بهترین صندلی‌های ماشین کودک برای بچه‌های بدقلق

هنگامی که با کودک خود در ماشین سفر می‌کنید، یکی از بزرگترین چالش‌ها می‌تواند مدیریت رفتار و بد قلقی های او باشد. بچه‌های بد قلق معمولا دوست ندارند در طول سفر از صندلی ماشین استفاده کنند. اما خوشبختانه، راه‌حل‌هایی وجود دارد.
بهترین صندلی‌های ماشین کودک برای بچه‌های بدقلق

معرفی صندلی ماشین کودک برای بچه های بد قلق

صندلی ماشین کودک کیکابو KIKKA BOO مدل Multistage 

این صندلی ماشین طراحی شده برای بچه های بد قلق، که به راحتی در ماشین قرار می گیرد و امنیت کودک را تضمین می‌کند. برخی از ویژگی های مهم این صندلی شامل طراحی ارگونومیک، قابلیت تنظیم ارتفاع و زاویه، پوشش نرم و قابلیت شستشو، سیستم ایمنی پیشرفته با کمربند 5 نقطه ای و نصب آسان در اکثر خودروها با ایزوفیکس است. این صندلی می‌تواند به راحتی در خودروی شما نصب شده و امنیت و راحتی کودک را تضمین کند.

خرید صندلی ماشین کودک کیکابو KIKKA BOO مدل Multistage رنگ بژ

بوستر کودک مکسی کوزی رنگ مشکی مدل Maxi Cosi RODIFIX S I-SIZE

بوستر کودک مکسی کوزی یک بوستر همه چیز تمام برای کودکان بد قلقی که در استفاده از صندلی ماشین مقاومت و لجبازی می کنند. این بوستر کودک دارای 3 حالت نسیمن قابل تنظیم، ارتفاع قابل تنظیم، طول قابل تنظیم و ایزوفیکس برای نصب آسان می باشد.

خرید بوستر کودک مکسی کوزی رنگ مشکی مدل MC RODIFIX S I-SIZE

بوستر کودک مکسی کوزی مدل Maxi Cosi RODIFIX PRO I-SIZE

بوستر کودک مکسی کوزی برای کودکان با وزن 15 تا 36 کیلوگرم ( 3.5 تا 12 سال) مناسب است. این بوستر کودک با ارتفاع و طول قابل تنظیم و راحتی بالا و استاندارد های لازم ایده آل برای صندلی ماشین کودک است و یک گزینه ی خوب برای کودکان بد قلقی که فراری از استفاده صندلی ماشین هستند. این بوستر صندلی ماشین دارای ایزوفیکس برای نصب راحت تر و نشیمنی راحت برای کودکان است. این بوستر صندلی کودک نسخه ی بهبود یافته ی بوستر قبلی است.

خرید بوستر کودک مکسی کوزی رنگ طوسی مدل MC RODIFIX PRO I-SIZE

بوستر کودک گراکو GRACO

بوستر کودک گراکو مدل Graco Affix Backless یک بوستر صندلی ماشین عالی برای گروه سنی 4 تا 10 سال با تحمل وزن 18 تا 45 کیلوگرم. یکی از دلایل بد قلقی کودکان در استفاده از صندلی ماشین کودک ممکن است این موضوع باشد که کودکان خود را برای استفاده از صندلی ماشین به اندازه ی کافی بزرگ بدانند و استفاده از صندلی ماشین به آنها یک حس بچه گانه دهد؛ این بوستر کودک با توجه به طراحی خود برای این موضوع کاملا مناسب می باشد و از القای این حس به کودکات بزرگتر جلوگیری می کند. دارای نشیمنی راحت برای کودکان بزرگتر است که اجازه و امکان بستن کمربند ماشین را به آنها می دهد.

خرید بوستر کودک گراکو GRACO رنگ مشکی کد 1850399

صندلی ماشین کودک کیکابو KIKKA BOO مدل safe4

صندلی ماشین کودک کیکابو kikka boo مدل 4safe دارای دو قابلیت استفاده رو به پشت به راننده (برای کودکان تا 9 کیلوگرم) و رو به جلو (کودکان از 9 تا 36 کیلوگرم) می باشد. این صندلی ماشین کودک از برند بلغاری کیکابو می باشد. این صندلی ماشین کودک با توجه به ویژگی های فوق العاده و کیفیت بالا برای استفاده کودکان بد قلق عالی است.

