هتل لگولند و هتل قلعه ای لگولند: هتل هایی در نزدیکی پارک لگولند دانمارک

هتل لگولند و هتل قلعه ای لگولند از بهترین هتل های خانوادگی دانمارک هستند که فقط 300 متر با پارک بزرگ لگولند فاصله دارند.
هتل لگولند و هتل قلعه ای لگولند: هتل هایی در نزدیکی پارک لگولند دانمارک

آماده ی یک سفر هیجان انگیز لگویی هستید؟ در نزدیکی پارک لگولند دانمارک، در شهر زیبای بیلوند، دو هتل معروف به نام های هتل لگولند و هتل قلعه ای لگولند وجود دارد. هتل لگولند در سال 2013 و هتل قلعه ای لگولند در سال 2018 ساخته شده است و هر دوی آنها 250 اتاق با طرح ها و تم های متنوع و لگویی دارند. هر دوی این هتل ها بسیار محبوب هستند و اکثر طرفداران و بازدید کنندگان پارک لگولند یکی از این دو هتل را برای اقامت خود انتخاب میکنند. طراحی فوق العاده، دسترسی آسان آنها به پارک لگولند و امکانات رفاهی و تفریحی خوب آن ها باعث محبوبیت هر دو هتل شده است. در ادامه تصاویری از هر دو هتل را با شما به اشتراک میگذاریم و به توضیحی مختصر در مورد ویژگی های برجسته این دو هتل معروف میپردازیم.

اتاق های زیبا و معماری جذاب هتل لگولند و هتل قلعه ای لگولند

شاید معروف ترین ویژگی این هتل های جذاب اتاق ها و معماری آنها باشد. اتاق های این دو هتل با موضوعات و تم های متنوع لگویی طراحی و دیزاین شده اند و حتی در جزئی ترین وسایل اتاق هم به تم مربوطه توجه شده است.. این گونه کودکان با اقامت در هر اتاق به دنیای خیالی کودکانه خود سفر کرده و خود را در محیطی مشابه با تم اتاق تصور میکنند. 

هتل لگولند

 اتاق ها و معماری هتل لگولند 

معماری مدرن ساختمان هتل لگولند به همراه سازه های لگویی جذاب آن در گوشه کنار هتل، توجه بسیاری از توریستها را به خود جلب میکند. در قسمت ورودی این هتل مجسمه ای از یک اژدهای بزرگ لگویی سبز رنگ وجود دارد که دیدن آن به محض ورود به هتل، شما و کودکتان را به وجد می آورد. همچنین سازه های لگویی کوچک و بزرگی در گوشه کنار این هتل به چشم میخورد که جذابیت هتل لگولند را چندین برابر میکند. همه ی اتاق های این هتل با تم و موضوع های مختلفی طراحی و دیزاین شده اند. اتاق دزدان دریایی، اتاق لگو نینجا، اتاق گنجینه، اتاق لگو هاوس، اتاق لگو فرندز، اتاق تخت و تاج، اتاق بیزنسی، اتاق جوانان، اتاق لگو مووی و اتاق ماجراجویی از جمله اتاق های هتل لگولند دانمارک میباشند. وقتی صحبت از اجرای تم در جزئیات میکنیم یعنی تمامی وسایل اتاق ازجمله رو تختی، تابلو ها و حتی سرویس بهداشتی با تم اتاق هماهنگی دارند و این ظرافت و ریز بینی در طراحی واقعا قابل تحسین است. اتاق مورد علاقه شما در هتل لگولند دانمارک کدام است؟

اتاق های هتل لگولند

اتاق ها و معماری هتل قلعه ای لگولند

معماری تاریخی و افسانه ای هتل قلعه ای لگولند شما را به داستان های افسانه ای شوالیه و اژدها، شاهزاده و ملکه و جادوگران سحرآمیز میبرد. فضای بیرونی و حیاط این هتل به زیبایی طراحی شده است، بنابر این اگر اهل عکس گرفتن در فضای باز هستید هتل قلعه ای، این مزیت و برتری را نسبت به هتل لگولند دارد و دارای فضای باز زیباتری میباشد. هتل قلعه ای لگولند اقامتگاهی جادویی و هیجان انگیز برای کودکان و بزرگسالان است. تم قلعه در گوشه کنار این هتل به چشم میخورد. آجر های داخلی و بیرونی هتل، لوستر های لگویی، اژدهای لگویی، میز و صندلی رستوران هتل و حتی لباس کارکنان این هتل با تم قلعه طراحی و دیزاین شده اند. اتاق های این هتل شامل: اتاق شوالیه ی اژدها، اتاق شاهزاده و اتاق جادوگر میباشد. تعدادی از لوازم هر اتاق از لگو ساخته شده و تم قلعه در کوچکترین جزئیات هر اتاق به خوبی اجرا شده است. 

