آشنایی با خانه لگو ، بیلوند دانمارک Lego House

Lego House خانه بلوک
آشنایی با خانه لگو ، بیلوند دانمارک  Lego House

آشنایی با خانه لگو ,بیلوند دانمارک Lego House

 

    

LEGO HOUSE خانه بازی ای است که به تازگی در 28 سپتامبر 2017 در بیلوند دانمارک محل اختراع بلوک های لگو ، افتتاح شده است. مساحت آن  12000 متر مربع است که با  25 میلیون آجر LEGO پر شده است و آماده است تا به طرفداران LEGO در تمام سنین تجربه ای باور نکردنی را هدیه دهد.

خانه لگو دارای 9 تراس و 9 زمین بازی است و به شما  شانس های زیادی برای بازی و تفریح در اطراف و روی ساختمان را ارائه می دهد.

lego house architecturelego house arc

تراس های شگفت انگیز LEGO House ، زمین بازی های خلاقانه ای برای کودکان در تمام سنین محسوب می شوند. به کاوش در زیردریایی در اطراف زمین بروید، سوار یک تاب شگفت انگیز شتر که به طور مستقیم از بیابان وارد شده است شوید، و یا با یک تخته موج سواری به درون آب های پر از کوسه بروید!  اینها فقط برخی از تجربیات شگفت انگیز در انتظار شما  است.

blue terracegreen terrace

آموزش از طریق Lego  یعنی چه؟

وقتی کودکان شروع به بازی می کنند، لذت می برند، تجربه می کنند، سر و صدا می کنند، همه چیز را بهم می ریزند و حتی اشتباه می کنند و یا به عبارت دیگر، آنها در حال یادگیری هستند.

whta is lego house

 فرآیند بازی و آموزش در حالی که کودک هم از آن لذت ببرد ، یک توازن جامع از پنج توانایی و شاخصه است که همگی با هم ، هم پوشانی دارند. در Lego House این شاخصه های اصلی به صورت فیزیکی ظاهر شده اند.

در منطقه قرمز فضا های زیادی برای خلاقیت وجود دارد ،در منطقه آبی توانایی شناختی کودک تحریک می شود ، در بخش زرد احساسات در مرکز توجه قرار می گیرند و بخش سبز در مورد بازی های اجتماعی است. فضای باز مجموعه نیز در راستای  بازی های فیزیکی، آگاهی فضایی و تخلیه انرژی کودک طراحی شده است.

تمام فعالیت های متنوع در بخش های مختلف Lego House ، فلسفه آموزش از طرق Lego   را متجسم می کنند.

lego house TopBanner-Public

بخش قرمز:  این یک اصل ثابت شده است که محصولات لگو برای تحریک و تشویق خلاقیت در کودکان بسیار ایده آل می باشند. وقتی ذهن کنجکاو انسان با آجر های کوچک و رنگارنگ لگو ارتباط برقرار  می کند دیگر همه چیز معنی پیدا می کند و منطقی به نظر می آید.

Lego house red zone

سازنده لگو: در این بخش یک آبشار بسیار بزرگ لگو وجود دارد که به دریایی از بلوک های ختم می شود. درون آن شیرجه بزنید و هر چیزی که دوست دارید درست کنید. فرصت های بی پایانی پیش روی شما ست، آن را ازدست ندهید.

کارگاه خلاقیت:  روپوش خیالی آزمایشگاه را به تن کنید، کلاه خلاقیت را به سر کنید و  با کمک یک مربی حرفه ای هرچه که به ذهنتان می آید را خلق کنید و از قدرت بی نهایتش استفاده کنید. 

lego house creativity world

 بخش سبز : بازی کردن  به خوبی مهارت های برقراری ارتباط با دیگران را به ما می آموزد و  تمام توانایی های اجتماعی برای گوش دادن و پاسخ دادن به نیازها و احساسات دیگران را به ما ارائه می دهند. زمان آن رسیده که مهارت های اجتماعی خود را به چالش بکشید و یک فیلم کوتاه در کارگاه داستان سازی، بسازید و یا اینکه در بخش خلق شخصیت فیگور های مورد علاقتان را بسازید.

 

lego house Top Banner-Green

 

کاشف دنیا : در این بخش شما می توانید خود را در دنیا بی پاین فیگور های لگو غوطه ور کنید و به کشف " شهر لرزان" ، " شهر و حومه ی شلوغ" و " بهشت گرمسیری مهیج" بپردازید.

 lego house 1

 

ساخت فیگور: در این بخش شما این شانس را دارید که  110 درصد فیگور های بی همتا و یگانه بسازید و همه ی ابزار ها برای شما فراهم شده است، سر ، بدن،پا ها ، مو و سایر لوازم جانبی . وقتی که کارتان تمام شد می توانید از آن عکس بگیرید و فیگورتان را در قسمت نمایش به تماشا ی همه بگذارید و به آن افتخار کنید.

