بررسی 5 مدل استخر توپ کودک : چرا بازی در استخر توپ برای کودکان شادی آوراست؟

استخر توپ کودک یکی از محیط های مفرح و جذاب برای بازی کودکان است که همواره در منازل، مهد کودک ها، خانه بازی ها و پارک ها مورد استقبال کودکان قرار میگیرد.
استخر توپ کودک علاوه بر سرگرم کردن کودکان در بهبود و رشد مهارت های جسمی و مغزی آنها نقش دارد.
بررسی 5 مدل استخر توپ کودک : چرا بازی در استخر توپ برای کودکان  شادی آوراست؟

فواید بازی در استخر توپ کودک

استخر توپ محرک شادی

بازی در استخر توپ همانند بازی های دیگر باعث ترشح هورمون آندروفین یا هورمون خوشبختی می شود. کودکان با بالا و پایین پریدن و جست و خیز کردن می توانند ساعاتی را در استخر توپ سپری کنند، خصوصا در بازی های گروهی در کنار هم بودن لذت ببرند و لحظات شادی را داشته باشند.

ball pool

استخر توپ کودک برای همه ی سنین

استخر توپ برای چه سنی مناسب است؟ از کودکان چند ماهه تا بزرگسالان همگی به بازی در استخر توپ دعوتند. کودکان زیر یک سال می توانند از استخر توپ با تعداد توپ کم و محدود استفاده کنند.

بازی کردن کودکان با سنین مختلف و بزرگسالان موجب افزایش مهارت های اجتماعی و صمیمی تر شدن محیط های خانوادگی می شود.البته در خانه بازی ها و پارک ها باید توجه کرد که تعداد مناسبی از کودکان در استخر توپ حضور داشته باشند و از ازدحام و خطرات احتمالی آن دوری کرد.

Children's ball pool

استخر توپ کودک و رشد مهارت های حرکتی

کودکان با حرکات فیزیکی خود مانند پریدن، پرتاب کردن توپ ها، شناور شدن بر روی توپ های استخر توپ، مهارت های حرکتی درشت و مهارت های حرکتی ظریف خود را بهبود می بخشند.

ball pool

یادگیری با استخر توپ کودک

کودکان با بازی در استخر توپ می توانند با مفاهیمی همانند رنگ ها، اشکال، بعد، حجم، فاصله، جهت یابی، وزن و جاذبه آشنا شوند.

کودکان همچنین در محیطی امن تصمیم گیری را تمرین می کنند، علاوه بر این رعایت نوبت، احترام و به اشتراک گذاشتن بازی با دیگری از موارد مهمی است که کودکان با آنها آشنا می شوند.

ball pool

استخر توپ برای کودکان اوتیسم و اختلالات تکاملی

استخر توپ برای کودکان دچار ناتوانی های جسمی و شناختی نیز بسیار مفید است. استخر توپ کودک به افزایش عملکرد پردازش های حسی کودکان کمک می کند در نتیجه باعث بهبود و افزایش تمرکز، هماهنگی و مهارت های اجتماعی مناسب با سن در آنها می شود. استخر توپ کودک به علت فعالیت های فیزیکی که به همراه دارد باعث می شود که کودکان مبتلا به اختلالات تکاملی، واکنش های بهتری به محرک های محیطی نشان دهند. حرکت بین توپ های استخر توپ و شناور شدن بر روی آنها در کودکان مبتلا به تاخیر های عصبی و مشکلات حرکتی باعث بهبود روند درمان و مهارت های آنها می شود. استخر توپ کودک همچنین باعث افزایش قدرت بصری، تقویت تعادل، کاهش افسردگی و افزایش روحیه می شود.

 ball pool

انواع استخر توپ

استخر توپ کودک انواع مختلفی در جنس و ابعاد متفاوت دارد از جمله استخر توپ فومی، استخر بادی، استخر توپ فنسی، استخر توپ فنری، استخر توپ پارچه ای و استخر توپ پلاستیکی (استخر توپ پلی اتیلنی).

