موزه بستنی در نیویورک

موزه بستنی در نیویورک

کمتر کسی است که عاشق بستنی و طعم های مهیج و تابستانه آن نباشد. تابستان داغ در راه است و چه چیزی می تواند جذاب تر از یک سفر مهیج به موزه بستنی باشد. پس با ما همراه باشد.

موزه بستنی

این موزه در سال 2016 در شهر نیویورک آمریکا توسط دختری به نام ماریلیس بون افتتاح شده است. مارلیس از بچگی عاشق بستنی و رنگ صورتی بوده و آرزو داشته در یک شهر بستنی زندگی کند، و از آنجا که بستنی یک خوراکی لذیذ بین المللی است به نظرش رسیده که مکانی بسازد تا افراد را دور هم جمع کند و اسباب خوشحال شان را فراهم کند. البته قابل ذکر است که این مکان یک موزه واقعی نیست و بیشتر یک نمایشگاه هنری و خلاقانه است.

فضای داخلی و دیوارهای هر اتاق از این موزه با بستنی های متنوع و خوراکی هایی جذاب طراحی و تزیین شده است. در واقع در جای جای این موزه سعی شده حال افراد خوب باشد و پاداش افراد برای بازی ها و کارهای خلاقانه ای که انجام میدهند بستنی های خوشمزه باشد.

چشیدن طعم های مختلف بستنی ,عکس گرفتن با بستنی های غول پیکر,نوشتن خاطرات، شنا کردن در استخر ترافلی، تاب و سرسره بازی، درست کردن دستبند با مهره های رنگی همگی جزیی از برنامه های این موزه برای بازدید کنندگانش می باشد.

همچنین این موزه این امکان را برای شما فراهم کرده است تا جشن تولد ها و عروسی ها را در اینجا برگزار کنید و شیرین ترین زمان را در کنار دوستان و خانواده تان داشته باشد.

از جمله بخش های جذاب موزه بستنی سالن موز می باشد. در این سالن هزاران موز به رنگ های مختلف از سقف آویزان شده است و بوی مطبوع موز تمام فضا را گرفته است. قدم زدن در این سالن موزه حس ورود به جنگلی رنگارنگ  را به بازدیدکننده ها الغا می کند. راستی تاب بازی را فراموش نکنید. 

 

 

در هر بخش از این موزه خوش رنگ و لعاب یک فعالیت جذاب,بستنی ها و یخمک های خوش مزه و حتی مسابقات مهیج بر قرار است که همگی یک روز خاطره انگیز را برای بچه ها و بزرگتر ها می سازند و راهنما های موزه در لباس های صورتی آنجا هستند تا به سوالات شما پاسخ دهند .

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)