اتاق هتل لگولند

دسترسی خصوصی هتل لگولند و هتل قلعه ای لگولند به پارک بزرگ لگولند دانمارک

هتل لگولند و هتل قلعه ای لگولند هر دو فقط 300 متر تا پارک معروف لگولند دانمارک فاصله دارند و هر دوی آنها دارای یک ورودی اختصاصی به پارک لگولند هستند. شما میتوانید از راهی که اختصاصا برای ورود ساکنین هتل به پارک لگولند در نظر گرفته شده، حتی پیاده، به پارک لگولند بروید. برای مثال راه اختصاصی هتل لگولند به پارک لگولند از طریق یک پل زیبا میباشد. پارک لگولند به قدری جذاب است که اغلب کودکان هنگام ترک آن غمگین خواهند بود. در این شرایط چه چیزی بهتر از یک هتل لگویی هیجان انگیز برای ادامه ی ماجراجویی کودکانه است؟ این دو هتل تنها 1 کیلومتر تا فرودگاه دانمارک فاصله دارند. این دسترسی های آسان، محبوبیت این دو هتل را چند برابر کرده است، بنابر این اگر شما هم یکی از طرفداران پارک لگولند دانمارک هستید این دو هتل جذاب را فراموش نکنید.

ورودی هتل لگولند

تجهیزات رفاهی و ورزشی هتل لگو لند و هتل قلعه ای لگولند

تجهیزات رفاهی و ورزشی هتل لگولند دانمارک

هتل لگولند دارای تجهیزات ورزشی و سرگرمی اختصاصی مانند زمین بازی کودکان، سالن ورزشی، سونا، فروشگاه اسباب بازی لگو، کلوپ بازی " نینتندو"، اتاق لگو بازی کودکان و رستورانی زیبا میباشد. میتوانید روز را با ورزش در سالن ورزشی هتل شروع کنید و با استراحت در سونای خصوصی هتل خستگی کل روز را رفع کنید و یا میتوانید از فروشگاه اسباب بازی لگوی هتل خرید کنید و به عنوان یادگاری از لگولند آن را داشته باشید. اتاق های هتل لگولند از لحاظ رفاهی در درجه ی بالایی قرار دارند. تمامی اتاق ها دارای تلویزیون، اینترنت رایگان، قهوه ساز، چای ساز و هدیه لگویی برای کودکان میباشد. همچنین برخی اتاق های هتل لگولند چشم اندازی رو به پارک لگولند معروف دارند. بنابر این میتوانید این پارک جذاب و دوست داشتی را از پنجره ی اتاق هتل خود تماشا کنید.

رستوران هتل لگولند

تجهیزات ورزشی و رفاهی هتل قلعه ای لگولند دانمارک

هتل قلعه ای لگولند دارای زمین ورزش، زمین بازی کودکان، رستوران،اتاق لگو بازی کودکان، سوپر مارکت و یک کافه ی دنج میباشد. همچنین مانند هتل لگولند، تمامی اتاق های این هتل نیز دارای تلویزیون، اینترنت رایگان، قهوه ساز، چای ساز و هدیه لگویی برای کودکان میباشد و پنجره ی برخی از اتاق ها رو به پارک لگولند میباشد. میتوانید بعد از بازی  کودکتان در زمین بازی بزرگ، باهم به سوپر مارکت هیجان انگیز هتل قلعه ای بروید و اسباب بازی لگو و کلی خوراکی های خوشمزه بخرید و یا میتوانید بعد از یک روز شلوغ به کافه ی دنج رستوران بروید و در حالی که کودکتان مشغول بازی در اتاق بازی هتل است، قهوه ای دلچسب بنوشید. 

هتل لگولند دانمارک

هتل لگولند و هتل قلعه ای لگولند هرکدام با طراحی ها و امکانات خاص خود، طرفداران مخصوص به خود را دارند. اگر میخواهید به دنیای تاریخی و تخیلی جادوگران، شاهزاده ها و شوالیه ها سفر کنید و از فضای باز زیبای هتل لذت ببرید، بدون شک هتل قلعه ای با معماری فوق العاده اش انتخابی عالی برای شماست و اگر میخواهید در محیطی مدرن و خوشرنگ باشید هتل لگولند را انتخاب کنید و از امکانات عالی آت لذت ببرید. بنابراین اگر میخواهید در سفرتان به دانمارک روزهای هیجان انگیزتری را بگذرانید، هتل لگولند و هتل قلعه ای  را فراموش نکنید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)