راهنمای انتخاب بهترین کوله پشتی بچه گانه

کوله پشتی بچه گانه برای شروع مدرسه میتواند لذت بخش و در عین حال چالش بر انگیز باشد. بنابراین در نظر گرفتن نکات زیر در هنگام خرید کوله پشتی کودک میتواند کمک زیادی به والدین کند.
راهنمای انتخاب بهترین کوله پشتی بچه گانه

با شروع فصل مدرسه و خرید لوازم التحریر ، وسیله ای که تقریبا همه ی دانش آموزان اول از همه به آن احتیاج دارند خرید کوله پشتی بچه گانه مناسب برای حمل کردن وسایل مدرسه است. چه فرزند شما طرفدار کوله پشتی های طرح دار باشد و چه کوله پشتی های ساده و تک رنگ را ترجیح دهد، شما به عنوان والدین وظیفه دارید بهترین و با کیفیت ترین کوله پشتی بچه گانه را متناسب با جثه و سن کودک خود انتخاب کنید، چرا که کودک شما قرار است هفته ای حدودا 5 روز کوله پشتی خود را پر از کتاب و خوراکی کند و به دوش بکشد. بنابراین انتخاب کوله پشتی مناسب کودک میتواند برای حفظ سلامت جسمی فرزند شما مهم باشد. بنابراین برای خرید بهترین کوله پشتی بچه گانه به چند نکته دقت داشته باشید:

ویژگی های بهترین کوله پشتی بچه گانه

بهترین کوله پشتی بچه گانه

کیفیت کوله پشتی بچه گانه

طراحی و زیبایی کوله پشتی بچه گانه اولین چیزی است که کودکان هنگام انتخاب کوله پشتی به آن دقت میکنند. ولی شما به عنوان والدین باید آگاه باشید که مهمترین نکته هنگام خرید کوله کیفیت آن است. سعی کنید از برند های شناخته شده و مطمئن خرید کنید. چرا که این برند ها علاوه بر داشتن طراحی جذاب برای کودک، همیشه کیفیت را در درجه ی اول مد نظر قرار میدهند. کوله پشتی برند اوپس، اوکی داگ و ... از برند های شناخته شده و معتبر هستند که هم ظاهر زیبایی دارند و هم کاملا متناسب برای استفاده کودکان ساخته شده اند.

سایز کوله پشتی کودک

یک کوله پشتی بچه گانه خوب باید از لحاظ طولی و عرضی کاملا متناسب با جثه ی کودک باشد. برای مثال کودک هیچوقت نباید از کوله پشتی بزرگسالان استفاده کند. کوله پشتی کودک باید از حدود 5 سانتی زیر استخوان کتف تا وسط کمر او قرار بگیرد. نحوه تنظیم کوله کودک باید طوری باشد که در مهره‌ های ناحیه پشت قرار گیرد نه در قسمت پایین روی کمر! پیشنهاد می شود از لوازم تحریر کودک پیکوتویز دیدن فرمایید.

سایز کوله پشتی کودک

 

بند های کوله پشتی کودک

قطعا کوله پشتی های 2 بنده برای راحتی کودک و کاهش فشار بر روی شانه های کودک مناسب تر از کوله پشتی های تک بنده هستند. در صورتی که حمل کیف با یک دست یا یک طرف بدن، عادت شود، می‌تواند زوایای کمی از کج شدن ستون فقرات، افتادگی شانه و عوارضی از این قبیل را برای کودک به دنبال داشته باشد. کوله‌ پشتی کودک مناسب باید دو بند داشته باشد. بند های کوله پشتی بهتر است که قابل تنظیم باشند تا کمک کنند کوله کودک در جای درستی از بدن او قرار گیرد و کج نباشد. بند هایی که دارای پد یا اسفنج هستند نیز بسیار کاربردی اند چرا که میتوانند فشار را از روی دوش کودک کم کنند.

بند های کوله پشتی کودک

جادار بودن کوله پشتی بچه گانه

کوله پشتی کودک باید جادار باشد. سعی کنید در هنگام خرید کوله کودک آنهایی را انتخاب  کنید که دارای جیب، و فضاهای تقسیم کننده باشند. فضاهای مختلف کوله پشتی کودک به شما کمک میکند تا وسایل را در قسمت های مختلف کوله جا دهید تا فشار در همه جای آن تقریبا به طور مساوی تقسیم شود. وسایل سنگین تر را در قسمت پشت کوله بچه گانه، یعنی جایی که به کمر نزدیکتر است قرار دهید و لوازم سبک را در جیب های بیرونی کوله پشتی کودک جا دهید. جهت خرید کتاب کودک کلیک کنید.

جادار بودن کوله پشتی بچه گانه

وزن کوله پشتی کودک

کوله پشتی کودک باید سبک و راحت باشد و در حالت پر شده نباید بیشتر از 15 درصد وزن خود کودک باشد. بنابر این هرچه کوله پشتی کودک سبک تر باشد حمل آن برای کودک راحت تر خواهد بود و به استخوان های ستون فقرات او آسیب نخواهد زد. برای مثال اگر کودک شما 35 کیلوگرم وزن دارد نباید کوله پشتی با وزن بیشتر از 5 کیلوگرم را حمل کند.

وزن کوله پشتی کودک

برای حفظ سلامت جسمی فرزندتان، سعی کنید نکات بالا را در هنگام خرید در نظر بگیرید. یادتان باشد که کودک شما هرروز قرار است وزن زیادی از کتاب، دفتر، خوراکی و دیگر لوازم التحریر را با خود حمل کند و انتخاب غلط کوله و کیف کودک میتواند به  کمر و ستون فقرات او آسیب وارد کند. کیفیت کوله کودک را در اولویت قرار دهید و یادتان نرود که برند های معتبر همیشه علاوه بر زیبایی به کیفیت و کاربردی بودن کوله پشتی کودک نیز توجه میکنند. فروشگاه پیکوتویز همیشه به محصولات با کیفیت و برند های معتبر معروف بوده و هست. بنابر این برای خرید کوله پشتی بچه گانه در وبسایت پیکوتویز میتوانید با مطالعه ویژگی های هر کوله پشتی، بهترین انتخاب را برای شروع سال تحصیلی فرزندتان داشته باشید.

برخی از سوالات رایج:

1. ویژگی های بهترین کوله پشتی بچه گانه کدام اند؟

کیفت، سایز، بندهای کوله، جادار بودن و وزن.

2. بهترین مارک کوله پشتی مدرسه چیست؟

کوله پشتی برند اوپس، اوکی داگ و ... از برند های شناخته شده و معتبر هستند که هم ظاهر زیبایی دارند و هم کاملا متناسب برای استفاده کودکان ساخته شده اند.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)