معرفی بهترین لگو های جهان

معرفی بهترین لگو های جهان

اسباب بازی لگو از اسباب بازی های محبوب بین کودکان و بزرگسالان در سرتاسر جهان می باشد؛ اما بهترین لگو های دنیا کدام هستند؟ چطور بهترین لگو های جهان را بشناسیم؟ در این مقاله از پیکوتویز به معرفی بهترین لگوهای جهان می پردازیم!

معرفی بهترین لگو های جهان (از منظر رسانه ها)

بهترین لگوها (LEGO) معمولاً به خاطر طراحی خلاقانه، کیفیت ساخت و قابلیت‌های بازی متنوع شناخته می‌شوند.

لیست بهترین لگو های جهان عبارتند از:

  • لگو Star Wars
  • لگو Star Wars Millennium Falcon
  • لگو Harry Potter
  • لگو Harry Potter Hogwarts Castle
  • لگو Technic
  • لگو Technic Bugatti Chiron
  • لگو Creator Expert Roller Coaster
  • لگو Friends
  • لگو Friends Heartlake City

در ادامه به توضیحی مختصر برای هر مورد می پردازیم.

لگو Star Wars

 مجموعه‌های مختلفی از این سری به خاطر جزئیات دقیق و امکان ساخت سفینه‌ها و شخصیت‌های محبوب وجود دارد. در نتیجه امروزه لگو های جنگ ستارگان از بهرین لگوهای دنیا و البته معروف ترین آن ها هستند.

لگو Star Wars Millennium Falcon

یکی از بزرگ‌ترین و دقیق‌ترین مجموعه‌های لگو که شامل جزئیات فراوانی از سفینه معروف است. معمولا لگو فالکون در لیست بهترین لگوهای جهان از نظر مقاله ها و افراد مختلف وجود دارد.

لگو Harry Potter

 شامل مجموعه‌های متنوعی از قلعه‌ها و صحنه‌های معروف از داستان‌های هری پاتر.

شاید برای تان جالب باشد: فیلم ها و انیمیشن های ساخته شده با لگو

لگو Harry Potter Hogwarts Castle

. یک مجموعه بزرگ و زیبا که قلعه هاگوارتز را به تصویر می‌کشد و شامل شخصیت‌های محبوب داستان است

لگو Technic

. این سری برای علاقه‌ مندان به مهندسی و مکانیک طراحی شده و شامل مدل‌های پیچیده‌ای است

لگو Technic Bugatti Chiron

یک مدل پیچیده و واقع‌گرایانه از خودروی لوکس که شامل جزئیات فنی و عملکرد واقعی است که شامل مجموعه‌های بزرگ و پیچیده، مانند ساختمان‌های مشهور و خودروهای کلاسیک می شود.

لگو Creator Expert Roller Coaster

: یک مدل تعاملی از ترن هوایی که شامل حرکات واقعی و سرگرمی است

لگو Friends

طراحی شده برای دختران با تمرکز بر دوستی و ماجراجویی!

لگو Friends Heartlake City

. مجموعه‌ای جذاب و رنگارنگ که به دوستی و ماجراجویی‌های شخصیت‌های زنانه می‌پردازد

شاید برای تان جالب باشد: معرفی گران ترین لگوی جهان

بهترین لگو های جهان از منظر برند لگو

لیست بهترین لگو های جهان از منظر برند لگو عبارتند از:

  • لگو نقشه جهان (Art World Map)
  • لگو برج ایفل
  • لگو تایتانیک
  • لگو برج کولوسئوم
  • لگو فالکون میلینیوم
  • لگو جنگ ستارگان- ریزر کرست مندلورین (The Razor Crest)
  • لگو جنگ ستارگان AT-AT
  • لگو ارباب حلقه ها ریوندل (Rivendell)
  • لگو نینجاگو فروشگاه های شهر (City Markets)
  • لگو قلعه هاگوارتز هری پاتر

در ادامه به توضیح هر مورد خواهیم پرداخت.

لگو نقشه جهان (Art World Map)

بیش از 11.000 قطعه در این ست هنری لگویی به کاربرده شده است؛ لگو نقشه جهان بزرگترین ست لگو، برند لگو (از نظر تعداد قطعات) می باشد و البته یکی از زیباترین لگو های دیواری جهان. در نتیجه برند لگو آن را به عنوان گزینه ی اول بهترین لگو جهان معرفی کرده است.