GreenZone_CharactorCreator_lego house Green Zone_Charactor Creator_01

 

کارگاه داستان سازی: در این کارگاه شما میتوانید در صندلی کارگردان بنشینید و داستان مورد علاقه خودتان را بسازید،داستان های عاشقانه ،داستان های بلند و داستان اسباب بازی ها. فیلم نامه تان را بنویسید، لگوی بازیگرتان را به درستی انتخاب کنید و صحنه را بچینید و فراموش نکنید که داد بزنید "کات".

 Green-Zone-story-lab-kidslego house Green-Zone-story-lab-kids

 

بخش زرد : درک، بیان و تنظیم احساسات بابزار هایی هستند که به ما در ایجاد اعتماد به نفس و داشتن  انتخاب منطقی در زندگی کمک می کنند. خوشبختانه، بازی یک راه عالی برای تمرین این مهارت ها است.

با خیالی راحت احساسات خود را به چالش بکشید و با ساخت ماهی های زیبا ، بازی در بخش "خالق مخلوق" و یا ساخت گل های روح بخش لحظات نابی را تجربه کنید.

 lego house yellow zone

 

طراح ماهی : در این بخش شما با ساخت یک ماهی جذاب و قرار دادنش در آکواریوم می توانید یک جایزه مهیج برید. فکر می کنید که می توانید موجودی دریایی زیبا تر از یک ماهی قرمز رنگین کمانی یا خطرناک تر از یک اختاپوس افسانه ای بسازید ؟  او چگونه با موجودات دیگر اکواریوم کنار می آید؟

 

yellow zone fish desiningfish designing

 

خالق مخلوق : در این بخش شما می توانید هر موجودی که دوست دارید را بسازید ومشاهده کنید که چه گونه زنده می شود، می پرد، می جهد ، سر می خورد و یا حتی شروع به رقصیدن می کند. حالت سازه تان را عوض کنید و مشاهده کنید که رفتار های آن نیز عوض میشود پس حیوانات هم احساسات دارند حتی حیوانات کوچک.

 Yellow-Zone-crittor-creator-frogs-LYellow-Zone-crittor-creator

 

هنرمند گل : در این بخش از باغ گل و درخت خلاقیت لذت ببرید و گل مورد علاقه تان را بسازید و آن را در مزرعه لگو بکارید.

 Yellow-Zone-Digital-Play-LYellow-Zone-Digital-Play

 

 بخش آبی : ما  در هر دقیقه از  هر روزمان از منطق و توانایی شناختی مان برای درک دنیای اطراف  استفاده می کنیم. این توانایی ها در حل مشکلات پیچیده ، پیدا کردن راه حل ، یاداوری موارد مختلف و یاد گیری چیزهای جدید به ما کمک می کنند.

آماده شوید تا از تمامی توانایی های شناختی خود در ساخت ربات در گارگاه ربات و یا برنامه ریزی شهری در معمار شهر و حتی ساخت ماشین های ضد جاذبه در بخش آزمون راننده استفاده کنید.

 lego house blue zone

 

کارگاه ربات : از  ربات اکتشافی قطب شمال در آزمایشگاه روبو فرمان بردارید. زمین را موقعیت یابی کنید ، به نجات مینی فیگور ها روید و ماموت های یخ زده را آزاد کنید. کلید موفقیت در تمام این ماموریت ها خون سردی است. شما در  کارگاه ربات کشف می کنید که روبات ها چگونه در کارهایی که ما انسان ها نمی توانیم انجام دهیم به ما کمک می کنند. اما فراموش نکنیم که حتی موفق ترین ربات نیز  نیاز به یک انسان هوشمند برای کنترل آن دارند.

 

 robo lab

معمار شهر : این بخش یک شبیه ساز است که به شما اجازه می دهد با اضافه کردن سازه های خود  در شهر زندگی ای نو  بسازید.  زندگی در شهرهای بزرگ پراز  شلوغی و جنب و جوش  است. هر لحظه و  در هر گوشه اتفاقی در حال رخ داد می باشد . هر بار که یک ساختمان جدید به مجموعه  اضافه می کنید، ریتم شهر نیز به کل  تغییر می کند.

