بهترین مارک لگو

اسباب بازی لگو یکی از محبوب‌ترین اسباب‌بازی‌ها در سراسر دنیا است که به کودکان و بزرگ‌ترها این امکان را می‌دهد تا با استفاده از خلاقیت خود، اشکال و مدل‌های متنوعی را بسازند و استعدادها و توانایی های متنوعی را در خود تقویت کنند.
بهترین مارک لگو

اسباب بازی‌ لگو یکی از محبوب‌ترین اسباب‌بازی‌ها در سراسر دنیا است که به کودکان و بزرگ‌ترها این امکان را می‌دهد تا با استفاده از خلاقیت خود، اشکال و مدل‌های متنوعی را بسازند و استعدادها و توانایی های متنوعی را در خود تقویت کنند. در سال های اخیر، چندین برند جایگزین LEGO به‌عنوان رقبای قانونی به وجود آمدند که اغلب، کیفیت قطعات آن غیرقابل تشخیص و مشابه اسباب بازی برند LEGO اما با قیمت بسیار مقرون به صرفه تر است که با برند LEGO اصل دانمارک سازگار است. در این مقاله از پیکوتویز، به بررسی 10 برند از بهترین مارک لگو میپردازیم که کاملا از لحاظ کیفیت و قطعات مشابه برند اصل اسباب بازی لگو است.

کشور چین با تولید قابل توجهی از اسباب‌بازی در انواع و مدل های مختلف، به یکی از قطب های مهم تولید کننده اسباب‌بازی تبدیل شده است و بیش از 70 درصد اسباب بازی ها در سراسر جهان را تولید میکند. اما آیا این اسباب بازی ها کیفیت و ساخت مناسبی دارند؟ بهترین مارک لگو چیست؟ آیا اسباب بازی لگو ساخت کشور چین به معنای تقلبی بودن آن محصول است؟ مزایای لگو برند چینی چیست؟

بسیاری از مردم معتقدند که برند های دیگر این بلوک های پلاستیکی غیر از بلوک های برند LEGO دانمارک، تقلبی هستند و از آن کپی می کنند. یادآوری این نکته مهم است که کپی کردن طرح لگو غیرقانونی است. اما کمپانی هایی وجود دارند که به طور مستقل عمل می‌کنند و تحقیقات، طراحی، ساخت و فروش مستقل خود را انجام می‌دهند.

بهترین مارک لگو

بسیاری اسباب بازی های لگو ساخت چین از قطعاتی با جنس آجرهای گوبریکس با کیفیت بالا استفاده می کنند که دوام و ایمنی محصولات خود را تضمین می کنند. بهترین مارک لگو به غیر از برند LEGO تحت آزمایشات سخت‌گیرانه قرار گرفته‌اند و گواهی‌هایی مانند گواهینامه CE اتحادیه اروپا، گواهینامه ASTM ایالات متحده و گواهینامه ملی 3C چین برای صنعت اسباب‌بازی را دریافت کرده‌اند که تضمین کننده استانداردهای کیفیت بین‌المللی است. همچنین بلوک های آجری ساخت چین در مقایسه با نمونه های برند لگو، مقرون به صرفه تر هستند و علیرغم قیمت پایین تر، تجربه ای لذت بخش را برای کودکان و بزرگسالان در حین ساخت سازه ها فراهم می کنند.

شاید برای تان جالب باشد: معرفی گران ترین لگوی جهان

معرفی بهترین مارک لگو

10 برند از تولید کنندگان این آجره های اسباب بازی که جزو لیست بهترین مارک لگو هستند و با کیفیت بسیار بالایی که دارند مناسب بازی کودکان می باشند را در ادامه معرفی خواهیم کرد.

لیست بهترین مارک لگو:

  • لگو (LEGO)
  • سمبو (Sembo)
  • مولد کینگ (Mold King)
  • زینگبائو (Xingbao)
  • پنتاسی (Pantasy)
  • CaDA
  • کیپلی (Keepley) و کیومن (QMAN)
  • جکی (JAKI)
  • اسلوبان (Sluban)
  • کوبی (COBI)

در ادامه به معرفی هر کدام از این برندها خواهیم پرداخت.

