل محیطی امن و شاد برای فرزند خود محیا کنید.
سرسره کودک برای منزل

سرسره بازی برای کودکان و حتی بزرگسالان یکی از لذت بخش ترین بازی هاست. تقریبا همه ی کودکان عاشق رفتن به پارک بازی و بازی با سرسره هستند. این روزها سرسره ها در شکل ها وجنس های مختلفی در بازار وجود دارند از جمله سرسره پلاستیکی، سرسره پلی اتیلنی، سرسره تاشو و حتی سرسره بادی... .  حتما شاهد ذوق و شوق کودکان هنگام سر خوردن از سرسره بوده اید و دیده اید که چگونه  بار ها و بارها از پله های سرسره بالا میروند و به پایین سر میخورند. این روزها به دلیل مشغله کاری و همچنین خطر ویروس کرونا اکثر والدین ترجیح میدهند تا با فرزندانشان در خانه بمانند. اگر شما هم جزو آن دسته از پر و مادرانی هستید که امکان این را ندارید تا کودکتان را هرروز به پارک بازی ببرید، میتوانید با خرید سرسره کودک در منزل محیطی امن و شاد برای فعالیت روزانه فرزندتان فراهم کنید. خرید سرسره کودک میتواند بهترین و هیجان انگیز ترین هدیه برای کودکان باشد. 

خرید سرسره کودک

سرسره بازی و خرید سرسره کودک مزایای زیادی برای فرزند شما خواهد داشت. همه ی کودکان روزانه نیاز به فعالیت بدنی دارند اما متاسفانه با وجود رسانه ها و بازی های موبایل و کامپیوتر میل آنها به فعالیت بدنی کم شده است. با خرید سرسره کودک میتوانید کودکتان را به انجام فعالیت های بدنی تشویق کنید. چرا که همه ی کودکان عاشق سرسره بازی هستند و در حین بازی با سرسره کودک بدون آنکه آگاه باشند ورزش خواهند کرد. بالا رفتن از سرسره کودک میتواند به تقویت عضلات کودک و بهبود حفظ تعادل کودک کمک کند. علاوه بر این حین انجام فعالیت های هیجان انگیز، در بدن کودکان هورمورنی به نام اندورفین و دوپامین  ترشح میشود که شادی زا هستند و از بروز افسردگی جلوگیری میکنند.همچنین سرسره بازی در فضای باز  باعث میشود تا کودک ساعاتی را زیر نور خورشید بگذراند و بدنش کمی ویتامین D  جذب کند.( استفاده از کرم آفتاب برای کودکان را فراموش نکنید!). اگر بازی با سرسره کودک به صورت گروهی باشد، کودکان میتوانند حین بازی با هم تعامل داشته باشند و همین امر به تقویت مهارت های ارتباطی و اجتماعی بسیار کمک میکند. وقتی کودک به تنهایی از پله های سرسره  بالا میرود و سر میخورد یاد میگیرد که فردی شجاع و با اعتماد به نفس باشد.

به طور کلی خرید سرسره کودک هم برای کسانی که در آپارتمان زندگی میکنند و هم برای کسانی که منزل حیاط دار دارند، میتواند بهترین هدیه ای باشد که به فرزندشان میدهند. کودکان عاشق بازی با سرسره کودک هستند و شما با خرید سرسره کودک میتوانید در جهت بهبود سلامت جسمی و روحی فرزندتان گامی مثبت بردارید. مشاوران پیکوتویز با توجه به سن کودک، بودجه و فضای سما بهترین سرسره کودک خانگی را به شما پیشنهاد میکنند. همچنین با کلیک بر روی این لینک آبی رنگ به صفحه تاب و سرسره کودک وبسایت پیکوتویز هدایت میشودیو و با مطالعه ویژگی های محصولات میتوانید سرسره کودک مناسب خود را انتخاب کنید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)