۸ ایده برای سیسمونی جذاب و به یاد ماندنی+ تصویر

اگر به دنبال ایده برای سیسمونی فرزندتان هستید با ما همراه باشید. ما در این مقاله ایده‌ های عالی برای تزیین سیسمونی را به شما عزیزان ارائه می‌دهیم.
۸ ایده برای سیسمونی جذاب و به یاد ماندنی+ تصویر

جستجوی ایده برای سیسمونی یکی از هیجان انگیزترین کارها در طول زندگی محسوب می‌شود. همان‌طور که برای به دنیا آمدن کودکتان آماده می‌شوید، دوست دارید همه چیز به ویژه اتاقش عالی باشد. شما می‌توانید اتاق کودک خود را به هر شکلی که دوست دارید تزیین کنید. اما اگر به دنبال ایده برای سیسمونی فرزندتان هستید با ما همراه باشید. ما در این مقاله ایده‌ های عالی برای تزیین سیسمونی را به شما عزیزان ارائه می‌دهیم و به باید و نباید ها در مورد چیدمان سیسمونی نوزاد دختر پرداخته ایم.


۸ ایده برای سیسمونی

اتاق کودک فضایی است که می‌توان در آن ایده‌ها و خلاقیت‌های زیادی را پیاده کرد. در طراحی اتاق کودک جنسیت تأثیر بسیاری دارد. اما نکته اصلی و مهم‌تر در جستجوی ایده برای سیسمونی، سرگرم کننده و کاربردی بودن آن است. دکوراسیون اتاق باید به گونه‌ای باشد که بتوانید آن را در موقعیت‌های مختلف به‌روز کنید. زیرا نحوه استفاده شما و کودکتان از اتاق با رشد او تغییر می‌کند. بنابراین ایده‌های تزیین سیسمونی ما را بررسی و دکوراسیون اتاق فرزندتان را به بهترین شکل ممکن طراحی کنید.


۱. ایده اتاق خنثی و استفاده از رنگ‌های پرطرفدار

استفاده از رنگ‌های پرطرفدار و اتاق خنثی یکی از ایده‌ های عالی برای تزیین سیسمونی است که فضایی مناسب را برای تغییرات زیاد ایجاد می‌کند. ساده نگه‌داشتن اتاق و استفاده از رنگ‌ها باعث می‌شود که حتی با بزرگتر شدن کودک نیازی به ایجاد تغییرات زیاد نباشد. اگر از جنسیت فرزند خود اطلاع ندارید، این ایده می‌تواند بهترین روش برای تزیین و خرید سیسمونی نوزاد باشد. 

ایده برای سیسمونی


۲. ایده خاموش کلاسیک

اگر به رنگ‌های صورتی و آبی علاقه زیادی دارید و می‌خواهید در اتاق فرزندتان به کار ببرید، بهترین راه‌حل استفاده از طرح‌های رنگی با سایه‌های رنگارنگ و خاموش مدرن است. با این ایده می‌توانید رنگ‌های ملایم و خاموش آبی و صورتی را در کنارهم قرار دهید که به اتاق حس آرامش و سرزنده بودن نیز می‌دهدـ
در صورتی که به رنگ صورتی علاقه دارید اما نمی‌خواهید یک اتاق تمام صورتی داشته باشید، راه‌حل مناسب استفاده از رنگ اتاق صورتی و دکوراسیون خنثی است. این کار می‌تواند بهترین ایده تزیین سیسمونی نوزاد دختر باشد. درباره آموزش مسئولیت پذیری بخوانید.

ایده های عالی برای تزیین سیسمونی

۳. طرح کلاسیک تمام سفید

همان‌طور که می‌دانید رنگ سفید نماد صلح و آرامش است. بنابراین اگر به دنبال فضایی سرشار از آرامش برای فرزندتان هستید از ایده کلاسیک تمام سفید بهره‌مند شوید. این ایده برای سیسمونی بسیار مناسب است و به راحتی می‌توان آن را به‌روز کرد. اتاقی به رنگ سفید و با کفی به رنگ متضاد جلوه خاصی به دکوراسیون اتاق می‌دهد. به این ایده در اصلاح اتاق خواب اسکاندیناوی نیز گفته می‌شود. پیشنهاد می شود مقاله جشن سیسمونی چیست را بخوانید.