خرید صندلی ماشین کودک کیکابو KIKKA BOO مدل 4safe رنگ خاکستری

صندلی ماشین کودک کیکابو KIKKA BOO مدل 4in1

صندلی ماشین کودک کیکابو KIKKA BOO مدل 4in1 رنگ طوسی یک محصول ویژه و خاص از برند اروپایی KIKKA BOO می باشد و دارای دو قابلیت استفاده پشت به راننده (برای کودکان از بدو تولد تا 9 کیلوگرم) و رو به راننده (کودکان از 9 تا 36 کیلوگرم) می باشد. این صندلی ماشین کودک از برند بلغاری کیکابو از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. یک گزینه پیشنهادی دیگر برای کوچولوها بدقلق و لجباز!

خرید صندلی ماشین کودک کیکابو KIKKA BOO مدل 4in1 رنگ طوسی

اگر نمی دانید بهترین مکان برای نصب صندلی ماشین کودک کجاست؟ پیشنهاد می کنیم مقاله آن را مطالعه کنید.

ویژگی های صندلی ماشین کودک برای بچه های بد قلق

طراحی ارگونومیک

یکی از مهم ‌ترین ویژگی‌های صندلی ماشین برای بچه‌های بد قلق، طراحی ارگونومیک آن است. این طراحی به راحتی کودک در طول سفر کمک می‌کند و از ایجاد ناراحتی‌های جسمی جلوگیری می‌کند. صندلی باید به گونه‌ای طراحی شود که کودک بتواند به راحتی در آن قرار بگیرد و حس امنیت و آرامش داشته باشد.

قابلیت تنظیم

یک ویژگی مهم دیگر، قابلیت تنظیم ارتفاع و زاویه صندلی است. این امکان به والدین کمک می‌کند تا صندلی را با رشد کودک و نیازهای او تطبیق دهند. بچه‌های مختلف در سنین مختلف نیازهای متفاوتی دارند و این قابلیت تنظیم به والدین امکان می‌دهد تا صندلی را به ‌طور مداوم با کودک خود سازگار کنند.

بهترین صندلی‌های ماشین کودک برای بچه‌های بدقلق

پوشش نرم و قابل شستشو

پوشش نرم و قابل شستشوی صندلی نیز یک ویژگی مهم است. بچه‌های بد قلق اغلب در طول سفر غذا می‌خورند یا دچار تهوع می‌شوند که می‌تواند باعث کثیف شدن صندلی شود. یک پوشش قابل شستشو به والدین امکان می‌دهد تا صندلی را به ‌راحتی تمیز کنند و همیشه در شرایط بهداشتی نگه دارند.

سیستم ایمنی پیشرفته

امنیت کودک در طول سفر یکی از مهم‌ ترین نگرانی‌های والدین است. صندلی ماشین باید مجهز به سیستم ایمنی پیشرفته با کمربند 5 نقطه ‌ای باشد تا از ایمنی کودک در برابر ضربات احتمالی اطمینان حاصل شود.

نصب آسان

در نهایت، نصب آسان صندلی در خودرو نیز یک ویژگی مهم است. والدین باید بتوانند صندلی را به ‌راحتی در خودروی خود نصب کنند تا از هر گونه دردسر احتمالی جلوگیری شود.

چگونه بچه های بدقلق را به صندلی ماشین کودک عادت دهیم؟

استفاده از صندلی ماشین های راحت و استاندارد

استفاده از صندلی ماشین با نشیمن های راحت که در آن از پد های نرم استفاده شده تا در طی سفر کودکان احساس راحتی داشته باشند و با تجربه خوبی که از استفاده از صندلی ماشین کودک بدست می آورند در دفعات بعدی بد قلقی های کمتری خواهد داشت تا اینکه با گذشت زمان به استفاده از صندلی ماشین عادت کنند. همچنین از صندلی ماشین هایی استفاده شود که دارای استاندارد های لازم برای صندلی ماشین کودک هستند.

بوستر صندلی ماشین های پشتی دار راحتی بیشتری را نسبت به بوسترهای بدون پشتی به خصوص در مسافت های طولانی فراهم می کنند. در نتیجه برای سفر های طولانی و کودکان بد قلق بوستر صندلی های پشتی دار پیشنهاد می شود.

