چمدان کودک یک وسیله ضروری برای سفر با کودک

اگر اهل سفر هستید، یکی از لوازم ضروری کودک داشتن چمدان کودک میباشد. برای سفر یکی از لوازم ضروری کودک داشتن چمدان کودک میباشد.
چمدان کودک یک وسیله ضروری برای سفر با کودک

اگر صاحب فرزند هستید حتما متوجه شده اید که کودکان  در سنی مشخص کم کم علاقه ی بیشتری به انجام کارهای شخصی و مستقل شدن نشان میدهند. و حتی ممکن است با جمله ی "خودم میتونم انجامش بدم" با پیشنهاد کمک شما مخالفت کنند. برای مثال سعی میکنند لباس خود را به تنهایی بپوشند یا به تنهایی به نظافت شخصی خود بپردازند. در حین مسافرت اکثر کودکان دوست دارند ، وسایلی که میخواهند همراه خود داشته باشند را خودشان به تنهایی انتخاب کنند و در چمدان بگذارند. خرید چمدان کودک میتواند مزایای بسیاری برای تربیت کودک شما داشته باشد. اگر میخواهید کودکی منظم، مستقل، با اعتماد به نفس و مسئولیت پذیر داشته باشید خرید چمدان کودک را به شما توصیه میکنیم.

مزایای خرید چمدان کودک برای مسافرت

شاید مهمترین مزیتی که خرید کوله پشتی بچه گانه و چمدان کودک دارد این است که به کودک می آموزد تا مسئولیت پذیر باشد و با اعتماد به نفس به انجام کارهای شخصی خود بپردازد. وقتی تصمیم به سفر رفتن گرفته اید، لیستی پیشنهادی در اختیار کودک  قرار دهید و اجازه دهید خودش لوازم و اسباب بازی های مورد علاقه اش را در چمدان اختصاصی خود قرار دهد. البته فراموش نکنید تا در آخر، چمدان کودک را بررسی کنید تا لوازم ضروری اش را جا نگذاشته باشد. داشتن حس استقلال برای کودک بسیار مهم است  و این حس را کودک در حین پر کردن و حمل چمدان خود میتواند به خوبی تجربه کند. در مسافرت اجازه دهید کودک خودش چمدان را باز و وسایلش را جابه جا کند این گونه یاد میگیرد که منظم باشد و اگر وسیله ای را گم کرد مسئولیت آن را خودش به گردن بگیرد. اگر اهل سفر هستید خرید چمدان کودک را فراموش نکنید. با کودکتان به فروشگاه بروید و اجازه دهید خودش چمدان کودک مورد علاقه اش را انتخاب کند.

چمدان کودک

چمدان چرخ دار کودک بهتر است یا چمدان دستی کودک؟

لازم به ذکر است که حمل چمدان چرخ دار کودک بسیار راحت تر از حمل چمدان دستی است.تصور کنید که چقدر برای کودک سخت است که چمدانی پر از وسیله را با دستان خود بلند کند و راه ببرد. بنابراین اگر کودکتان لوازم زیادی را با خود حمل میکند سعی کنید نمونه های چمدان چرخ دار یا به اصطلاح ترولی را بخرید. به کودکتان گوشزد کنید که اول چمدان را با لوازم ضروری پر کند و در آخر چند کتاب و اسباب بازی مورد علاقه اش را هم در چمدان بگذارد.

چمدان کودک

با خرید چمدان کودک و کمی راهنمایی والدین، کودک می آموزد تا در حین سفر چگونه از پس کارهای شخصی خود بر بیاید. اینگونه فرزندی منظم، مستقل، با اعتماد به نفس و مسئولیت پذیر خواهید داشت. بنابر برای سفر یکی از لوازم ضروری کودک داشتن چمدان کودک میباشد. انواع چمدان کودک در طرح ها و مدل های مختلف در سایت خرید اسباب بازی و سیسمونی پیکوتویز موجود میباشد و میتوانید با مطالعه ی مشخصات هرکدام، چمدان کودک مد نظر خود را به سبد خرید افزوده و آن را درب منزل تحویل بگیرید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)