۴. استفاده از کاغذ دیواری

اتاق خواب بچه‌ها محلی برای خواب و بازی آن‌ها است. به همین دلیل استفاده از طرح‌های مختلف بر روی دیوار می‌تواند به شدت سرگرم کننده باشد. برای این کار می‌توان از کاغذ دیواری استفاده کرد. کاغذ دیواری‌هایی با رنگ‌های شاد، جسورانه، مدرن، سرگرم کننده و احساسی یکی دیگر از ایده های تزیین وسایل سیسمونی می باشد. همچنین می‌توانید از الگوهای کاغذ دیواری برای ایجاد طرح بر روی دیوار و انتخاب وسایل سیسمونی نیز الهام بگیرید. استفاده از کاغذ دیواری یا نقاشی‌های دیواری با رنگ‌های شاد به ایجاد یک مرکز گرافیکی کمک شایانی می‌کند. پیشنهاد می شود از انواع صندلی ماشین کودک پیکوتویز دیدن فرمایید.

ایده های تزیین وسایل سیسمونی

شما همچنین می‌توانید از ترکیب رنگ و کاغذ دیواری نیز استفاده کنید. اما باید دقت کنید که رنگ‌بندی این دو باهم مطابقت داشته باشد تا جلوه زیبایی به اتاق بدهد. این کار همچنین برای اتاق‌هایی که نور کافی ندارند، بسیار مناسب است. اما باید از طرح‌های روشن استفاده کنید. در صورتی که فقط تمایل به استفاده از کاغذ دیواری داشتید بهترین کار مطابقت دادن آن با پرده اتاق است. این کار نیز فضای اتاق را دیوانه کننده می‌کند.


اتاق کودک باید به گونه‌ای چیده شود که فضای کافی برای بازی کردن و جابه‌جا شدن آن‌ها داشته باشد. بنابراین از لوازم اضافی که اتاق را شلوغ می‌کنند استفاده نکنید.

۵. ایده اتاق خواب پاستیلی

اگر اتاق خواب کودکتان فضای کوچک یا شکل ناخوشایندی دارد، می‌توانید با رنگ آمیزی نیمی از دیوار به رنگ‌های پاستیلی، حجم فضا را از نظر بصری افزایش دهید. این کار باعث می‌شود که دیوار اتاق به یک نقطه کانونی جذاب تبدیل شود. اما این نکته را نیز فراموش نکنید؛ استفاده از رنگ‌های زیاد در اتاق‌های کوچک منجر به شلوغ شدن و در نهایت از بین رفتن حس آرامش در فضا خواهد شد. پس تا می‌توانید از لوازم و رنگ‌های کمتری استفاده کنید. پیشنهاد می شود انواع کالسکه کودک پیکوتویز را ببینید.

ایده تزیین سیسمونی نوزاد دختر

۶. استفاده از رنگ‌های گرم در اتاق‌های تاریک

همان‌طور که گفتیم در اتاق‌هایی که نور کافی ندارند بهترین کار استفاده از رنگ‌های روشن و پاستیلی است. اما برای آن که فضای اتاق کسل کننده نباشد، می‌توان برای جبران کمبود نور خورشید از رنگ‌های گرم نیز استفاده کرد. به عنوان مثال رنگ زرد غنی، عسلی و لیمویی ایده‌ های عالی برای تزیین سیسمونی و طراحی اتاق کودک هستند.

 استفاده از رنگ‌های گرم در اتاق‌های تاریک

۷. ایده بلوک رنگی

اگر به دنبال ایجاد فضایی گرم و صمیمی هستید می‌توانید از ایده بلوک رنگی استفاده کنید. در این طرح شما باید رنگ‌های گرم را انتخاب و از رنگ‌های سرد اجتناب کنید. زیرا رنگ‌های سرد، گرمی و احساس آرامش را در اتاق از بین می‌برند. استفاده از رنگ‌های گرم فضای اتاق را سرشار از آرامش می‌کنند. همچنین فضا را جادارتر نشان می‌دهند. پیشنهاد می شود درباره بهترین اسباب بازی آموزشی کودکان بخوانید.

