بهترین صندلی ماشین کودک کدام است؟ + جدول گروه سنی

صندلی ماشین میتواند یکی از ضروری ترین اقلام در لیست سیسمونی نوزاد شما باشد، بنابر این در خرید آن دقت کنید!
بهترین صندلی ماشین کودک کدام است؟ + جدول گروه سنی

یکی از وظایف مهم هر پدر و مادری این است که امنیت فرزندشان را در هنگام حمل و نقل با وسایل نقلیه تامین کنند. سالانه هزاران کودک در سراسر جهان بر اثر تصادفات رانندگی در جاده ها جان خود را از دست میدهند و یا زخمی میشوند. استفاده ی درست از انواع مختلف صندلی ماشین کودک می تواند امنیت فرزند تان را تضمین کند. اما به دلیل وجود تنوع بالای مدل های مختلف صندلی ماشین کودک در بازار انتخاب برای والدین سخت و گیج کننده است. شما به عنوان یک پدر و مادر مسئول باید قبل از تولد فرزندتان صندلی ماشین کودک مناسبی تهیه کرده و در ماشین نصب کنید تا فرزندتان را با اطمینان خاطر از بیمارستان به منزل منتقل کنید . انتخاب بهترین صندلی ماشین کودک به چندین عامل مانند سن, وزن, قد و نیاز های تکاملی فرزند شما بستگی دارد.

انواع صندلی ماشین کودک در یک نگاه

این جدول به عنوان  یک راهنمایی سریع و ساده برای شما است تا بتوانید انواع صندلی ماشین را بشناسید و با توجه به ویژگی های فرزند تان یک صندلی ماشین کودک درست را انتخاب کنید.

  راهنما کلی    

                          نوع نشیمن                                                  گروه سنی

 تمامی نوزادان و کودکان نوپا تا زمانی که به قد و وزن مورد تایید شرکت سازنده ی صندلی ماشین کودک مورد نظر برسند باید  به حالت پشت به راننده قرار بگیرند. معمولا صندلی ماشین های پشت به راننده برای کودکان زیر 2 سال هستند.

                      پشت به راننده

                      پشت به راننده ی قابل تبدیل
                               نوزادان و کودکان نوپا

آن دسته از کودکانی که قد و وزنشان بیشتر از ظرفیت صندلی ماشین های پشت به راننده شده باید از صندلی ماشین کودک رو به راننده ای که دارای کمربند ایمنی هستند استفاده کنند. اکثر صندلی ماشین ها تا وزن 30 کیلوگرم تحمل وزن دارند

                    رو به راننده ی قابل تبدیل

                       رو به راننده با کمربند ایمنی
                         کودکان نوپا و پیش دبستانی

تمامی کودکانی که به سن و وزنشان از ظرفیت صندلی ماشین کودک بیشتر باشد و یا دیگر تمایلی به استفاده از صندلی ماشین نداشته باشند باید از بوستر استفاده کنند. بوستر ها فقط نشیمنی هستند که قد کودک را با کمربند ماشین تنظیم میکنند و باعث میشوند تا کمربند در جای درستی از قفسه سینه آن ها قرار گیرد. بوستر ها معمولا برای کودکان 4 تا 12 سال مناسب هستند. تمامی کودکان زیر 13 سال باید روی صندلی عقب ماشین بنشینند و از بوستر استفاده کنند.

      بوستر

                       کودکان پیش دبستانی و دبستانی

 

بهترین صندلی ماشین کودک ایرانی

صندلی ماشین کودک ایرانی یا صندلی ماشین خارجی؟

انتخاب صندلی ماشین کودک مناسب بسیار اهمیت دارد. چرا که ایمنی کودک در طول رانندگی با صندلی ماشین تضمین میشود. بنابراین سعی کنید باتوجه به بودجه ای که در اختیار دارید بهترین صندلی ماشین کودک را انتخاب کنید. یکی از کاربردی ترین ویژگی های یک صندلی ماشین خوب داشتن ایزوفیکس است. اگر خودروی شما دارای سیستم ایزوفیکس میباشد حتما از صندلی ماشین های دارای ایزوفیکس استفاده کنید. متاسفانه صندلی ماشین های ایرانی ایزوفیکس ندارند، بنابراین میتوانید نگاهی به صندلی ماشین کیکابو و یا صندلی ماشین مکسی کوزی که از برند های مطرح و خوب خارجی هستند، بیاندازید. این مدل صندلی ماشین ها را میتوانید در وبسایت پیکوتویز مشاهده و خریداری نمایید. پیشنهاد می شود درباره ایزوفیکس چیست بخوانید.

