5 دستورالعمل بازی خلاقانه در آشپزخانه با کودک

آشپزی و بازی در آشپزخانه های کودک راهی عالی برای تقویت خلاقیت و تفکر آزاد کودکان می باشد.
5 دستورالعمل بازی خلاقانه در آشپزخانه با کودک

بازی آشپزی برای کودکان

آشپزی و بازی در آشپزخانه های کودک راهی عالی برای تقویت خلاقیت و تفکر آزاد کودکان می باشد و آشپزخانه کوچک کودک شما مکانی فوق العاده برای بینهایت اتفاق مهیج و خیال انگیز است.

هنوز مطمئن نیستید که چه طور بازی های خلاقانه را شروع کنید؟ ما در این جا می خواهیم 5 راه جذاب برای بازی در آشپزخانه کودک را به شما پیشنهاد میکنیم .حتما امتحان کنید.

سینی پیتزا یا کاردستی پیتزا با کاغذ

همیشه ترکیب بازی با هنر یک روز خاطره انگیز را رقم میزند و  کاردستی پیتزا با کاغذ ایده ای فوق العاده برای رسیدن به این هدف می باشد.

تنها چیزی که لازم دارید یک بشقاب کاغذی و تعدادی لوازم رنگ آمیزی برای نقاشی یک پیتزا خوشمزه است. شما میتونید هر مدل که دوست دارید پیتزا هاتون را درست کنید و در آخر آن را در فر قرار دهید تا لذیذترین پیتزای دنیا آماده شود. وقتی پیتزا را از فر در آوردید می تونید کاردستی پیتزا را برای مشتری های عزیزتان سرو کنید و یا به درب خانه هایشان ارسال کنید. آشپزخانه اسباب بازی پیکوتویز را ببینید.

کاردستی پیتزا با کاغذ

برنامه آشپزی خودتون رو بسازید

ساخت برنامه آشپزی در خانه چه برای یک کودک یه چند کودک بینهایت لذت بخش و بامزه است. وسایل بازی و کاردستی را آماده کنید و به بچه ها 15 دقیقه وقت بدهید تا در آشپزخانه خود خوشمزه ترین غذا ها را بسازند. بعد از تموم شدن وقت از بچه ها بخواید تا غذا ها را ارائه دهند. اگر می خواید این بازی جذاب تر شه می تونید موقع ارائه ازشون فیلم بگیرید. پیشنهاد می شود مقاله روش های از شیر گرفتن کودک را بخوانید.

لوازم آشپزخانه بازی

از من تقلید کن

این که به کودکان خود یاد دهید تا از حرکت مامان و بابا در ست آشپزخانه اسباب بازی چوبی خود تقلید کنند، به او کمک می کند تا کار های اولیه آشپزی را یاد بگیرد و مهم تر از همه موجب سرگرمی کوچولو شما می شود. شما می تونید با کودکان شروع به آشپزی کنید و از آنها بخواهید تا کارهای شما را در آشپزخانه کوچک خود تکرار کنند. اینجوری نه تنها کلی بازی می کنند و سرگرم میشوند بلکه دستور پخت یک سری غذا ها را نیز یاد میگیرند.

آشپزخانه چوبی کودک

سوپ الفبا

آیا می دونستید شما می تونید به کمک آشپزخانه خود به کودک عزیزتون در یادگیری حروف الفبا و صدا ها کمک کنید؟ کل ماجرا با یه سوپ الفبا خوشمزه شروع میشه.

شما می تونید حروف الفبا را روی یک کاغذ بنویسید و یا از حروف الفایی که از قبل دارید استفاده کنید. برای اینکه پختن سوپ شروع بشه از کوچولوی خود بخواهید تا همه ی حرف ها را در قابلمه بریزد و حسابی بهم بزند. وقتی سوپ آماده شد می تونید از بچه بخواهید تا یک حرف مشخص را برای شما پیدا کنند . بعد از اینکه که حرف رو پیدا کردند می تونید صدای آن رو بپرسید و ازشون بخواید تا اسم یکی از لوازم آشپزخانه که با اون حرف شروع میشه را نام ببرند. پیشنهاد می شود مقاله جلوگیری از آرایش کردن کودکان را بخوانید.

وسایل آشپزخانه

یه شام برام میکشی؟

وقت شروع بازی ها خلاقانه است. به کودک خود 10 دقیقه وقت بدید تا یک شام فوق العاده رو تصور کند و تشویق شان کنید تا حسابی خلاق باشند. وقتی زمان تموم شد وقت اونه که شروع به نقاشی کنند . بچه ها با تخته نقاشی خود شام ایده ال خودشون رو نقاشی میکنند و به اون روح می بخشند و زنده اش میکنند.

بعد از تموم شدن نقاشی می تونید ازشون بپرسید که چه چیزی درباره این وعده غذایی خیلی ویژه و مخصوص هست و باعث میشه کلی خوش مزه باشه؟

لوازم نقاشی کودک

برخی از سوالات رایج:

1.  بازی های خلاقانه در آشپزخانه کدام اند؟

کاردستی پیتزا با کاغذ، ساخت برنامه آشپزی، سوپ الفبا

2. مزایای بازی آشپزخانه برای کودکان چیست؟

آشپزی و بازی در آشپزخانه های کودک راهی عالی برای تقویت خلاقیت و تفکر آزاد کودکان می باشد و آشپزخانه کوچک کودک شما مکانی فوق العاده برای بینهایت اتفاق مهیج و خیال انگیز است.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)