بهترین مارک کالسکه چیست؟ معرفی بهترین برند کالسکه خارجی

سوال خیلی از افراد این است که بهترین مارک کالسکه چیست؟ ما در این مقاله می‌خواهیم به معرفی بهترین برندهای کالسکه بپردازیم. اگر شما هم فرزند کوچک دارید و قصد خرید کالسکه را دارید، این مقاله برای شما مناسب است.
 بهترین مارک کالسکه چیست؟ معرفی بهترین برند کالسکه خارجی

کالسکه یکی از مهم‌ترین وسایل سیسمونی است که کودک شما درسال‌های ابتدایی زندگی خود به آن نیاز دارد. فرقی نمی‌کند که قرار است برای قدم زدن در پارک از آن استفاده کنید یا حتی برای مسافرت کردن‌. در هر صورت، کودک شما به کالسکه بچه نیاز خواهید داشت. سایز، وزن کودک، ایمنی، تجهیزات جانبی و ... از مهم‌ترین مواردی هستند که در زمان انتخاب کالسکه باید به آن‌ها توجه داشت. اما فارغ از این مسئله، سوال خیلی از افراد این است که بهترین مارک کالسکه چیست؟ ما در این مقاله می‌خواهیم به معرفی بهترین برندهای کالسکه بپردازیم. اگر شما هم فرزند کوچک دارید و قصد خرید کالسکه را دارید، این مقاله برای شما مناسب است. با معرفی بهترین مارک کالسکه خارجی(بهترین برند کالسکه خارجی) همراه ما باشید.

بهترین مارک کالسکه

ویژگی‌ های یک کالسکه مناسب

قبل از اینکه به معرفی بهترین مارک کالسکه بپردازیم، بهتر است بدانید که در هنگام خرید کالسکه درست مثل خرید اسباب بازی کودک لازم است موارد مهمی را در نظر بگیرد. در نظر گرفتن این موارد و ویژگی‌ها می‌تواند به شما کمک کند که انتخاب بهتری داشته باشید.

ایمنی

کالسکه‌ای که می‌خواهید برای نوزاد خود تهیه کنید، باید کاملا ایمن باشد. داشتن کمربند ایمنی، محافظ در قسمت جلو و ... از موارد مهمی است که باید در زمان خرید حتما به آن‌ها دقت داشته باشید.

قابلیت تا شدن سریع

قابلیت تا شدن سریع یکی دیگر از ویژگی‌های مهم کالسکه کودک است. در برخی از موارد لازم است که مادر سریع کالسکه را تا و جمع و جور کند. این قابلیت شاید در نگاه اول کمی ساده به نظر برسد، اما قطعا آپشن مهمی است.

بهترین مارک کالسکه سیسمونی

وجود اکسسوری‌های ضروری در کالسکه

پشه بند، فضای مناسب ساک کودک، کاور باران، جا لیوانی از مواردی است که لازم است برای راحتی کودک در کالسکه وجود داشته باشد.

قابلیت تعویض و شستشوی تشک

بعد از مدتی استفاده از کالسکه، قطعا تشک آن به شستشو نیاز دارد؛ بنابراین برای حفظ سلامتی کودک خود و اینکه به راحتی بتوانید تشک کالسکه را بشویید، به این مورد هم توجه داشته باشید. در واقع، سعی کنید کالسکه‌ای را انتخاب کنید که تشک آن قابل شستشو باشد.

در نظر گرفتن بودجه مورد نظر برای خرید کالسکه

قیمت کالسکه بچه، قطعا برای خیلی از والدین اهمیت دارد. حتی می‌توان گفت در بسیاری از موارد، والدین قبل از اینکه هر کدام از ویژگی‌های بالا را بررسی کنند، معمولا اولین و مهم‌ترین مورد برای آن‌ها، قیمت کالسکه است.

پس به طور کلی شما باید کالسکه مناسب نوزاد خود را با توجه به نیاز خود، راحتی و ایمنی کودک انتخاب کنید. می‌توانید کمی وقت بگذارید، در این زمینه تحقیق کنید و حتی از افراد با تجربه در این زمینه کمک بگیرید.

کالسکه

راهنمای خرید کالسکه

کالسکه‌ها انواع مختلفی دارند و همچنین دارای هزینه‌های مختلفی می‌باشند. در ادامه در مورد انواع کالسکه توضیح می‌دهیم. در نظر گرفتن این موارد گفته شده می‌تواند در انتخاب کالسکه مورد نظر برای کودکتان به شما کمک کند.

