چگونه یک پارک بازی فوق العاده داشته باشیم

همانطور که می دانید کودکان عاشق بازی و سرگرمی می باشند و اگر کمی خوش شانس باشید پارک بازی شما می تواند به مکانی امن و همیشگی برای بازی آنها تبدیل شود.
چگونه یک پارک بازی فوق العاده داشته باشیم

فصل تابستان از راه رسیده و اکنون بهترین زمان برای تجهیز پارک ها و خانه های بازی می باشد. همانطور که می دانید کودکان عاشق بازی و سرگرمی می باشند و اگر کمی خوش شانس باشید پارک بازی شما می تواند به مکانی امن و همیشگی برای بازی آنها تبدیل شود اما چه گونه یک پارک بازی فوق العاده داشته باشیم؟ در این مقاله لیستی از خصوصیات یک پارک و یا زمین بازی ایده ال اورده شده تا کمکی باشد به شما جهت ایجاد فضایی امن و مناسب برای کودکان.

ویژگی های یک پارک بازی ایده ال

حرکت

محیط بازی باید به گونه ای باشد تا کودک رقیب به پریدن،بالا رفتن،تاب خوردن و به طور کلی جنب و جوش باشد.پس پارک خود را به سرگرمی هایی مجهز کنید که کودکان را به حرکت وا دارد. تاب و سرسره کودک ، دیوار های سخره نوردی، بازی های تعادلی حلقه بسکتبال فضای باز و بسته و ...

ویژگی های یک پارک بازی ایده ال

ترکیبی از طبیعت

یک پارک بازی مناسب بهتر است که از طبیعت بهره گیرد و با آن ترکیب شود تا بتواند از پتانسیل بالای فصای سبز و طبیعت بهرمند گردد. در این رابطه استخر آب بازی کودکان می تواند انتخاب بسیار درستی باشد.

زمین بازی کودک

جذابیت بصری

خانه بازی شما باید دارای ظاهر،صدا و حواسی جذاب باشد تا کودکان را به خود جذب کند. رنگ، بافت و صدا های هیجان انگیز نه تنها احساسات کودک را بر می انگیزد که موجب تقویت خلاقیت و قدرت ذهنی بچه ها می شود.

جذابیت بصری 

تعادل

حفظ تعادل یکی از مهارت های مهم برای رشد کودکان می باشد و جالب است که بدانید بازی های تعادلی بسیار سرگرم کننده و مهیج می باشند و جز اولین انتخاب های کودک به شمار می آید . از این رو زمین های بازی نباید از امکانات و بازی های تعادلی غافل شوند. پیشنهاد ما به شما استفاده از برد های تعادلی, ترامپولین حفاظ دار و ... می باشد.

تعادل

رده سنی

یک پارک بازی ایده ال رنج بالایی از کودکان را به خود جذب میکند و برای آنها فعالیت های متنوع و مناسبی ارائه می دهد. زمین بازی ای که توانایی ارائه خدمات به همهی اعضا خانواده را داشته باشد همیشه جز اولین انتخاب های خواهد بود.

پارکی برای همه ی اعضا خانواده

رقابت های دوستانه

تقویت و کنترل حس رقابت در کودکان موجب پرورش مهارت هایی چون، چگونگی مقابله با شکست و حفظ عزت نقس در راه رسیدن به موفقیت می شود. خانه های بازی با فراهم کردن امکاناتی مانند دیوار های صخره نودری،دوایر نرده بانی و یا حتی سرسره های دو طرفه و یا استفاده از بازی هایی مانند بسکتبال، محیطی مناسب برای رقابت های سالم بین کودکان ایجاد می کند. از لوازم ورزشی کودک پیکوتویز دیدن فرمایید.

رقابت های دوستانه

دسترسی ها

فراموش نکنید که فضای بازی کودکان باید برای همه قابل دسترس باشد . انتخاب مکانی امن با دسترسی بالا و راحت از اصلی ترین خصوصیات یک پارک بازی می باشد که در کنار سایر ویژگی ها، مجموعه شما را به فضایی شاخص و پر طرفدار در سطح شهر تبدیل می کند.  از تجهیزات مهد کودک و خانه بازی پیکوتویز دیدن فرمایید.

امنیت در پارکهای بازی

ارسال نظر