بهترین برند اسکوتر کودک کدام است؟

برندهایی مانند مایکرو، کیکابو، چیپولینو، سگوی و… از بزرگترین و بهترین برند اسکوتر کودک در جهان است. اگر شما به دنبال بهترین برندهای اسکوتر کودک هستید، در این مقاله از پیکوتویز به بررسی بهترین برند اسکوتر کودک و ویژگی‌های خاص آن‌ها خواهیم پرداخت.
بهترین برند اسکوتر کودک کدام است؟

اسکوتر کودک یک وسیله سرگرم کننده و ورزشی محبوب در بین کودکان است که نه تنها به آن‌ها اجازه می‌دهند تا بازی کنند و خود را سرگرم کنند، بلکه مهارت‌های حرکتی آن ها را نیز تقویت می‌کنند. امروزه با توجه به نیازها و معیارهایی که وجود دارد، انواع مختلفی اسکوتر کودک در بازار موجود است که میتوانید با توجه به نیاز، سلیقه، بودجه و… اسکوتر کودک مورد نیاز خود را بخرید.

برندهایی مانند مایکرو، کیکابو، چیپولینو، سگوی و… از بزرگترین و بهترین برند اسکوتر کودک در جهان است. اگر شما به دنبال بهترین برندهای اسکوتر کودک هستید، در این مقاله از پیکوتویز به بررسی بهترین برند اسکوتر کودک و ویژگی‌های خاص آن‌ها خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

بهترین برند اسکوتر کودک

بهترین برند اسکوتر کودک

بهترین برندهای اسکوتر کودک عبارتند از:

  • اسکوتر کودک مایکرو (Micro)
  • اسکوتر کودک سگوی (Segway)
  • اسکوتر کودک کیکابو (KIKKABOO)
  • اسکوتر کودک چیپولینو (CHIPOLINO)
  • اسکوتر کودک گلوبر (Globber)
  • اسکوتر کودک ریزر (Razor)
  • اسکوتر کودک هدورا (Hudora)
  • اسکوتر کودک اسکوت اند راید (Scoot & Ride)
  • اسکوتر کودک ریزر جی آر (.Razor Jr)

در ادامه به معرفی هر کدام از این برند ها خواهیم پرداخت.

اسکوتر کودک مایکرو (Micro)

برند Micro یک نام شناخته‌شده و معتبر در دنیای اسکوترها است. این برند سوئیسی به کیفیت بالا، طراحی مدرن و دوام اسکوترهایش معروف است. اسکوترهای برند Micro به دلیل داشتن قابلیت تنظیم ارتفاع و وزن سبک خود، یکی از بهترین اسکوترها برای کودکان در گروه سنی مختلف به شمار می‌آیند. اسکوترهای این برند برای استفاده روزمره و بازی‌های خارج از منزل مناسب هستند. این محصول فضای بسیار کمی را در حالت تاشو اشغال می‌کند، حمل بسیار آسانی دارد. دلیل محبوبیت اسکوتر‌های شرکت سوییسی مایکرو را می‌توان در قیمت، طراحی و کیفیت بسیار بالای آنها خلاصه کرد.

اسکوتر کودک سگوی (Segway)

اسکوتر برند سگوی (Segway) که اسکوترهای برقی برای کودکان و بزرگسالان طراحی و تولید می‌کند، به عنوان یکی از بهترین اسکوترهای دنیا شناخته می‌شوند که ویژگی های مختلفی مثل طراحی بسیار جذاب، قابلیت طی مسافت‌های طولانی تا ۱۱ کیلومتر با تنها یکبار شارژ باتری، حالت‌های مختلف برای سواری و... دارد. برند سگوی با استفاده از فناوری پیشرفته و طراحی متنوع، امکان تجربه راحت و سرگرم‌کننده‌ای را برای کودکان فراهم می‌کند.

اسکوتر کودک کیکابو (KIKKABOO)

یکی از محبوب ترین و پر طرفدارترین اسکوتر کودک در ایران، برند کیکابو در بلغارستان است که در زمینه تولید اسباب بازی و سیسمونی کودکان مثل کالسکه، اسکوتر، صندلی ماشین و... فعالیت میکند. کیفیت بالا و قیمت مناسب دلیل محبوبیت این شرکت شده است. شرکت کیکابو برنده جایزه بهترین برند سیسمونی کودک (mother and baby awards 2022) شد. از خصوصیات اسکوتر‌های این برند‌ می‌توان به وزن پایین، تحمل وزن بالا، تاشو بودن، گواهی استاندارد اروپایی روز دنیا (EN71-1/2/3) و … اشاره کرد.

