ماشین پایی کودک جایگزینی مناسب برای ماشین شارژی

ماشین پایی کودک جایگزینی مناسب برای ماشین شارژی

هیچ شکی نیست که ماشین بازی یکی از جذاب ترین بازی های کودکانه است و امروزه به دلیل تنوع بالا ماشین ها، انتخاب و خرید ماشین کودک مناسب سخت و پر دردسر شده است. اما نگران نباشید، ما در این مقاله به شما کمک می کنیم تا بتوانید انتخاب درست و مطمئن تری داشته باشد.

 

ماشین پایی


همانطور که می دانید ماشین پایی و ماشین پدالی توسط خود کودک کنترل می شوند که موجب می شود تا بچه ها با چالش های جدیدی رو به رو شوند و مهارت های زیادی را در خود تقویت کنند. همین موضوع است که ماشین پایی را به یک انتخاب درست و منطقی تبدیل میکند.

  

 در این مدل ماشین ها بچه ها نیاز به کنترل و مراقبت دائم ندارند و راننده ماشین خودشان هستند و با توجه به شناخت خود از محیط به ماشین بازی می پردازند.از آنجایی که بسیاری از این ماشین ها سقف دار (مسقف ) هستند, بازی با آنها تداعی کننده حس رانندگی ایمن برای کودکان است و برای آنها تجربه یک سرگرمی آزادانه را به ارمغان می آورد.

اغلب ماشین پدالی و پایی های موجود در بازار قابل استفاده در فضاهای بازی می باشند که آن ها به یک هدیه عالی برای بچه ها تبدیل می کند. به علاوه عمر این ماشین ها بسیار زیاد است و به راحتی خراب و مستهلک نمی شوند.

بهتر است بدانید از آنجا که در ماشین پایی کودک توسط خود کودک هدایت می شود سرعت آن بسیار کمتر از ماشین شارژی می باشد و همین موضوع برخورد به اطراف و خطرات احتمالی را به حداقل ممکن میرساند.

 

همچنین هنگام بازی با ماشین پایی مانند لوپ کار مهارت های حرکتی و ماهیچه ها و عضلات کودکان تقویت می شود و همین امر در روند رشد کودک بسیار تاثیر گذار است.

 

زنگ خطر ماشین شارژی

بهتر است بدانید که ماشین شارژی و ماشین کنترلی به دلیل داشتن قطعات ریز (و خطر خفگی) برای کودکان زیر 6 سال مناسب نیستند.

همچنین چرخ های این نوع ماشین به طوری طراحی شدند که با برخورد به کودک و یا لباس او باعث آسیب دیدگی می شوند.

 

 

مهم ترین نکته این است که  تمامی ماشین شارژی ها با باطری کار میکنن که بعد از زمان کوتاهی نیاز به تعویض باطری دارند که این علاوه بر هزینه مجددی که برای خانواده ها داره، موجب آلوده شدن محیط زیست هم می شود.

 ماشین بازی

 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)