شما می توانید استامپ های مخصوص را بر روی نقشه جهان قرار دهید و پترن های اقیانوس را انتخاب کنید. با این لگو می توانید به دور دنیا سفر کنید و انتخاب کنید تا کدام قاره در مرکز باشد. این ست لگو، خاص ترین ست برای دکوراسیون فضای شما می باشد.

این مجموعه دیگر قابل خریداری نمی باشد.

معرفی بهترین لگوهای جهان

لگو برج ایفل

برند لگو ست های لگویی برج ایفل زیادی ساخته است ولی هیچ کدام توان رقابت با این لگو از نظر ابعاد را ندارند. این لگو بلند ترین ست لگویی از ابتدای تاریخ لگو با ارتفاع 149 سانتی متر می باشد. این لگو از برترین لگو ها در جهان استو دارای جزئیات بسیار زیبا و دقیقی را از جمله آسانسور، بلندگوهای پخش، پرچم فرانسه بر فراز برج و... را ارائه می کند. این ست لکو دارای 10001 قطعه است.

بهترین لگو جهان

لگو تایتانیک

لگو تایتانیک به طول 135 سانتی متر، سومین لگوی بزرگ جهان از نظر ابعادی می باشد. این لگو در مقیاس واقعی 1:200 کشتی تاریخی تایتانیک می باشد که دارای 9090 قطعه بلوک لگویی است. این ست لگویی تایتانیک که از بهترین لگو های دنیا است، دارای جزئیات بسیار خاص و زیبا مانند راه پله، اتاق سوخت، کابین ها، قایق نجات و حتی سالن غذاخوری می باشد. پروانه های موتور این ست لگویی تایتانیک قابل چرخش است. راستی اگر شما یکی از صاحبان این لگو تایتانیک بودید، آن را کجا قرار می دادید؟

شاید برای تان مفید باشد: تاریخچه لگو

بهترین لگوهای دنیا

لگو برج کولوسئوم

لگو برج کولوسئوم دارای جزئیات زیبا از این بنای تاریخی و خاص ترین و بزرگ ترین آمفی تئاتر جهان است. برای ساخت لگوی برج کولوسئوم که یکی از عجایب هفت گانه جهان است، 9036 قطعه لگو آماده شده است. یکی از طراحان برند لگو راک ژاگلین کوب توضیح می دهد :" برای اینکه یک ست لگویی عالی تر باشد، تعداد قطعات بیشتری برای ساخت جزئیات نیاز است."

این مجموعه دیگر قابل خریداری نمی باشد.

لگو فالکون میلینیوم

این لگوی 7541 قطعه یکی از ست های لگویی بزرگ برند لگو است اما برند لگو این نکته ی خنده دار را بیان می کند که شاید از نظر چوباکا جنگ ستارگان آنقدر بزرگ و تاثیر گذار نباشد! چویی ( شخصیت چوباکا ) یکی از هفت مینی فیگور لگو فالکون چشم نواز و بی نظیر است که طول 83 سانتی متری و عرض 60 سانتی متری دارد.

لگو جنگ ستارگان- ریزر کرست مندلورین (The Razor Crest)

این ست لگویی با جزئیات ترین لگویی است که برند لگو از ریزر کرست ساخته است. این ست لگویی طولی بیش از 72 سانتی متر دارد. لگو سفینه ریزر کرست مندلورین دارای ویژگی های خاص و رفرنس های پنهان و چالب با این سریال پرطرفدار از جنگ ستارگان می باشد. و برند لگو آن را در لیست بهترین لگو جهان قرار داده است.

این لگو سفینه ریزر کرست مندلورین دارای 6187 قطعه است و دارای جزئیاتی شامل موتور های بزرگ برای بلند کردن، فضای داخلی بسیار دقیق، محموله ها و... است.

شاید برای تان مفید باشد: معرفی انواع لگو

لگو جنگ ستارگان  AT-AT

این لگو از بزرگترین و بهترین لگو های جهان است. این لگوی جنگ ستارگان ارتفاع 62 سانتی متری دارد. این لگو قابلیت حرکت دارد و پاهای متحرک می باشد. این لگو جنگ ستارگان برای نقش بازی کودکان نیز ایده آل است. طراحی داخلی این جنگ ستارگان دارای پیام های پنهانی یا ایستراگ می باشد. این لگو جنگ ستارگان فضایی برای 40 مینی فیگور دارد، لازم به ذکر است که این لگو 9 مینی فیگور نیز همراه خود دارد.