به طور کلی شما باید سعی کنید کالسکه مناسب نوزاد خود را با توجه به نیاز خود، راحتی و ایمنی کودک انتخاب کنید.

 

کالسکه کودک کامل

کالسکه کودک با کیفیت نسبت به سایر کالسکه‌ها بادوام‌تر و حتی مقاوم‌تر است؛ بنابراین، اگر می‌خواهید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید، کالسکه‌ای را انتخاب کنید که ویژگی‌های گفته شده را داشته باشد. زیرا این کالسکه در تمامی مراحل رشد کودک نوپای شما، همراهتان است. یک کالسکه مناسب اگر هم دارای وزن بالا و حجیم باشد، اما دارای مزایای مختلفی مانند، تکیه‌گاه عمیق، نشیمنگاه راحت، سایبا‌ن قابل تنظیم و ...نیز است.

کالسکه کودک کامل

کالسکه مسافرتی

خرید کالسکه مسافرتی برای کسانی که اهل گردش هستند یک پیشنهاد عالی است. کالسکه های مسافرتی اصولا سبک و تاشو هستند و به راحتی قابل حمل میباشند. این کالسکه ها قابلیت جا شدند در فضاهای کوچک را دارند و یک انتخاب عالی برای مسافرت و پیاده روی هستند.

کالسکه سه چرخ

کالسکه سه چرخ برای والدینی که همیشه کارهای زیادی برای انجام دادن دارند، مناسب است. این کالسکه دارای سیستم تعلیق برای پیاده روی و آهسته دویدن است و ایمنی بالایی دارد. کالسکه سه چرخ به عنوان کالسکه مسافرتی گزینه خوبی است.

کالسکه سه چرخ

کالسکه کودک دوقلو

اگر دارای دو کودک نو پا با فاصله سنی کم هستید و یا اینکه فرزند دوقلو دارید، بهترین انتخاب برای شما، کالسکه دوقلو است. این کالسکه به شما این امکان را می‌دهد که با داشتن چند کودک، فقط یک کالسکه را مدیریت کنید. البته فراموش نکنید که این کالسکه دارای وزن و حجم بالایی می‌باشد.

کالسکه کودک دوقلو

کالسکه بچه ارزان قیمت

یادتان باشد که خرید کالسکه بچه ارزان قیمت حتما باید با تحقیق و با توجه به امکانات مورد نیاز کودک انجام شود. اگر معیازر اولتان را در خرید کالسکه بر مبنای ارزان قیمت بودن بگذارید ممکن است بعد از مدتی کوتاه از استفاده از کالسکه دچار مشکل شوید. کالسکه کودک ارزان میتواند از برند های معروف باشد و همچنین میتواند از برند های گمنام باشد. بنابراین، قبل از خرید کالسکه ارزان قیمت حتما به اندازه لازم تحقیق کنید.. برای مثال کالسکه بچه کیکابو ساخت اروپا است اما با وجود کیفیت بالای خود از قیمت مناسبی برخوردار است.

کالسکه چه مارکی خوبه؟

بسیاری از والدین ترجیح می‌دهند خرید کالسکه خود را از برندهای خارجی امتحان کنند. این روزها خیلی ها خرید کالسکه ازترکیه را ترجیح میدهند، در صورتی که برخی از فروشگاه های آنلاین معتبر مانند پیکوتویز با تکیه بر تجربه ی چندین ساله ی خود بهترین مارک سه چرخه کودک را گرد هم آورده اند تا شما بهترین خرید کالسکه را داشته باشید.  به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم در این مطلب لیستی از بهترین مارک‌های کالسکه را به پیشنها پیکوتویز برای شما فراهم کنیم.

کالسکه مکسی کوزی

برند مکسی کوزی برند مکسی کوزی در سال  1984 در هلند متولد شد. در آن زمان راه های ایمن بسیار اندکی برای مسافرت با کودک وجود داشت که این موضوع در سال 1984با معرفی اولین صندلی ماشین کودک توسط شرکت مکسی کوزی maxi-cosi به کلی تغییر کرد.

در مکسی کوزی maxi-cosi طبق شعار همیشگی مکسی کوزی " بر آنیم تا آنجا که می توانیم به مادر و پدرها کمک کنیم تا مادامی که فرزندشان رشد می کند، خیالشان از بابت حمل و جابجایی کودک راحت باشد. ما راه طولانی را از سال 1984 ( 1364) طی کردیم و امروز پرچمدار تولید محصولاتی چون کالسکه، صندلی ماشین و .. هستیم. ".