  

آزمون راننده  : وسیله نقلیه منحصر به فرد خود را با بلوک های Lego  بسازید و آن را در یکی از مسیر های چالش برانگیز تست کنید. سرعت، آیرودینامیک، ایمنی و کارایی، همه پارامترهایی هستند که باید در بخش آزمون راننده تعادل داشته باشند. تنظیمات را انجام دهید و دوباره آن را آزمایش کنید تا زمانی که از عملکرد ماشین خود راضی شوید.

test drivetest drive guest 

 

گالری مسترپیس

همه ما خلاق هستیم

گالری شاهکار هنری، خلاقیت ذهنی خیره کننده جامعه   LEGO را نشان می دهد. دراین جا ما به افراد شگفت انگیزی که LEGO را به عنوان وسیله ای برای نمایش خلاقیت خود انتخاب کرده اند، ادای احترام می کنیم، کسانی که ساعت های بی شماری را در زمینه مفهوم سازی، طراحی، ساخت و تکمیل دیدگاه های هنری خود صرف می کنند .

masterpiece gallery

 گالری مسترپیس جشنی بر تخیل و بی پروایی ذهن انسان است. این یک گالری اختصاص یافته به سازندگان LEGO در سراسر جهان است و محل نمایش کار های اصیل سازندگان خلاق لگو می باشد. قطعات در نمایشگاه توسط مدیران گالری انتخاب شده و به صورت مرتب درحال گردش هستند تا  اطمینان حاصل شود که همیشه چیزی جدید و جالب در نمایش است.

marster gallery-dinomarstergallery-dino-overview

 

کلکسیونی از تاریخ

موزه رسمی تاریخ Lego

ببینید که چگونه یک کارگاه کوچک مبلمان در بیلوند، دانمارک، به یکی از بزرگترین برندهای اسباب بازی در جهان تبدیل شد. در موزه تاریخ لگو شما می توانید صدها مجموعه نمادین و معروف LEGO  را کشف کنید ، در دایره دیجیتال عکس ها را ورق بزنید تا  هر LEGO ای که تا به حال ساخته شده است را ببینید و حتی شاید لگو مورد علاقه خود را پیدا کنید!

Lego house museumLego  museum

جدول زمان بندی

جدول زمانی محصولات لگو را دنبال کنید تا ببینید در طول تاریخ این کمپانی، چه محصولات و چالش ها و لحظه هایی مهم ترین نقاط قوت لگو بودند و در بخش نمایش مصاحبه طراحان ، سازنده های مستند کوتاه و فیلم لگو را گوش کنید و با آنها به یک سفر مهیج بروید.

time tablemuseum

درخت خلاقیت

در مرکز  LEGO House یکی از بزرگترین و پیچیده ترین و معروف ترین مدل های LEGO که تا به حال در سراسر جهان ساخته شده است بنا شده  که بیش از 15 متر ارتفاع دارد و پر از جزئیات و شگفتی است.

Mainstage-Creatity-ENG

در ابتدا تیم لگو ایده های زیادی برای مدل جایگزین این درخت داشتند ، اما در نهایت تصمیم بر ساخت " درخت خلاقیت" شد و دلیل ساخت آن بسیار قوی بود چرا که  پایه و ریشه درخت، نشان دهنده شروع بنیان و اساس LEGO Group در کارگاه اسباب بازی های چوبی است و مینی فیگور کارگرانی که با استفاده از یک جرثقیل غول پیکر در حال ساخت شاخه های جدید  هستند درست مثل خود LEGO House می باشند.

 tree of ceativity 12tree of ceativity

در این مدل 6.316.611 آجر استاندارد LEGO به کار گرفته شده است و برای ساخت آن  24.350 ساعت وقت گذاشته شده است و اگر شما به تنهایی تصمیم به ساخت این مدل بگیرید چیزی حدود 12 سال طول خواهد کشید.

tree of ceativity 69tree of ceativity 36

رستوران خانوادگی  آشپز کوچولو

به یک تجربه غذایی سرگرم کننده برای تمام اعضا خانواده خوش آمدید! سفارش خود را با چهار آجر LEGO بسازید، آن را با در گوشه میز آن را اسکن کنید و روی صفحه نمایش خود نگه دارید. هنگامی که جعبه مواد غذایی LEGO با غذای انتخابی تان بر روی نوار نقاله می افتد دنبال کنید و ببینید که توسط یکی از ربات های خوشحال ما به شما تحویل داده می شود.

little chef

در رستوران آشپز کوچولو پشت همه چیز مینی فیگور ها هستند و شاید که  خیلی کوچک باشند ،ا ما بسیار بلند پروازند. درست همانطور که در لگو می گوییم " بهتر است کوچک و فعال بود تا بزرگ و تنبل ".

 little chef restaurantrestaurant

ارسال نظر