خرید صندلی ماشين کودک

معرفی صندلی‌های ماشین کودک برای بچه‌های بدقلق

اهمیت استفاده از صندلی ماشین را برای آنها توضیح دهیم!

کودکان ممکن است در مقابل استفاده از صندلی ماشین کودک مقاومت کنند یکی از روش ها برای مقابله با آن، توضیح دادن چرایی استفاده از صندلی ماشین به کودکان است، شاید فکر کنید این کار بی فایده است ولی شما باید حتما در مورد ضرورت استفاده از صندلی ماشین کودک برای او توضیح دهید. این کار در ناخوآگاه کودک برای استفاده از صندلی ماشین و میزان مقاومت او کم تاثیرگذار است.

سرگرم کردن آنها هنگام استفاده از صندلی ماشین

استفاده از اسباب بازی های مناسب برای سرگرم کردن کودکان یکی از بهترین راه حل ها برای کنترل کردن کودکان بد قلق و تشویق آن ها به استفاده از صندلی است در ادامه به معرفی چند مورد از این اسباب بازی ها می پردازیم:

  • مولکول های چسبنده: مولکول های چسبنده از آن دسته اسباب بازی هایی هستد که می توانند کودکان به خصوص کودکان بد قلق را هنگام استفاده از صندلی ماشین آرام کنند. اسباب بازی مولکول های چسبنده قابل اتصال به پنجره ی ماشین است و یک بستر بازی و سرگرمی را برای کودکان در طول سفر فراهم می کند.

    خرید اسباب بازی مولکول های چسبنده think master بسته 25 عددی

  • زرافه چسبونک: زرافه چسبونک از دیگر اسباب بازی هایی است که هنگام استفاده از صندلی ماشین بازی با آن پیشنهاد می شود. این اسباب بازی نیز قابل اتصال به پنجره ماشین می باشد و به حالت های مختلف شکل می گیرد و حسابی کودکان را سرگرم می کند.
  • حلزون چند کاره: این حلزون چند کاره و همه فن حریف، آماده است تا کودکان بد قلق را برای استفاده از صندلی ماشین راضی وآرام کند! این اسباب بازی قابل استفاده به عنوان ماشین قدرتی و اسپینر با پایه چسبانک که قابل اتصال به شیشه ماشین می باشد، است.
  • تبلت جادویی: تبلت جادویی یک اسباب بازی که همه جا از جمله در ماشین مس تواند همراه کودک باشد. تبلت جادویی نیز یکی از اسباب بازی های مناسب برای سرگرم کردن کودکان بد قلق و لجباز هنگام از استفاده از صندلی ماشین است. کوچولو ها با این تبلت جادویی در ماشین می توانند ساعت ها سرگرم شوند و به نقاشی و.. بپردازند.
  • فرمان موزیکال: فرمان موزیکال یکی از اسباب بازی هایی است که می تواند حسابی کودکان را هنگام استفاده از صندلی ماشین کودک سرگرم کند. با فرمان موزیکال، کودکان نیز می توانند در ماشین، نقش یک راننده را داشته باشند و به نقش بازی بپردازند.

ساخت یک ست بازی برای استفاده در ماشین

یک ست اسباب بازی از اسباب بازی های قابل حمل و دلخواه کودک را همراه خود در ماشین بیاورید تا کودک خود را تشویق به استفاده از صندلی ماشین کنید. این ست می تواند شامل یک دفتر نقاشی و چند مداد شمعی باشد یا باکسی که در آن یک صفحه لگو و چند قطعه لگو قرار دادیم و...

نمی توانیم حرکت کنیم!

اگر کودک شما حاضر به استفاده از صندلی ماشین نشد به او یادآوری کنید تا قبل از ایجاد ایمنی نمی توانید حرکت کنید.

مقالات مرتبطی که شاید برای تان مفید باشند:

سخن پایانی

ما در مقاله ای دیگر به معرفی بهترین صندلی ماشین کودک پرداخته بودیم و در این مقاله به صورت اختصاصی برای بچه های بدقلق توضیحاتی را ارائه دادیم. کودکان در طول سفر و در استفاده از صندلی ماشین ممکن است بد قلقی هایی داشته باشند. شما باید صبور باشید و برای رفع این مشکل نیز از صندلی ماشین مناسب و راحت برای کودکان استفاده کنید و برنامه هایی برای سرگرم کردن آن ها با اسباب بازی قابل استفاده در ماشین را داشته باشید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)