استخر توپ پلاستیکی از این جهت که هم می تواند به عنوان پارک حفاظ و هم به عنوان استخر توپ استفاده شود یک محصول دو کاره محسوب می شود و همچنین استخر توپ مناسب برای مهد کودک ها با نام استخر توپ مهد کودکی، استخر توپ پلاستیکی یا پلی اتیلنی است.

Children's ball pool

معرفی انواع استخر توپ کودک

خرید اینترنتی انواع استخر توپ، پارک بازی و پارک حفاظ کودک در پیکو تویز!

نصب استخر توپ کودک 6 ضلعی

توپ پلاستیکی استخر توپ

توپ های مناسب برای استخر توپ با نام های توپ استخری، توپ پلاستیکی استخر، توپ استخر مهد کودک و حتی توپ بازی در بازار شناخته می شوند و به فروش می رسند.

Children's ball pool

توپ های رنگی استخر توپ موجود در پیکو تویز بدون برآمدگی و برجستگی در لبه های اتصال هستند در نتیجه بسیار ایمن هستند و با رنگ های جذاب و براقشان برای کودکان بسیار چشمگیر هستند. توپ رنگی استخر توپ در بسته بندی های توپ رنگی 100 عددی و 1000 عددی قابل سفارش می باشد.

 

تعداد توپ مورد نیاز برای استخر توپ

برای استخر توپ 6 ضلعی حدود 1000 تا 1500 عدد توپ رنگی نیاز است. این تعداد به همین نسبت برای استخر توپ های بزرگتر افزایش می یابد.

Children's ball pool

قیمت استخر توپ کودک

قیمت استخر توپ کودک بسته به جنس، تعداد اضلاع، رنگبندی، طراحی و برند متفاوت است. برای مشاهده قیمت استخر توپ بزرگ، استخر توپ پلاستیکی و انواع مختلف استخر توپ کلیک کنید.

ball pool

ضلع تک و ضلع نیمه استخر توپ کودک

ضلع تک استخر توپ به منظور افزایش فضای استخر توپ و حجم آن کاربرد دارد ولی نکته ای که باید به آن توجه کرد این است که ضلع تک مناسب و هماهنگ با سایر اضلاع استخر توپ خریداری شده خود را انتخاب کنید.

Single sided ball pool

ضلع نیمه استخر توپ برای استفاده و قراردادن سرسره در استخر توپ کاربرد دارد به دلیل اینکه ترکیب استخر توپ کودک و سرسره بازی با هم جذابیت وهیجان زیادی برای کودکان دارد یکی از آیتم های پر طرفدار بین کودکان در منازل، مهد کودک ها وخانه های بازی است.

 

Half side of the child's ball pool

تفاوت استخر توپ کودک با پارک حفاظ کودک

آیا واقعا استخر توپ خریدم؟ پارک حفاظ کودک به صورت تخصصی برای درست کردن فضایی امن برای بازی کودکان طراحی شده و استخر توپ کودک برای نگه داشتن توپ ها. استخر توپ پلاستیکی و پارک حفاظ کودک به دلیل  شباهت های ظاهری ممکن است که به اشتباه گرفته شوند هر چند که ممکن است محصولی هم کاربرد استخر توپ را داشته باشد و هم کاربرد  پارک حفاظ، ولی در اکثر موارد محصولاتی که توپ ها از آن خارج نمی شوند بیشتر مناسب استخر توپ هستند و محصولاتی که ایستادگی بیشتری دارند و در اثر تکان خوردن واژگون نمی شوند برای استفاده به عنوان پارک حفاظ کودک طراحی شده اند.