ایده بلوک رنگی

۸. استفاده از صندلی پرستاری

صندلی پرستاری یکی از وسایلی است که تهیه آن برای اتاق کودک از لحاظ زیبایی و راحتی شما مهم است. به همین دلیل باید صندلی اناخاب کنید که با آن راحت هستید و در عین حال با لوازم خانه شما نیز تناسب داشته باشد. زیرا این وسیله فقط در یکی دو سال اول مورد استفاده قرار می‌گیرد و با بزرگ شدن کودک دیگر به آن نیازی ندرید. هنگام اناخاب صندلی پرستاری به جنس پوشش آن دقت کنید. قابل شستشو بودن با جدا شدن پوشش آن از نکات ضروری هنگام خرید این وسیله است. استفاده از رنگ‌های خنثی نیز به شما کمک می‌کند تا آن را به راحتی با هر رنگی که می‌خواهید تطابق دهید. جهت مشاهده انواع ماشین لباسشویی کودک کلیک کنید.

استفاده از صندلی پرستاری

لوازم مورد نیاز برای سیسمونی

هنگام طراحی اتاق کودک علاوه بر تزیینات و رنگ‌آمیزی، تهیه وسایل کاربردی و مهم ممکن است شما را سردرگم کند. اما جای نگرانی نیست. ما در این بخش چک لیستی از وسایل ضروری و مهم را که باید خریداری کنید، به شما عزیزان ارائه می‌دهیم.وسایل لازم برای سیسمونی عبارتند از:
تخت کودک
تشک با روکش ضد آب
ملحفه تخت و پتو نوزاد
صندلی پرستاری
میز یا تشک تعویض
کشو یا کمد لباس
انبار اسباب‌بازی
چراغ خواب
بلندگو برای صداهای ملایم یا نویز سفید
مانیتور بچه
وسایل سرگرم کننده برای کودک
کریر نوزاد 

پیشنهاد می شود درباره لیست کامل سیسمونی بخوانید.

لوازم مورد نیاز برای سیسمونی


در جستجوی ایده برای سیسمونی می‌توانید از طرح‌ها و تزیینات زیبایی که در مجلات و فروشگاه‌های مبلمان وجود دارد، استفاده کنید. اما این نکته را بدانید که با بزرگ شدن فرزندتان، دکوراسیون اتاق او نیز تغییر می‌کند. بنابراین برای تزییت اتاق فرزندتان یکی از راه‌حل‌های به صرفه استفاده از دکوراسیون ساده و در عین حال شیک است. شما می‌توانید با کمترین وسایل بهترین اتاق را برای کودکتان تزیین کنید. فقط کافیست از رنگ آمیزی‌های مناسب استفاده کنید. پیشنهاد می شود درباره روش صحیح تربیت فرزند بخوانید.

چیدمان سیسمونی نوزاد دختر

چیدمان سیسمونی نوزاد همیشه هیجان انگیز است. هر پدر و مادری دوست دارند دل انگیز ترین اتاق را بری فرزندشان آماده کنند. اما گاهی چیدمان سیسمونی نوزاد میتواند گیج کننده هم باشد.اگر فرزند شما دختر است، در اینجا به چند باید و نباید در مورد چیدمان سیسمونی نوزاد دختر پرداخته ایم .

تم و موضوع اتاق را برای چیدمان سیسمونی نوزاد دختر انتخاب کنید

انتخاب تم اتاق برای خرید سیسمونی میتواند به شما در چیدمان سیسمونی نوزاد دختر کمک کند. برای مثال  اگر تم دهکده را انتخاب کنید میتوانید  از وسایل چوبی مانند تخت حصیری نوزاد و رنگ سبز در خرید و چیدمان سیسمونی نوزاد خود استفاده کنید یا اگر تم سیرک را برای اتاق نوزاد خود انتخاب کرده اید از رنگ های گرم و اشکال راه راه میتوانید برای اتاق نوزاد استفاده کنید.

