چرا صندلی ماشین کودک ؟

چرا صندلی ماشین کودک ؟

این بار تجربه ای در ارتباط با ایمنی کودک در ماشین را مورد بحث میگذاریم.

خانمی به نام Jenna Casado Rabberman  با پسران 2 ساله و 6 هفته ای خود در راه مهد کودک بود که دچار حادثه شدیدی شد و این تصویر که در صفحه خود به انتشار گذاشت بسیار خبرساز شد. این متن را از صفحه این مادر می خوانیم.

صندلی ماشین

" دقیقا به همین دلیل است که هر بار بچه ها را در این صندلی ها می نشانیم!

حتی وقتی اصلا دوست نداشته باشند و فریاد بزنند که نمی خواهند در صندلی کودک بنشینند، چون بند های کمربند تنگ است، یا از این شکایت کنند که چرا بر صندلی رو به عقب نشسته اند."

ما در راه رفتن به مهد بودیم و برای خریدن شیر توقف کردیم و تنها چند دقیقه با خانه فاصله داشتیم که ماشین دیگری به شدت به ماشین ما برخورد کرد. شما هرگز نمی توانید تصور کنید که چنین اتفاقی برایتان بیفتد. پسران من بدون کوچک ترین خراشی جان سالم به در بردند اما متخصصان به من گفتند که اگر آن ها در این صندلی ها نبودند چه اتفاقی ممکن بود بیفتد، اگر من تنها آن 2 دقیقه را صرف قرار دادن فرزندانم در صندلی ماشین کودک نمی کردم مطمئنا پایان خوبی در انتظارم نبود.

من خوب میشوم، فرزندانم خوب هستند و خدا را برای نگهداری از ما شاکرم. "

این حادثه نشانگر این است که چطور نصب صحیح صندلی ماشین کودک می تواند جان آن ها را حفظ کند.

 بسیاری از پدر و مادر ها به راحتی از مسائل ایمنی می گذرند اما باید این مسئله مهم را درک کنیم که این کمترین کاریست که برای فرزندانمان انجام می دهیم تا جانشان را حفظ کنیم. قطعا اگر چنین اتفاقی برای هرکدام از ما بیفتد و کوتاهی از جانب ما باشد تا آخر عمر خودمان را نمی بخشیم. از انواع بوستر صندلی کودک پیکوتویز دیدن فرمایید.

ارسال نظر