تخته تعادلی کودک چیست؟+ویژگی های تخته تعادلی کودک

تخته تعادلی کودک، بین والدینی که به دنبال پیشرفت کودکانشان در کنار سرگرمی هستند پر طرفدار شده.این مقاله به معرفی تخته تعادلی کودک و سوالات رایج راجع به آن می پردازد.
تخته تعادلی کودک چیست؟+ویژگی های تخته تعادلی کودک

تخته تعادلی کودک چیست ؟ویژگی برد تعادلی کودک

تخته تعادلی کودک، بین والدینی که به دنبال پیشرفت کودکانشان در کنار سرگرمی هستند پر طرفدار شده.این مقاله به معرفی تخته تعادلی کودک و سوالات رایج راجع به آن می پردازد. در قسمت اسباب بازی های چوبی پیکوتویز میتوانید انواع تخته تعادلی موجود در پیکوتویز را مشاهده و خریداری کنید .

از تخته تعادلی کودک چه استفاده هایی کنیم؟

به صورت کلی تخته تعادلی کودک برای سرگرمی آنها ساخته شده است.در نظر داشته باشی برد تعادلی کودک یا همان تخته تعادل کودک با تخته های تمرینی بزرگسالان متفاوت است(که هنگام حفظ تعادل به عملکرد سلول های مغزی کمک می کند).تخته تعادل چوبی به نوعی طراحی شده است که کودکان را به انجام بازی و فعالیت های فیزیکی تشویق کند. ویژگی مهم و قابل توجه تخته تعادلی کودک این است که در هر حالت و روشی که کودک شما دوست دارد می تواند از آن استفاده کند، استفاده از تخته تعادل به تخیل کودک شما بستگی دارد. بازی های بی نهایتی مثل استفاده به عنوان کوه، قایق، تونل، تخته خواب عروسک ها،گهواره و تخته ای به عنوان سرسره برای لیز خوردن و... . وجود دارد.

مطابق با تحقیقات،طراحی تخته تعادلی به شکل گهواره به کودک شما کمک می کند که بر اساس فعالیت های فیزیکی ،آگاهی خود نسبت به محیط را با حفظ تعادل،بالا رفتن و جابجایی تخته تعادلی بین بازی ها،افزایش دهد.

تخته تعادلی کودک یک گزینه عالی برای پرورش بدن کودکان در حال رشد است. تخته تعادلی کودک باعث تقویت ذهن کودک میشود و به کودک کمک میکند انواع مهارت ها را بدون اینکه حتی متوجه بشوند تقویت کند.

تخته تعادلی برای چه سنی مناسب است؟

تخته تعادل کودک بسیار کاربردی هستند و حتی برای نوزادان هم میتواند کمکی باشند. تخته تعادلی می تواند به عنوان یک گهواره آرام برای نوزاد شما عمل کند. تخته تعادل کودک همچنین متواند یک اسباب بازی گهواره ای هیجان انگیز برای کودکان بزرگتر یا چالشی برای بالا رفتن از آن برای کودکان نوپا باشد. به علاوه برای کودکان ابتدایی و پیش دبستانی نیز مناسب است و مطابق قدرت تخیلشان می توانند از آن استفاده کنند گاه یک پل چوبی بزرگ که رو سر خیابان را به هم متصل میکند، یک سرسره که میشود رویش بازی کرد، تخته تعادلی زیبا و با کیفیت که کودک تعادل را روی آن تمرین کند و وسیله ای برای تحرک و ورزش.

آیا تخته تعادلی برای کودکان نوپا مناسب است؟

بله،البته باید دقت بفرمایید تخته تعادلی با کیفیت و مناسب سن کودکان نوپا باشد. تخته تعادلی گزینه ای عالی برای بازی کودکان است، کودکان می توانند تخته تعادلی را بر عکس روی سطح بگذارند و بالای آن بروند،بایستند،بپرند،به عنوان پل استفاده کنند همچنین میتوانند به حالت معمول قرار دهند(گهواره ی) و به عنوان ماشین،قایق یا ترن هوایی از آن استفاده کنند.

بچه روی برد تعادلی

آیا تخته های تعادلی کودک ایمن هستند؟

تخته تعادل کودک تمامی استاندارد های ایمنی را دارد. تخته های تعادلی سرگرم کننده و ایمن هستند علاوه بر کارایی زیاد و روش های بازی با آن بی انتها است.تخته های تعادل کودک چوبی به دلیل استحکام و تحمل وزنی که دارد بسیار محبوب و مورد استقبال کودکان و همچنین بزرگسالان قرار گرفته است. دقت داشته باشید اگر در مورد توانایی و فعالیت های کودکتان مردد هستید، هنگام استفاده آنها از تخته تعادلی در کنار آنها باشید.

آیا تخته تعادلی کودک ارزش خریدن دارد؟

خریدن تخته تعادلی می تواند انتخاب خوبی برای اسباب بازی کودک باشد. تخته های تعادلی چوبی نه تنها برای پیشرفت جسمی و ذهنی کودکان مناسب هستند بلکه به علت طراحی این تخته های تعادلی،امکان انجام بازی های متعددی را فراهم می کند که هر اسباب بازی کودک دارای این توانایی نیست.

کیفیت تخته های تعادلی این امکان را قرار می دهد که سال های زیادی دوام بیاورند. اگر شما به دنبال یک اسباب بازی بادوام هستید که فرزند شما را برای مدت طولانی سرگرم کند و باعث رشد بدنی و ذهنی آنها شود، پس قطعا این محصول ارزشش را دارد.

برد تعادلی

کدام  تخته تعادلی بهتر است؟

ما معتقدیم که تخته های تعادلی چوبی مناسب ترین گزینه برای بازی کودک است. خصوصا تخته های تعادلی که از چوب با کیفیت درست شده اند (بسیار مقاوم تر از چوب های ارزان تر) پس بازدهی بالایی دارند.

در ساخت برد تعادلی کودک پیکوتویز از لایه های متعدد چوب با کیفیت استفاده شده که باعث افزایش مقاومت و تحمل وزن آنها می شود مخصوصا وقتی که برعکس به صورت پل استفاده می شوند. همه ی تخته های تعادلی ما تحمل وزن بزرگسالان را نیز دارند. تحمل وزن 100 کیلوگرم را دارد.

برد تعادلی با زیره

برای چه مدتی می توانیم از تخته تعادلی کودک استفاده کنیم؟

سن استفاده از تخته تعادل کودک محدودیت سنی ندارد با توجه به کیفیت و تحمل وزن بالایی که این تخته تعادلی ها دارند همه گروه سنی ها را شامل می شود بنابراین از کودک تا بزرگسال تا وزن 100 کیلوگرم میتوانند از این برد تعادلی با کیفیت استفاده کنند و ساعات طولانی به ورزش یوگا، بازی و تحرک بپردازند.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)