گهواره حصیری سیسمونی نوزاد

یک رنگ برای چیدمان سیسمونی نوزاد دختر انتخاب کنید

اکثر والدین برای دختر خود رنگ صورتی را انتخاب میکنند. در حالی که رنگ های جذاب دیگری نیز برای چیدمان سیسمونی نوزاد دختر وجود دارد. کاغذ دیواری اتاق کودک با رنگ های یاسی، ارغوانی، زرد و خاکستری و سبز از جمله رنگ های مناسب برای چیدمان سیسمونی نوزاد دختر هستند.

فضایی برای مادر و نوزاد در چیدمان سیسمونی نوزاد دختر خود ایجاد کنید

شیردهی به نوزاد و رسیدگی به او میتواند گاهی استرس زا باشد بنابراین قرار دادن یک مبل شیردهی، یک آغوشگیر نوزاد و یک میز کوچک کشویی برای قرار دادن شیشه شیر، داروخوری کودک، ست بهداشتی کودک و ... میتواند محیطی آرامش بخش برای مادر و نوزاد ایجاد کند.

راکر کودک برای چیدمان سیسمونی نوزاد دختر

باکس اسباب بازی برای قرار دادن اسباب بازی نوزاد ضروری است

در چیدمان سیسمونی نوزاد دختر خود حتما به این نکته دقت کنید که تجمع اسباب بازی نوزاد در اتاق میتواند کلافه کننده باشد بنابر این با قرار دادن باکس اسباب بازی کودک میتوانید اتاق را همیشه تمیز نگه دارید.

باکس اسباب بازی برای چیدمان سیسمونی نوزاد

به کاربردی بودن سیسمونی نوزاد دقت کنید

در خرید سیسمونی نوزاد و چیدمان سیسمونی نوزاد دقت کنید که وسایلی را خریداری کنید که فرزند شما بتواند چند سالی از آن ها استفاده کند. برای مثال شلف چوبی کودک در چیدمان سیسمونی نوزاد دختر شما میتواند سالیان سال کاربردی باشد. از انواع اسباب بازی چوبی کودک پیکوتویز دیدن فرمایید.

شلف چوبی کودک برای سیسمونی نوزادی

به نور پردازی در چیدمان سیسمونی نوزاد دختر خود دقت کنید

نور اتاق نوزاد نباید زننده باشد. بنابر این هیچوقت لوستر اتاق را بالای گهواره نوزاد قرار ندهید. همچنین اگر اتاق نوزاد شما دارای پنجره بزرگ است از پرده ذخیم استفاده کنید تا در تابستان اتاق زیادی گرم نشود و در زمستان هم اتاق گرم بماند. در چیدمان سیسمونی نوزاد دختر خود، چراغ خواب کودک را فراموش نکنید چرا که میتواند محیطی دنج و آرامش بخش را ایجاد کند.

چراغ خواب اتاق کودک

به زمان مناسب چیدمان سیسمونی نوزاد دقت کنید

چیدمان سیسمونی نوزاد دختر خود را چند ماه قبل از به دنیا آمدنش تمام کنید. رنگ دیوار های اتاق و وسایل چوبی نو همیشه بوی تندی دارند که قبل از ورود نوزاد به اتاق باید کاملا از بین بروند.

راکر چوبی سیسمونی نوزاد

تعدادی اسباب بازی نوزاد برای سرگرمی و زیبا تر شدن چیدمان سیسمونی نوزاد بخرید

راکر کودک چوبی، اسباب بازی چوبی، چادر بازی کودک ، شلف چوبی و قاب عکس کودک از جمله  لوازمی هستند که علاوه بر کاربردی بودنشان میتوانند در زیبا تر شدن چیدمان سیسمونی نوزاد دختر شما نقش بسیار مهمی داشته باشند.

اسباب بازی چوبی کودک برای سیسمونی نوزاد

قرار دادن گیاهان سبز را در کنار چیدمان سیسمونی نوزاد دختر خود فراموش نکنید

گیاهان علاوه بر زیبا کردن محیط قدرت بالایی در تصفیه هوا دارند بنابر این حضورشان در کنار چیدمان سیسمونی نوزاد دختر شما میتواند بسیار مفید باشد.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)