اسکوتر کودک چیپولینو (CHIPOLINO)

برند چیپولینو یکی دیگر از برند های کشور بلغاربستان است که در ایران شناخته شده است و در زمینه سیسمونی و اسباب بازی کودک فعالیت میکند و لوازمی مثل کالسکه، اسکوتر، سه چرخه، صندلی ماشین و... طراحی و تولید میکند. در ساخت بیشتر اسکوتر‌های این برند، از فلز آلومینیوم استفاده شده است تا هم وزن محصول کم شود و هم استحکام آن بالا رود و کودکان بتوانند مدت زمان بیشتری از آن استفاده کنند.

بهترین مارک اسکوتر کودک

اسکوتر کودک گلوبر (Globber)

برند Globber یک برند فرانسوی است که تمرکز خاصی بر روی ایمنی و راحتی در طراحی اسکوترهای خود دارد. محصولات این برند شامل مدل‌های نشیمن دار برای کودکان کوچکتر و اسکوترهای پیشرفته برای بزرگترها می باشد. Globber با در نظر گرفتن نیازهای مختلف سن و توانایی‌های حرکتی کودکان، محصولات خود را طراحی می‌کند. همچنین اسکوترهای این برند فرانسوی از ویژگی‌های دیگری مثل وزن پایین، تحمل وزن بالا، سیستم ترمز چرخ عقب، استاندارد‌های بین المللی و … برخوردار هستند.

اسکوتر کودک ریزر (Razor)

Razor یک برند آمریکایی است که به تولید اسکوترهای باکیفیت با عملکرد بالا شناخته می‌شود. این برند به ویژه در زمینه اسکوترهای برقی شهرت دارد. اسکوترهای Razor با طراحی‌های منحصر به فرد و رنگ‌های جذاب، به یکی از انتخاب‌های محبوب بین کودکان و والدین تبدیل شده است. این اسکوترها معمولاً برای سنین بالاتر و نوجوانان نیز مناسب هستند.

اسکوتر کودک هدورا (Hudora)

Hudora یک برند آلمانی است که به واسطه کیفیت بالا و تنوع محصولات خود، دوست‌داران زیادی دارد. اسکوترهای Hudora با طراحی کارآمد و مقاوم، نه تنها برای بچه‌ها، بلکه برای بزرگترها نیز مناسب‌اند. این برند به خاطر قیمت‌های معقول و ویژگی‌های ایمنی محصولاتش شناخته شده است.

اسکوتر کودک اسکوت اند راید (Scoot & Ride)

Scoot & Ride یک برند نوآورانه است که با هدف طراحی محصولات چند منظوره تأسیس شده است. اسکوترهای این برند به راحتی به دوچرخه‌ تبدیل می‌شوند و قابلیت تنظیم ارتفاع دارند. ویژگی و کاربردی که این اسکوتر برای کودک دارد آن‌ها را به گزینه‌های جذابی تبدیل می‌کند که می‌توانند به همراه کودک رشد کند.

اسکوتر کودک ریزر جی آر (Razor Jr.)

این زیر برند از Razor مخصوص کودکان کوچک‌تر طراحی شده است Razor Jr. اسکوترهایی با طراحی مناسب برای سنین پایین‌تر دارد که به کمک آن‌ها به راحتی می‌توانند مهارت‌های تعادل و هماهنگی خود را تقویت کنند. این اسکوترها معمولا ایمنی بیشتری دارند و از کودکان محافظت میکند.

4 کودک در حال اسکوتر بازی

نکات ضروری قبل از خرید اسکوتر

اگر قصد خرید اسکوتر کودک را دارید، سری به مقاله راهنمای خرید اسکوتر کودک بزنید؛ در اینجا هم به صورت کلی مواردی را جهت راهنمایی برای خرید اسکوتر بیان می کنیم:

  • سن و وزن کودک: اولین و مهمترین فاکتور برای خرید اسکوتر کودک دقت به سن و وزن کودک و تحمل وزن و سن پیشنهادی شرکت سازنده اسکوتر است. اسکوتر باید به تناسب سن و وزن کودک شما انتخاب شود. اگر اسکوتر کوچکتر و یا بزرگتر از کودک شما باشد، یا اسکوتر سواری بسیار سخت و یا بسیار آسان میشود و اشتیاق کودک را کم میکند!
  • وزن و قابلیت تاشو در اسکوتر: وزن پایین در کنار تاشو بودن، یکی از ضروری‌ترین ویژگی های یک اسکوتر خوب است. داشتن یک اسکوتر کودک سبک و تاشو باعث میشود تا بتوانید آن را با خود به سفر یا هر جای دیگری حمل کنید.
  • استفاده از مواد با کیفیت: استفاده از مواد با کیفیت بالا، می‌تواند دوام و ماندگاری اسکوتر را بالا ببرد. امروزه در ساخت بیشتر اسکوترهای خوب، از فلزهایی مانند آلومینیوم و تیتانیوم استفاده می‌شود تا استحکام بالا رود و وزن آن پایین آید.
  • استاندارد‌های اروپایی: وجود استاندارد در اسکوترها، تضمین کننده امنیت کودک حین اسکوتر سواری است. اگر سلامت و امنیت کودکتان برای شما اهمیت دارد، بهتر است به دنبال خرید اسکوتری باشید که تمام استانداردهای روز اروپایی یا آمریکایی را داشته باشند.
  • تنظیم ارتفاع فرمان: برخی از برندها دارای ویژگی تنظیم ارتفاع دسته اسکوتر می باشد که به کودک شما این امکان را میدهد که برای سالیان طولانی از آن استفاده کنند. همچنین با تنظیم ارتفاع اسکوتر، راحتی و آسایش فرزندتان حین استفاده از آن بیشتر می‌شود.
  • چرخ‌های روان و با کیفیت: یک اسکوتر خوب و با کیفیت باید از چرخ های با دوام بالا و با کیفیت و نرم ساخته شود تا حین بازی علاوه بر حرکت روانی که به اسکوتر میدهد دوام و استفاده از آن را برای سالیان طولانی امکان پذیر کند. اسکوترها امروزه معمولا با چرخ های پلی اورتان ساخته میشود که بسیار نرم، روان و با کیفیت هستند.
  • زیرپایی ضد لغزش(anti-slip footplate): از آنجایی که کودکان برای حرکت دادن اسکوتر، باید از یکی از پاهایشان استفاده کنند، زیرپایی باید به گونه ای باشد تا پای کودک از روی آن سر نخورد. زیرپایی ضد لغزش باعث ایمنی بیشتر کودک میشود و کمک میکند کودک روی اسکوتر سر نخورد و به آسانی پای خود را بر روی شاسی قرار داده اسکوتر سواری کند.
  • ترمز(brake): برای بالا بردن امنیت و سلامت کودکان در هنگام بازی، در چرخ عقب تقریبا تمام اسکوتر‌ها، ترمز تعبیه شده است تا در زمان نیاز، کودک بتواند آن را متوقف کند.

کودک روی اسکوتر سبز رنگ با کلاه ایمنی

فواید اسکوتر برای کودکان

  • تقویت ماهیچه‌ها: اسکوتر سواری به تقویت عضلات پا و مهارت های حرکتی کودک کمک می‌کند.
  • بهبود تعادل و هماهنگی: استفاده از اسکوتر کودک نیاز به حفظ تعادل دارد که به کودک کمک می‌کند تا تعادل خود را بهبود بخشد.
  • تقویت اعتماد به نفس: یادگیری و تسلط بر استفاده از اسکوتر و احساس موفقیت، اعتماد به نفس کودکان را تقویت می‌کند.
  • تفریح و سرگرمی: اسکوتر سواری فعالیتی جذاب است که می‌تواند ساعت‌ها سرگرمی را برای کودکان فراهم کند.

کودک روی اسکوتر نارنجی

سخن آخر

انتخاب اسکوتر مناسب برای کودک ممکن است چالش‌برانگیز باشد؛ اما با توجه به برندها و ویژگی‌هایی که در این مقاله به آن پرداخته شد، می‌توانید انتخاب بهتری داشته باشید.

برندهایی مانند Micro، Razor  و Hudora به دلیل کیفیت و ایمنی‌شان شناخته می‌شوند، در حالی که سایر برندها مثل Scoot & Ride  و Fuzion نیز با طراحی‌های نوآورانه و جذاب به رقابت می‌پردازند.

در نهایت، اطمینان حاصل کنید که اسکوتر انتخابی شما متناسب با نیازها و علایق کودک شما مطابقت دارد و ایمنی کودک را در طول اسکوتر سواری حفظ میکند.

پرفروش ترین و با کیفیت ترین برند اسکوتر کودک با گارانتی سلامت کالا و ضمانت کیفیت کالا را در فروشگاه اینترنتی اسباب بازی پیکوتویز می توانید پیدا کنید! اگر دنبال خرید اسکوتر کودک با کیفیت و متنوع ترین برند های روز دنیا هستید، پیکوتویز بهترین ها رو در اختیارتون قرار میده!

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)