شاید برای تان مفید باشد: معرفی انواع لگو

1- لگو (LEGO)

لگو خود یک برند بسیار مشهور و محبوب است که از سال 1932 فعالیت خود را شروع کرده است. این برند دانمارکی با کیفیت بالا، تنوع محصولات و طراحی‌های خلاقانه شناخته شده است. برند لگو شامل مجموعه‌های مختلفی مثل مجموعه‌های ساخت پرچم، شخصیت‌های سینما، و حتی مجموعه‌های علمی و آموزشی می باشد.

بهترین برند لگو

2- سمبو (Sembo)

SEMBO Blocks که در سال 2010 تأسیس شد، یک شرکت حرفه ای تولید بلوک آجری است است. Sembo Blocks یکی دیگر از جایگزین های اسباب بازی لگو از برند LEGO است که بلوک ها و طرح هایی با اندازه استاندارد برای همه سنین تولید می کند. شعار SEMBO "رویاهای بزرگ جهان کوچک" است که نشان دهنده تعهد آنها به پرورش خلاقیت و تخیل کودکان است. کمپانی Sembo با شخصیت های بزرگی مانند Digimon و SpongeBob SquarePants قراردادهای صدور مجوز به دست آورده است. همچنین چندین برند زیر مجموعه مانند Wekki دارد که مجموعه‌های ساختمانی سازگار با برند LEGO را نیز می‌سازند.

بهترین لگو برند خارجی

3- مولد کینگ (Mold King)

Mold King یکی از بهترین مارک لگو سازگار با برند LEGO است، Mold King ، یک نام تجاری زیر مجموعه شرکت Yuxing Technology Industrial Co., Ltd است که در سال 2012 در چنگهای، معروف به "شهر اسباب بازی و هدیه" در چین تاسیس شد. Mold King  کاتالوگ عظیمی از ماشین‌های کوچک گرفته تا ساختمان‌های بزرگ دارد. مهم نیست که به دنبال چه چیزی هستید، احتمالا با Mold King متناسب با سلیقه خود محصولی پیدا میکنید. مانند Pantasy، Mold King از گوبریکس با کیفیت بالا استفاده می کند و یک بنابراین همه آن چیزی که از تجربه ساخت عالی و قطعاتی را داشته باشید که در آزمون زمان مقاومت کنند.

لگو برند چینی

4- زینگبائو (Xingbao)

Xingbao در سال 2016 تأسیس شد و هدف آن تمرکز بر طرح‌های اصلی و خلاقیت کودکان است. زینگبائو یک برند برتر در بخش اسباب ببازی لگو است که رتبه کیفی بالایی دارد. Xingbao با داشتن تیم‌های تحقیق و توسعه در مکان‌های مختلف، محصولات با کیفیت بالا را تضمین می‌کند که دارای گواهینامه‌های مختلف هستند.

معرفی بهترین برندهای لگو

5- پنتاسی (Pantasy)

پنتاسی در سال 2020 تأسیس شد، این شرکت به اندازه یک مجموعه لگو پیچیده است. قطعات بسیار نرم و با کیفیت دارد که مونتاژ آنها نیز کاملا راحت است. Pantasy بلوک های آجری خود را از آجرهای عمومی ساخته شده توسط Gobricks تهیه میکند. گوبریکس Gobricks از نظر کیفیت به جرات جزو بهترین مارک لگو است که رقیب برند LEGO هستند. اما چیزی که واقعا برند پنتاسی را متمایز می کند ارائه مجموعه های محبوب مانند Astro Boy، Popeye، The Little Prince، Sherlock Holmes و... است.

معرفی بهترین مارک های لگو

شاید برای تان مفید باشد: معرفی بهترین لگو های جهان

6- CaDA

CaDA در سال 2016 به عنوان یک برند ساخت و ساز لگویی خلاقانه معرفی شد. CaDA با ترکیب بلوک های ساختمانی با سیستم های کنترل از راه دور، به ساخت اسباب بازی های هوشمند STEM که تجربیات یادگیری کودکان را تقویت می کند، تمرکز دارد. نام تجاری "CaDA" از صدای لذت بخش بلوک های ساختمانی که روی هم کلیک می شوند گرفته شده است. استاندارد کیفیت بلوک های آجری بسیار بالا است.