هرکودکی که به این دنیا قدم می گذارد، آینده نو و جدیدی را به همراه دارد و ما هم به طور مستمر به دنبال طرح و ایده های دست اولی هستیم تا هر نسلی از پدر و مادر ها با اعتماد کامل فرزندان خود را در آن جا به جا کنند.تمام کارها در مکسی کوزی با دقت فراوان صورت می گیرد تا مطمئن باشیم که کودکان در ایمن ترین و راحت ترین شرایط ممکن قرار دارند.

کالسکه مکسی کوزی

کالسکه کیکابو

اگر برای سیسمونی نوزاد خود به دنبال کالسکه مسافرتی با کیفیت هستید این مدل کالسکه از برند اروپایی کیکابو میتواند انتخابی فوق العاده برای شما باشد.

محصولات کیکابو یک برند شناخته شده و با کیفیت بلغاری است که در سال های اخیر در زمینه سیسمونی نوزاد و اسباب بازی کودک بسیار خوش درخشیده است. خرید اسباب بازی کودک و سیسمونی نوزاد برند اروپایی کیکابو در پیکوتویز شامل گارانتی کیفیت، ضمانت سلامت کالا و ارسال رایگان برای خرید های بالای 500 هزار تومان به سراسر کشور می باشد. 

کالسکه کویینی، به به کانفورت و ...

کالسکه  کویینی، مکسی کوزی و به به کانفورت از ساخته های کمپانی Dorel  می باشند که بی شک زیباترین کالسکه های اروپا و جهان را مال خود کرده  است  ، کالسکه Quinny ساخت dorel company  به دلیل داشتن ظاهری بسیار زیبا و متفاوت از دیگر کالسکه ها ، کالسکه مورد علاقه ی بسیاری از ثروتمندان و افراد مشهور دنیا برای حمل کودکان خود می باشد ، کمپانی فرانسوی دورل  بدون شک بزرگترین کمپانی ساخت لوازم کودک در جهان است ، قابل توجه است که بدانیم تمامی برند های Maxi cosi , Quinny , Bebe confort, Safety 1 , Go Safe , Mother's Choise , Baby    Relax  , Cosco و... از ساخته های این کمپانی می باشند که هرکدام با ساخت نمایندگی این برندها در کشور های مختلف از جمله آلمان ( maxi cosi ) , هلند ( Quinny ) و ... گام بزرگی در صنعت لوازم کودک در دنیا برداشته است فروشگاه پیکوتویز مفتخر به داشتن جدید ترین و بهترین کالسکه های کویینی ، مکسی کوزی و به به کانفورت با زیباترین تنوع رنگ در سطح کشور می باشد.

کالسکه کویینی

سخن پایانی

به طور کلی، کالسکه‌ها در برندهای مختلفی تولید می‌شوند و هر برند ممکن است آپشن و قابلیت‌های متفاوتی داشته باشد. ایمنی، قابلیت تعویض و شستشوی تشک، قابلیت تا شدن سریع، در نظر گرفتن بودجه مورد نظر برای خرید کالسکه همه از مواردی هستند که در زمان خرید باید به آن‌ها توجه داشته باشید. اگر بحث هزینه برای شما مهم است می‌توانید کالسکه‌ای با برند داخلی، با قیمت مناسب‌تر و هزینه کمتر خریداری کنید؛ در حالی‌که اگر برای خرید بهترین برند کالسکه بچه خارجی، بودجه کافی دارید، برندهای کالسکه خارجی مانند: مکسی کوزی، به به کانفورت، کویینی، کیکابو و... می‌توانند انتخاب خوبی برای فرزند شما باشند و راحتی را به کودکتان هدیه دهند. به نظر شما کدام برندها جزء بهترین مارک کالسکه محسوب می‌شود؟

بهترین برند کالسکه بچه خارجی

برخی از سوالات رایج:

1. بهترین برند کالسکه خارجی کدام برند است؟

بهترین برندهای کالسکه خارجی مانند: مکسی کوزی، به به کانفورت، کویینی، کیکابو و... می‌توانند انتخاب خوبی برای فرزند شما باشند و راحتی را به کودکتان هدیه دهند.

2. ویژگی‌ های یک کالسکه مناسب چیست؟

1. کالسکه‌ای که می‌خواهید برای نوزاد خود تهیه کنید، باید کاملا ایمن باشد. 2. قابلیت تا شدن سریع 3. وجود اکسسوری‌های ضروری 4. قابلیت تعویض و شستشوی تشک 5. قیمت مناسب.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)