صندلی ماشین خوب

خرید صندلی ماشین دست دوم

اگربه هر دلیلی مایلید که از صندلی ماشین کودک دست دوم استفاده کنید حتما نکات زیر را در نظر داشته باشید.

به تاریخ ساخت صندلی ماشین کودک دست دوم و نوع و مدل آن توجه کنید.

بررسی کنید که صندلی ماشین دست دوم مد نظر شما تا به حال دچار تصادف شدید و آسیب دیدگی نشده باشد.

دقت کنید صندلی ماشین دست دوم مد نظرتان بیش از 5 سال از عمرش نگذشته باشد.

تا یک صندلی ماشین دست دوم را به طور کامل بررسی نکردید و از آن مطمئن نشدید آن را نخرید!

صندلی ماشین کودک

راهنمای خرید صندلی ماشین کودک

برای خرید یک صندلی ماشین کودک مناسب چند نکته اصلی را در نظر داشته باشید.

صندلی ماشین کودک خود را حتما از فروشگاه های معتبر و شناخته شده تهیه کنید.

صندلی ماشین کودک را حتما متناسب با خودروی خود انتخاب کنید. برای مثال اگر خودروی شما دارای سیستم ایزوفیکس است حتما صندلی ماشین های دارای ایزوفیکس را انتخاب کنید. 

صندلی ماشین خوب باید پاها، سر و شانه را به خوبی پوشش دهد.

دقت کنید که جنس کمربند صندلی ماشین نرم باشد و بدن کودک را اذیت نکند.

روکش صندلی ماشین نباید پلاستیکی باشد. سعی کنید یک صندلی ماشین کودک با روکش نرم و ضد تعریق را انتخاب نمایید.

روکش صندلی ماشین باید قابل تعویض و شستشو باشد.

پیشنهاد می شود جهت مشاهده و خرید کالسکه کودک کلیک کنید.

صندلی ماشین

به طور کلی خرید صندلی ماشین کودک یکی از مهترین اقلام در خرید سیسمونی نوزاد میباشد. بنابراین سعی کنید تمامی جوانب را در خرید آن بسنجید تا یک صندلی ماشین کودک درست و مطمئن را انتخاب کنید. مشاوران فروشگاه پیکوتویز با توجه به نیاز و بودجه شما بهترین و با کیفیت ترین صندلی ماشین ها را در اختیار شما قرار می دهند.

از بهترین برند های صندلی ماشین میتوان به صندلی ماشین مکسی کوزی، پگ پرگو و کیکابو اشاره کرد که هر سه آنها در فروشگاه اسباب بازی و سیسمونی پیکوتویز موجود و قابل سفارش هستند. میتوانید با مشاهده اطلاعات صندلی ماشین های متنوع در وبسایت پیکوتویز، صندلی ماشین مورد نظر خود را به سبد خرید افزوده و آن را درب منزل تحویل بگیرید.

برخی از سوالات رایج:

1. ویژگی های بهترین صندلی ماشین کودک چیست؟

1. صندلی ماشین خوب باید پاها، سر و شانه را به خوبی پوشش دهد. 2. جنس کمربند صندلی ماشین نرم باشد و بدن کودک را اذیت نکند. 3. روکش صندلی ماشین نباید پلاستیکی باشد. باید قابل تعویض و شستشو باشد. 4. صندلی ماشین کودک را حتما متناسب با خودروی خود انتخاب کنید. برای مثال اگر خودروی شما دارای سیستم ایزوفیکس است حتما صندلی ماشین های دارای ایزوفیکس را انتخاب کنید. 

2. صندلی ماشین کودک ایرانی یا صندلی ماشین خارجی؟

انتخاب صندلی ماشین کودک مناسب بسیار اهمیت دارد. چرا که ایمنی کودک در طول رانندگی با صندلی ماشین تضمین میشود. بنابراین سعی کنید باتوجه به بودجه ای که در اختیار دارید بهترین صندلی ماشین را انتخاب کنید. یکی از کاربردی ترین ویژگی های یک صندلی ماشین خوب داشتن ایزوفیکس است. متاسفانه صندلی ماشین های ایرانی ایزوفیکس ندارند، بنابراین میتوانید نگاهی به صندلی ماشین کیکابو و یا صندلی ماشین مکسی کوزی که از برند های مطرح و خوب خارجی هستند، بیاندازید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)