Children's ball pool

سرسره بازی در استخر توپ کودک

امروزه مشتریان برای مصارف خانگی، مهد کودکی و پارکی به دنبال خرید ست استخر توپ و سرسره کودک هستند تنها نکته ی مهم درخرید این ست و ترکیب محبوب و جذاب در نظر گرفتن ابعاد سرسره و استخر توپ است تا مناسب استفاده با یکدیگر باشند. شما میتوانید ست های پیشنهادی جذاب از استخر توپ و سرسره کودک را در فروشگاه اسباب بازی پیکوتویزتهیه بفرمایید. (کد کالای مجزا از ترکیب محصول ایجاد باید بشه)

Slide in the children's ball pool

پوشش کف استخر توپ کودک

برای ایمنی بیشتر و همینطور افزایش زیبایی ظاهری بهتر است که برای پوشاندن کف استخر توپ از انواع کفپوش فومی کودک یا کفپوش تاتامی استفاده کنید یعنی ایندا بسته به متراژ مد نظر شما یک یا چند عدد تشک فومی یا تاتامی کودک را برروی سطح زمین پهن کرده و سپس استخر توپ را بر روی این تاتامی ها قرار دهید و داخل استخر توپ را با تعداد مورد نظر توپ رنگی پلاستیکی نرم، پر کنید. همانطور که میدانید هر چه تعداد توپ رنگی کودک داخل استخر توپ بیشتر باشد فضای بازی شاد و مفرح تری برای بچه ها ایجاد خواهد شد و از بازی در استخر توپ بیشتر لذت میبرند.  انواع کفپوش تاتامی شامل کفپوش تاتامی مهد کودکی، کفپوش تاتامی فومی و... در پیکو تویز قابل سفارش می باشد.

فواره توپ در استخر توپ کودک

فواره توپ یک بازی هیجان انگیز و مناسب برای قرار گرفتن در استخرهای توپ است. این فواره های توپ معمولا برای قرار گرفتن در استخر توپ هایی با ابعاد بزرگ طراحی شده اند.

انواع فواره توپ شامل فواره توپ آتشفشان، فواره توپ مارپیچ، فواره توپ هشت ضلعی و... در پیکو تویز قابل سفارش است.

 

ball fountain

پیشنهاد چند بازی با استخر توپ کودک

از کودکان بخواهید که رنگ های توپ های استخر توپ را جدا کنند یا با پرتاب کردن هر یک، رنگ آن را بگویند و یا به شمارش بپردازند.همچنین در استخر توپ های بزرگ می توانند بر روی توپ های استخر توپ شناور شوند یا حتی قایم موشک (قایم باشک) بازی کنند؛ کودکان با تخیل خود می توانند به بازی های بی شماری بپردازند.

Children's tatami flooring

با گذاشتن سرسره در استخر توپ کودک، می توانید ساعت بچه ها را سرگرم کنید، اما معمولا آنها حاضر نیستند که از استخر توپ خارج شوند پیشنهاد بازی که ما برای خانه بازی ها و مهد کودک داریم، قرار دادن دو سرسره در استخر توپ کودک است در این حالت بچه ها با سر خوردن بر روی سرسره به سمت بیرون از استخر توپ خارج می شوند و با سر خوردن از سرسره بعدی بازی در استخر توپ کودک را ادامه می دهند.

Slide in the children's ball pool

نگهداری و شستشوی استخر توپ کودک

از نکات مهم نگهداری استخر توپ متناسب بودن ابعاد استخر توپ با تعداد کودکانی که از آن استفاده میکنند است. اگر استخر توپ را برای استفاده یک کودک برای داخل منزل در نظر دارید میتوانید استخر توپ شش یا هشت ضلعی تهیه بفرمایید و برای تعداد کودک بیشترباید تعداد اضلاع بیشترباشد. همچنین از توپ های استخری مقاوم و دارای تحمل وزن کودک استفاده شود. برای تمیز کردن استخر توپ کودک نیز باید از مواد شوینده معمولی و غیر اسیدی استفاده شود که به  بدنه آسیبی نرسد.

Children's tatami flooring

خرید انواع اسباب بازی و سیسمونی در پیکو تویز!

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)