لگو ارباب حلقه ها ریوندل  (Rivendell)

با این مجموعه لگو، فیلم ارباب حلقه ها را زندگی کنید. با این لگو شهر الف های ریوندل را بازسازی کنید. طرفداران فیلم سه گانه ی ارباب حلقه ها می توانند صحنه های به یادمادنی از سرزمین میانه را به اتاق خود بیاورند. این لگو ارباب حلقه ها دارای 15 مینی فیگور می باشد و دارای جزئیاتی از جمله قطعات فرودو، قطعات نارسیل و شورای الروند می باشد.

این لگو یکی از 10 مجموعه برتر برند لگو می باشد که دارای 6167 قطعه لگو است. به نظرتان موفق می شوید که تمام پیام های پنهان یا ایستر اگ های این مجموعه لگویی ارباب حلقه ها را پیدا کنید؟

لگو نینجاگو فروشگاه های شهر (City Markets)

این اگو نینجاگو با 6136 قطعه بلوک لگویی بزرگترین مجموعه لگو نینجاگو ساخته شده را تشکیل می دهد. این لگو نینجاگو فروشگاه های شهر دارای 3 طبقه شامل رستوران، دفاتر، آپارتمان و حتی یک تله کابین برای عبور از شهر نینجاگو را دارد. به علاوه این ست لگو دارای 21 مینی فیگور است که شخصیت های مورد علاقه ی طرفداران را نیز تشکیل می دهد. جالب است بدانید که شما می توانید این لگو نینجاگو را می توانید با چهار مجموعه ی دیگر از لگو های نینجاگو متصل کنید و سازه های بزرگتری داشته باشید.

شاید برای تان جالب باشد: حقایق جالب در مورد لگو

لگو قلعه هاگوارتز هری پاتر

این قلعه دارای 6020 قطعه است. این لگو هری پاتر قلعه هاگواتز با جزئیات بسیار زیاد خود می تواند شما را به معنای واقعی کلمه شگفت زده کند. این لگو نیز جز بهترین لگو های دنیا می باشد.

نکته ی جالب: طراحی و ساخت این لگو هری پاتر قلعه هاگوارتز به گونه ای انجام شده که دقیقا مشابه اولین ورود هری به هاگوارتز با قایق ها و تالار بزرگ شروع شده باشد.

ما در مقاله ای دیگر به معرفی بهترین لگو در ایران پرداخته ایم.

چرا برند لگو بهترین است؟

برند لگو به دلایل متعددی به عنوان یکی از بهترین برندها یا بهترین برند لگو در صنعت اسباب‌بازی شناخته می‌شود:

  • کیفیت ساخت: قطعات لگو از مواد با کیفیت بالا ساخته شده‌اند که دوام و ماندگاری بالایی دارند.
  • خلاقیت و نوآوری: لگو به کودکان و بزرگ‌ترها این امکان را می‌دهد که خلاقیت خود را به نمایش بگذارند و اشکال و مدل‌های مختلفی بسازند.
  • تنوع محصولات: لگو مجموعه‌های متنوعی از جمله سری‌های محبوب مانند جنگ ستارگان، استار وارز، مارول و... را ارائه می‌دهد که هر سلیقه‌ای را پوشش می‌دهد
  • آموزش و یادگیری: بازی با لگو به توسعه مهارت‌های حرکتی، حل مسئله و تفکر انتقادی کمک می‌کند.
  • محبوبیت جهانی: لگو در سراسر جهان شناخته شده و محبوب است و این اعتبار به نسل‌های مختلف منتقل می‌شود.
  • تجربه بازی تعاملی: مجموعه‌های لگو معمولاً شامل قابلیت‌های تعاملی و حرکتی هستند که تجربه بازی را جذاب‌تر می‌کند.

به همین دلایل، برند لگو به عنوان یکی از بهترین‌ها در صنعت اسباب‌بازی شناخته می‌شود.

سایر مطالب مرتبط با لگو که شاید برای تان مفید باشد:

سخن آخر

با هم با بهترین لگو های دنیا آشنا شدیم. در لیست بهترین لگو های دنیا از منظر رسانه ها و وبسایت های مختلف همگی آیتم ها همانطور که انتظار داشتیم از برند لگو هستند. لگو های معروف جنگ ستارگان، هری پاتر، تایتانیک، برج ایفل، ارباب حلقه ها که در مقاله به آن ها اشاره شد از برترین لگو های جهان هستند. از نظر شما کدام لگو بهترین لگو جهان است؟

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)