لگو ماشین

7- کیپلی (Keepley) و کیومن (QMAN)

Keepley یک برند اسباب بازی لگو زیر مجموعه برند Enlighten Toys است. این کمپانی بلوک های ساختمانی با کیفیت بالا و مد روز با قیمت مقرون به صرفه تولید میکنند. این کمپانی به گروه های سنی مختلف خدمات می دهند و یک برند محبوب برای کودکان و بزرگسالان و رقیب اصلی برند لگو به حساب می آید. QMAN یک برند چینی است که در سال 1984 تأسیس شد و بر روی اسباب بازی های پلاگین و بلوک های کلاسیک تمرکز دارد. بلوک ساختمانی QMAN از پلاستیک ABS سازگار با محیط زیست ساخته شده است. برند Qman بیشتر بر روی مجموعه‌های اصلی متمرکز است.

لگو خارجی ارزان

8- جکی (JAKI)

برند جکی JAKI یک شرکت با 20 سال تجربه در صنعت اسباب بازی است. این شرکت چینی چندین اختراع ملی، ثبت کپی رایت و گواهینامه های سیستم مدیریت کیفیت، از جمله EU ROHS، CE، EN71، EMC و ISO9001:2015 را به دست آورده است. JAKI همچنین یکی از اولین شرکت هایی است که گواهینامه ملی 3C را دریافت کرده است و به عنوان یک شرکت موفق در صنعت اسباب بازی لگو شناخته میشود.

شاید برای تان مفید باشد: بهترین لگو در ایران

لگو دخترانه

9- اسلوبان (Sluban)

Sluban در سال 2004 تأسیس شد و در چند سال اخیر پیشرفت های قابل توجهی داشته است. مانند برندهای ذکر شده، اسلوبان نیز آجرهایی میسازد که با برند لگو سازگار می باشد. بیشتر سازه ها و مجموعه های برند سلوبان مناسب کودکان است؛ اما امروزه مجموعه هایی پیچیده تر که برای بزرگسالان نیز مناسب است طراحی میکند. این برند مانند کوبی، مجموعه‌های نظامی عالی، از تانک‌ها تا کشتی‌های جنگی را می‌سازد. این کمپانی مجموعه هایی با کیفیت بالا ایجاد می‌کند که ایمنی محصول، سازگاری با محیط زیست و استانداردهای بهداشتی را در اولویت قرار می‌دهند.

لگو جنگی پلیسی

10- کوبی (COBI)

کوبی Cobi  یکی دیگر از بهترین مارک لگو است که در ورشو، لهستان تاسیس شد. این شرکت در سال 1987 بازی های رومیزی و پازل تولید می کرد اما در سال 1992، شروع به تولید بلوک های ساختمان سازی و آجری کرد که این بلوک ها سازگار با برند اصلی لگو بودند. این شرکت همچنین از قطعات چاپی به جای برچسب برای اکثر مجموعه های خود استفاده می کند که منجر به محصول نهایی با کیفیت بالاتر می شود. اگر به دنبال آجره های با کیفیت و مشابه برند لگو واقعی هستید، کوبی بهترین انتخاب است. این شرکت دارای بلوک‌های انعطاف‌پذیر، صاف‌تر و بزرگ‌تر هستند.

لگو خارجی ارزان

شاید برای تان جالب باشد: فیلم ها و انیمیشن های ساخته شده با لگو

سخن آخر

انتخاب بهترین مارک لگو بستگی به موارد مختلفی دارد. لگو با تنوع و کیفیت بی‌نظیر خود همچنان محبوب‌ترین گزینه برای بسیاری از افراد است؛ اما برندهای دیگر نظیر کوبی و سمبو نیز گزینه‌های مناسبی برای کسانی هستند که به دنبال تجربه‌های متفاوت هستند. در نهایت، چه با لگو و چه با دیگر برندها، تجربه‌های خلاقانه و سرگرم‌کننده‌ای در انتظار شماست.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)